Nou, iedereen heeft leverings problemen. Fabrikanten hebben gewon niks meer op voorraad liggen. Alles moet eerst weer gemaakt worden. Zo zit ik bij een andere leverancier op een swaybar set te wachten....
Gaskleppie wrote:Nou, iedereen heeft leverings problemen. Fabrikanten hebben gewon niks meer op voorraad liggen. Alles moet eerst weer gemaakt worden. Zo zit ik bij een andere leverancier op een swaybar set te wachten....
Leverings problemen tuurlijk, maar voor 3 kleine onderdeeltjes waaronder een radiator cap. kan ik me niet voorstellen dat dat 3 maanden moet duren..?!
Uitlaat die met de boot meegaat kan makkelijk 2-5 maanden duren maar dat wist ik ook van te voren en daar hoor je me ook niet over klagen, maar de mugen onderdeeltjes hadden een levertijd van ~ 4 weken.
mr. X wrote:Hij vraagt om het advies welke band, ik probeerde duidelijk te maken dat het echt heel erg afhankelijk is van het weer zodat hij zelf kan besluiten welke band hij wil monteren.
Als je het uit mijn mond wil horen: De verstandige keus met wisselvallige weer is toch de RE050A. Je zal niet zo snel zijn als met de V70A wanneer het droog is maar je bent wel zeker dat je zonder brokken te maken rondjes kan rijden in de regen. En nogmaals, de RE050A is zeker geen slechte band!
Mijn keus zou echter toch de semi's zijn.. hehe....
Ik heb paar keer trackday gereden met RE50A. Let er wel op dat als het warm wordt, de band HEEL hard op gaat. Op een koude/natte baan valt het heel erg mee en zul je veel meer grip hebben lijkt me. (ik ga zelf ook op semi-slicks en neem mijn originele velgen met RE50A ook mee voor als het echt te nat wordt.
Bummer :evil: . Vannochtend te horen gekregen dat het niet verstandig is te gaan rijden met mijn auto. Waarschijnlijk iets met distributie waar het geluid vandaan komt maar er is geen tijd meer om dit open te maken en mocht er onderdelen nodig zijn, dit nog te bestellen. Had zo erg naar deze trackday uit gekeken! Weer begon ook al beter te worden (ochtend nog regen, en in de middag droog). Ben echt in dubio of ik het risico moet nemen, maar eigenlijk weet ik het antwoord al. Ben bezig om te bekijken of ik de booking kan overzetten naar Spa in november.
Helaas ook wat in bestelling staan bij RSP en mijn broertje ook. Maar ik wacht nu ook al 3 maanden op velgen elders. Lijkt inderdaad op dat alles alleen op bestelling wordt gemaakt.
Weer zou ok kunnen zijn morgen, in ieder geval zou de middag droog zijn.
Laten we op het beste hopen, ik ga me spullen in de auto gooien en maar is richting Zandvoort tuffen.