Stéphane - CTR (EK9) Championship White
mr. X wrote:Eindelijk een medestander. Ik parkeer zelf altijd maar dan ook áltijd achteruit in.
Inderdaad gaaf om te horen dat hij je bevalt.
Ik had er vorige week nog een discussie over met iemand. Ik kijk altijd vooruit naar de volgende stap, dus ook met auto rijden en parkeren ]http://www.youtube.com/watch?v=OPEx1y4X87g[/url]
Dimer wrote:Gefeliciteerd met de EK9!
Jij zit ook op Gummen toch?
Dank je. Ik zit inderdaad ook op Gummen.
Kwam trouwens net thuis en de kentekenpapieren zijn binnen! Grappige is dat mijn vorige Civic (Hybrid) in de letters initialen van mijn moeder had en de CTR de initialen van mijn zus. Blijft dus in de familie

- Gaskleppie
Gaskleppie wrote:Is dit de Stephane die ik denk dat het is??
HAHAHAHAA!! Nooit verwacht dat jij de gene zou zijn die uiteindelijk de grote droom van Zoldar zou kopen!
Goeie keus en welkom hier!
Leuk om er weer een oude race rot bij te hebben!
Ja, Frank. Ik ben diezelfde Stéphane die jij denkt dat het is

Ben pasgeleden ook met Zoldar rondje gaan rijden en heb hem ook even laten sturen. Je had de grijns op zijn hoofd moeten zien

Ben heel erg blij met de EK9. Leuk om jou hier ook te zien natuurlijk! Misschien dat ik op Zandvoort er binnenkort bij ben.
Tijd voor wat updates. Ik heb nu de volgende zaken besteld en sommige ook al binnen:
Sabelt 2,5l brandblusser incl. montagebeugels.
Password:JDM aluminum billet front and rear towhooks.
Takata 4-point racing harnass.
Deze liggen ook klaar:
Spoon style Carbon wing Megan Racing.
Carbontrenz OEM Carbon Fiber Hood.
En verder heb ik nog besteld en klaar staan/liggen:
- Carbon Lorraine RC5+ remblokken
- HEL stalen remleidingen
De carbon parts en stalen remleidingen worden geleverd met dank aan Showoff Imports. De overige onderdelen vanuit Password:JDM en Mov'it Nederland.

Sabelt 2,5l brandblusser incl. montagebeugels.

Password:JDM aluminum billet front and rear towhooks.

Takata 4-point racing harnass.
Deze liggen ook klaar:

Spoon style Carbon wing Megan Racing.

Carbontrenz OEM Carbon Fiber Hood.
En verder heb ik nog besteld en klaar staan/liggen:
- Carbon Lorraine RC5+ remblokken
- HEL stalen remleidingen
De carbon parts en stalen remleidingen worden geleverd met dank aan Showoff Imports. De overige onderdelen vanuit Password:JDM en Mov'it Nederland.