Circuitdag op Zandvoort met BookATrack.com [05-aug-2010]

Alles van voor 2016 zal hier gearchiveerd worden.
wesjes

Post by wesjes »

Morgen was de planning om de laatste dingen in orde te maken op de CTR, helaas gaat niet alles volgens planning.

Mijn mugen parts van RSP zijn nog steeds niet binnen :( .. (khad het al in Mei besteld).

Maargoed daar zal de pret hopelijk niet onder lijden.
mr. X

Post by mr. X »

Laatste tijd hoor je vaker deze verhalen over RSP. Jammer jammer.
Gaskleppie

Post by Gaskleppie »

Nou, iedereen heeft leverings problemen. Fabrikanten hebben gewon niks meer op voorraad liggen. Alles moet eerst weer gemaakt worden. Zo zit ik bij een andere leverancier op een swaybar set te wachten....
Sincx

Post by Sincx »

Yup, zit al 3 maanden op set velgen te wachten :cry:
wesjes

Post by wesjes »

Gaskleppie wrote:Nou, iedereen heeft leverings problemen. Fabrikanten hebben gewon niks meer op voorraad liggen. Alles moet eerst weer gemaakt worden. Zo zit ik bij een andere leverancier op een swaybar set te wachten....

Leverings problemen tuurlijk, maar voor 3 kleine onderdeeltjes waaronder een radiator cap. kan ik me niet voorstellen dat dat 3 maanden moet duren..?!

Uitlaat die met de boot meegaat kan makkelijk 2-5 maanden duren maar dat wist ik ook van te voren en daar hoor je me ook niet over klagen, maar de mugen onderdeeltjes hadden een levertijd van ~ 4 weken.
Lucas79

Post by Lucas79 »

mr. X wrote:Hij vraagt om het advies welke band, ik probeerde duidelijk te maken dat het echt heel erg afhankelijk is van het weer zodat hij zelf kan besluiten welke band hij wil monteren.

Als je het uit mijn mond wil horen: De verstandige keus met wisselvallige weer is toch de RE050A. Je zal niet zo snel zijn als met de V70A wanneer het droog is maar je bent wel zeker dat je zonder brokken te maken rondjes kan rijden in de regen. En nogmaals, de RE050A is zeker geen slechte band!

Mijn keus zou echter toch de semi's zijn.. hehe....

Ik heb paar keer trackday gereden met RE50A. Let er wel op dat als het warm wordt, de band HEEL hard op gaat. Op een koude/natte baan valt het heel erg mee en zul je veel meer grip hebben lijkt me. (ik ga zelf ook op semi-slicks en neem mijn originele velgen met RE50A ook mee voor als het echt te nat wordt.
Deus Ex Machina!
Gaskleppie

Post by Gaskleppie »

RSP zelf heeft niks op voorraad, nooit gehad ook. Het is zelfs hun gulden regel: Wat op de plank ligt rouleerd niet!
Katana

Post by Katana »

Gaskleppie wrote:RSP zelf heeft niks op voorraad, nooit gehad ook. Het is zelfs hun gulden regel: Wat op de plank ligt rouleerd niet!

Maar aangeven wanneer het gelevert gaat worden moet wel. Zeker als je vooruit al betaald hebt.

Het weer lijkt wat gunstiger te worden. Een beetje regen met zon. Spannend 8)

-Zonnig
-55% regen a 2,5mm
redlude94vtec

Post by redlude94vtec »

Bummer :evil: . Vannochtend te horen gekregen dat het niet verstandig is te gaan rijden met mijn auto. Waarschijnlijk iets met distributie waar het geluid vandaan komt maar er is geen tijd meer om dit open te maken en mocht er onderdelen nodig zijn, dit nog te bestellen. Had zo erg naar deze trackday uit gekeken! Weer begon ook al beter te worden (ochtend nog regen, en in de middag droog). Ben echt in dubio of ik het risico moet nemen, maar eigenlijk weet ik het antwoord al. Ben bezig om te bekijken of ik de booking kan overzetten naar Spa in november.

Helaas ook wat in bestelling staan bij RSP en mijn broertje ook. Maar ik wacht nu ook al 3 maanden op velgen elders. Lijkt inderdaad op dat alles alleen op bestelling wordt gemaakt.
Sincx

Post by Sincx »

Weer zou ok kunnen zijn morgen, in ieder geval zou de middag droog zijn.
Laten we op het beste hopen, ik ga me spullen in de auto gooien en maar is richting Zandvoort tuffen.

Tot morgen ! 8)
LaurenZ

Post by LaurenZ »

Ga je nu al naar Zandvoort ?
'98 JDM Integra Type-R
Stéphane

Post by Stéphane »

Off-topic: RSP = Rising Sun Performance?
Rikky

Post by Rikky »

Stéphane wrote:Off-topic: RSP = Rising Sun Performance?

Jup :wink:
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
Lucas79

Post by Lucas79 »

Ik ga opweg naar Z'voort. Tot morgen op het circuit.
Deus Ex Machina!
mr. X

Post by mr. X »

Sorry mannen maar deze moet ik overslaan. Heb geprobeerd onder mijn verplichtingen uit te komen maar het gaat me niet lukken.

Voor degene die gaan rijden: hou 'em heel!
Dirk V

Post by Dirk V »

Allemaal een fijne dag toegewenst. Misschien dat ik morgen nog even een uurtje R'tjes kom spotten! 8)
Katana

Post by Katana »

Ik heb niets meer van Jonny vernomen over de pitboxen.

Geen probleem, dat regel ik morgen vroeg wel met Dhr.Bakker.

Ik ben net nog even wezen kijken maar de paddock staat nog vol met VW race teams uit Duitsland.

1 Vrachtauto van BAT gezien

Als is heerlijk fris schoon gespoelt :lol:
DH

Post by DH »

mr. X wrote:Sorry mannen maar deze moet ik overslaan. Heb geprobeerd onder mijn verplichtingen uit te komen maar het gaat me niet lukken.

Voor degene die gaan rijden: hou 'em heel!

+1 Helaas...kan niet komen kijken. :cry:

Demian.
LaurenZ

Post by LaurenZ »

Ik ben er morgen tegen een uur of half 2 en ga een paar uur later door naar de Paardenrennen :)
'98 JDM Integra Type-R
Dirk V

Post by Dirk V »

L4urenZ wrote:Ik ben er morgen tegen een uur of half 2 en ga een paar uur later door naar de Paardenrennen :)

Kunnen bezoekers trouwens gewoon het terrein oprijden?
Locked