Zet mij er ook maar bij met 1 deukje. Kan deze beste man ook steenslag en slecht gerepareerd (lees pruts lakstiftwerk) fixen? en zo niet, misschien een idee om daar ook iemand voor uit te nodigen als meer mensen daar interesse in hebben?
Steenslag vullen of diepe (vandalisme) krassen wegwerken is een vak apart en kost veel tijd. Je vult het op met een lakstift en laat dat GOED drogen, en dat doe je net zo lang tot het vlak is. Dan ga je aan de slag met polijst middelen om het helemaal onzichtbaar te maken. Nogmaals ik neem wel wat spulletjes mee :wink: heb pasgeleden wat nieuwe (non-Meguiars) spullen gekocht.
mr. X wrote:Steenslag vullen of diepe (vandalisme) krassen wegwerken is een vak apart en kost veel tijd. Je vult het op met een lakstift en laat dat GOED drogen, en dat doe je net zo lang tot het vlak is. Dan ga je aan de slag met polijst middelen om het helemaal onzichtbaar te maken. Nogmaals ik neem wel wat spulletjes mee :wink: heb pasgeleden wat nieuwe (non-Meguiars) spullen gekocht.
Daar is die dag dan ook voor! We zullen wel eens kijken. Misschien is het ook leuk dat ik een zeer verweerde motorkap mee neem om wat te laten zien. Ook om het verschil te zien tussen verschillende producten of om dingen op uit te proberen.
mr. X wrote:Daar is die dag dan ook voor! We zullen wel eens kijken. Misschien is het ook leuk dat ik een zeer verweerde motorkap mee neem om wat te laten zien. Ook om het verschil te zien tussen verschillende producten of om dingen op uit te proberen.
Ik meen al mijn shizzle mee. Tegen die tijd verwacht ik voor een behoorlijk serieus bedrag aan spullen te hebben. Heb ook een nieuw potje wax met bijna 50% pure carnauba wax. Enfin, dat is voor over een maandje. :wink:.