mr. X wrote:bliksem dik. Dat moet toch geweldig zijn om te doen..
x2
Gewoon even een nieuwe droom voor vele mensen bouwen... Hoe gaaf is dat gewoon
micronsil wrote:Zal ook niet echt verkopen op de zakelijke markt omdat het geen practiosche auto is.
Je kan niet met 2 business partners de straat op.
Dan moet je iemand op de " achterbank" proppen.
Een vierdeurs auto zal het altijd wel beter doen.
De auto is eigenlijk meer gericht op een persoon in de 20 hoog tot een jaar of 35 die de CRX kan herinneren en om nostalgische reden koopt.
Het struikelblok van dit voertuig is de prijs.
Als de auto in de 16 tot 21 duizend klasse zou liggen zou het het erg goed doen omdat dat nog een bedrag is wat men enigsinds wil opbrengen voor een " sportieve " auto die 2.5 persoon kwijt in kan.
Jo& wrote:micronsil wrote:Zal ook niet echt verkopen op de zakelijke markt omdat het geen practiosche auto is.
Je kan niet met 2 business partners de straat op.
Dan moet je iemand op de " achterbank" proppen.
Een vierdeurs auto zal het altijd wel beter doen.
De auto is eigenlijk meer gericht op een persoon in de 20 hoog tot een jaar of 35 die de CRX kan herinneren en om nostalgische reden koopt.
Het struikelblok van dit voertuig is de prijs.
Als de auto in de 16 tot 21 duizend klasse zou liggen zou het het erg goed doen omdat dat nog een bedrag is wat men enigsinds wil opbrengen voor een " sportieve " auto die 2.5 persoon kwijt in kan.
Ik denk niet dat het zakenauto voor iemand is die regelmatig business partners mee neemt, maar meer als sportief woonwerk verkeer wagentje.
Leeftijd 18-30 ofzo.
Rikky wrote:ik vind de leeftijds catogorie juist meer voor de 50 a 65 +
de achterbank daar gaat hij echt compleet in de mist. VEEL te klein, is kleiner dan de crx van weleer
unicorn wrote:Rikky wrote:ik vind de leeftijds catogorie juist meer voor de 50 a 65 +
En bedankt hè! :slaan: