Japans Autosport Festival Assen 2009 [05-09-2010]
- vtec vince
- Posts: 2751
- Joined: Sun Jun 21, 2009 11:13 am
- vtec vince
- Posts: 2751
- Joined: Sun Jun 21, 2009 11:13 am
mr. X wrote:Meer blauw op straat nemen die Subaru rijders wel heel serieus...
Haha lol :lol:
mr. X wrote:Dat is inderdaad wel een erg grote stand. Na 5 van die frikandellen heb je ze allemaal wel gezien, then again, sommige vinden dat ook van onze auto's omdat wij niks aan het uiterlijk veranderen.
Bij me zus (waar ik echt geregeld kom) zit een Subaru garage in het dorp die ook aan echt "tunen" doen, maar ik geef je wel geleik ze lijken allemaal op elkaar... Maar het blijft een mening..
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
-
- Posts: 1466
- Joined: Fri Feb 27, 2009 12:35 pm
- Gaskleppie
- Posts: 4532
- Joined: Fri Feb 20, 2004 8:11 pm
donkeykong wrote:een STI kan je er nog wel uitrijden op het circuit, helaas evo niet![]()
Zal wel ECHT aan de bestuurder liggen.
Tijdens Time Attack had ik alleen oog voor die rode Evo8. Hij stond naast mij en ik was erug nieuwsgierig wat ie op het circuit zou doen tegen een ATR......1 rondje beetje 'gespeeld' en daarna heb ik hem niet meer gezien in mijn spiegels....
vtec vince wrote:En na 100.000 km heb je een dikke rekening van een revisie!
Is niet altijd het geval, ligt er natuurlijk ook aan hoe je met het materiaal omgaat. Heb genoeg Impreza's gezien die na 100.000km nog lopen als een trein zonder revisie. Moet wel zeggen dat ik er ook heb gezien waar het blok na ongeveer 50.000km plof zei... :mrgreen:
-
- Posts: 1466
- Joined: Fri Feb 27, 2009 12:35 pm
LCR wrote:donkeykong wrote:een STI kan je er nog wel uitrijden op het circuit, helaas evo niet![]()
Zal wel ECHT aan de bestuurder liggen.
Tijdens Time Attack had ik alleen oog voor die rode Evo8. Hij stond naast mij en ik was erug nieuwsgierig wat ie op het circuit zou doen tegen een ATR......1 rondje beetje 'gespeeld' en daarna heb ik hem niet meer gezien in mijn spiegels....
dan was ie heel zuinig op z'n evo

Subaru is maar net hoe ermee omgegaan is.
Bij die auto is het echt extreem belangrijk dt je em netjes warrijd voordat je em begint te trappen en netjes laten afkoelen, juiste olie, olie koelling etc.
De blokken zijn hel gevoellig zodra er een beetje tuning aan te pas is gekomen.
Stock zijn ze nagenoeg onverwoestbaar, maar zodra je er meer pk's uithaalt dan de fabriek bedoeld had
Bij die auto is het echt extreem belangrijk dt je em netjes warrijd voordat je em begint te trappen en netjes laten afkoelen, juiste olie, olie koelling etc.
De blokken zijn hel gevoellig zodra er een beetje tuning aan te pas is gekomen.
Stock zijn ze nagenoeg onverwoestbaar, maar zodra je er meer pk's uithaalt dan de fabriek bedoeld had

donkeykong wrote:LCR wrote:donkeykong wrote:een STI kan je er nog wel uitrijden op het circuit, helaas evo niet![]()
Zal wel ECHT aan de bestuurder liggen.
Tijdens Time Attack had ik alleen oog voor die rode Evo8. Hij stond naast mij en ik was erug nieuwsgierig wat ie op het circuit zou doen tegen een ATR......1 rondje beetje 'gespeeld' en daarna heb ik hem niet meer gezien in mijn spiegels....
dan was ie heel zuinig op z'n evo![]()
Of hij zag hem niet meer in z'n spiegels omdat ie voor hem reed... :lol:
Dc5-Driver wrote:Rikky wrote:Winnen van een Evo8 doe je echt niet met een ATR...
Evo 8/9 en WRX STi C-Spec gaan op het cirquit nagenoeg gelijk aan de NSX-R met gelijke bestuurders (stock uiteraard).
Op papier hebben alle andere Honda`s geen schijn van kans.
Demian.
Dat geloof ik wel... Maarja 4x4 tegen een achter wiel aandrijver...
Maar toch hou ik het bij Honda :roll:
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
Dir auto's komen elkaar wel tegen op een circuit maar het is eigenlijk totaal geen vergelijkings materiaal.
Een Nsx en alle andere R's zijn eigenlijk track georienteerd en een Sub of Evo is een rally auto.
Ik blijf het knap vinden dat een N/A honda toch een hoop moois kan doen tegen een geblazen sub en evo.
Een Nsx en alle andere R's zijn eigenlijk track georienteerd en een Sub of Evo is een rally auto.
Ik blijf het knap vinden dat een N/A honda toch een hoop moois kan doen tegen een geblazen sub en evo.
Johan FN2 wrote:Rikky wrote:
Dat geloof ik wel... Maarja 4x4 tegen een achter wiel aandrijver...
Maar toch hou ik het bij Honda :roll:
Een EVO is alleen een 'echte' AWD in de sneeuwstand, in alle andere standen gaat het meeste vermogen naar de achterwielen...
Never know that... Maargoed snelste of niet... Persoonlijk zou ik voor de NSX kiezen (al is een EVO8 erg leuk!)
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!