Autopoets +BBQ UPDATE!

Alles van voor 2016 zal hier gearchiveerd worden.
Lucas79

Post by Lucas79 »

Hoi Allemaal,

Zet mij er ook maar bij met 1 deukje. Kan deze beste man ook steenslag en slecht gerepareerd (lees pruts lakstiftwerk) fixen? en zo niet, misschien een idee om daar ook iemand voor uit te nodigen als meer mensen daar interesse in hebben?

Poetsen: ja
Uitdeuken: 1
BBQ: 1

grtz,

Lucas
Deus Ex Machina!
CTR-Voorburg

Post by CTR-Voorburg »

Jo,

Volgens mij rekende Julian Knobbout 50 euro per deuk! Dit was bij de meeting Honda dealer Herven in Den Bosch.
Jo&

Post by Jo& »

wesjes wrote:Sorry,

Was een beetje te snel met antwoorden :)

Kom met Jen (dc5) volgens mij heeft ze ook een paar deukjes.

Mijn auto heeft 2 deukjes die gefixt moeten worden.

En Poetsen vind ik ook altijd wel fijn ^_^.

BBQ!!!! ofcourse..

Dat is duidelijker! Staat genoteerd.
Is Jen eigenlijk al lid en wilt ze ook poetsen?
Jo&

Post by Jo& »

CTR-Voorburg wrote:Jo,

Volgens mij rekende Julian Knobbout 50 euro per deuk! Dit was bij de meeting Honda dealer Herven in Den Bosch.

Dat scheelt nogal. Ik zal hem eens bellen!
mr. X

Post by mr. X »

Weet ook bijna zeker dat het € 50,- per deuk was en een tientje voor ieder volgende deukje in het zelfde paneel..

Slecht steenslagwerk krijg ik misschien nog wel weg Lucas. Zal wel eens wat spullen meenemen.
Jo&

Post by Jo& »

mr. X wrote:Weet ook bijna zeker dat het € 50,- per deuk was en een tientje voor ieder volgende deukje in het zelfde paneel..

Slecht steenslagwerk krijg ik misschien nog wel weg Lucas. Zal wel eens wat spullen meenemen.

Ok thanks for the info.

Ik ben trouwens heel goed in het bijwerken van steenslag. Dus als Maarten het weghaald dan kan ik het goed voor je vullen :wink:
Rikky

Post by Rikky »

dat is klote voor mij heb er 1ntje in de deur in 1ntje in het zij scherm dit is dan meteen 100,- :(
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
Voodoo

Post by Voodoo »

Ben er bij als er niets tussenkomt 8)

Uitdeuken: 1
BBQ: 1 (ovb)
CTR-Voorburg

Post by CTR-Voorburg »

Jo,

Even ovb ben ik aanwezig.

Uitdeuken: 1x
Poetsen: Ja
BBQ: heel graag..... 1X
LaurenZ

Post by LaurenZ »

Kosten zijn wat mij betreft duidelijk. Ik ga voor mijn ene deuk eruit laten halen....
'98 JDM Integra Type-R
mr. X

Post by mr. X »

Steenslag vullen of diepe (vandalisme) krassen wegwerken is een vak apart en kost veel tijd. Je vult het op met een lakstift en laat dat GOED drogen, en dat doe je net zo lang tot het vlak is. Dan ga je aan de slag met polijst middelen om het helemaal onzichtbaar te maken. Nogmaals ik neem wel wat spulletjes mee :wink: heb pasgeleden wat nieuwe (non-Meguiars) spullen gekocht.
ITR DC2

Post by ITR DC2 »

mr. X wrote:Steenslag vullen of diepe (vandalisme) krassen wegwerken is een vak apart en kost veel tijd. Je vult het op met een lakstift en laat dat GOED drogen, en dat doe je net zo lang tot het vlak is. Dan ga je aan de slag met polijst middelen om het helemaal onzichtbaar te maken. Nogmaals ik neem wel wat spulletjes mee :wink: heb pasgeleden wat nieuwe (non-Meguiars) spullen gekocht.

Mmmm de lakstift heb ik, nu de rest nog :p
mr. X

Post by mr. X »

Daar is die dag dan ook voor! We zullen wel eens kijken. Misschien is het ook leuk dat ik een zeer verweerde motorkap mee neem om wat te laten zien. Ook om het verschil te zien tussen verschillende producten of om dingen op uit te proberen.
Rikky

Post by Rikky »

Heb jij ook White Diamond van Poorboy's en Natty's Paste Wax en zou ik die eventjes mogen proberen? :roll:

Als dat uit deuken 100,- gaat worden gaat het er voor mij even niet in zitten...
wesjes

Post by wesjes »

mr. X wrote:Daar is die dag dan ook voor! We zullen wel eens kijken. Misschien is het ook leuk dat ik een zeer verweerde motorkap mee neem om wat te laten zien. Ook om het verschil te zien tussen verschillende producten of om dingen op uit te proberen.

We kunnen het uit testen op de DC5 van Jen :)
mr. X

Post by mr. X »

White Diamond heb ik inderdaad toevallig laatst gekocht maar ik heb iets veel beters dan Natty's wax :wink:

Tegen die tijd heb ik PBW SSR cutting compounds 1, 2, 2.5 ook met bijhorende schijfjes. Heb me wat zitten verdiepen laatste paar maanden :wink:
Rikky

Post by Rikky »

mr. X wrote:White Diamond heb ik inderdaad toevallig laatst gekocht maar ik heb iets veel beters dan Natty's wax :wink:

Tegen die tijd heb ik PBW SSR cutting compounds 1, 2, 2.5 ook met bijhorende schijfjes. Heb me wat zitten verdiepen laatste paar maanden :wink:

Nice dat klinkt heel goed :D

Ben benieuwt!! Is het mogelijk om de White Diamond even een stukje te proberen? Of dat jij mij even wat laat zien?
Jo&

Post by Jo& »

CTR-Voorburg wrote:Jo,

Even ovb ben ik aanwezig.

Uitdeuken: 1x
Poetsen: Ja
BBQ: heel graag..... 1X

Gezellig!
Jo&

Post by Jo& »

Rikky wrote:Heb jij ook White Diamond van Poorboy's en Natty's Paste Wax en zou ik die eventjes mogen proberen? :roll:

Als dat uit deuken 100,- gaat worden gaat het er voor mij even niet in zitten...

Ik zal eerst eens informeren :wink:
mr. X

Post by mr. X »

Ik meen al mijn shizzle mee. Tegen die tijd verwacht ik voor een behoorlijk serieus bedrag aan spullen te hebben. Heb ook een nieuw potje wax met bijna 50% pure carnauba wax. Enfin, dat is voor over een maandje. :wink:.
Locked