[url]Ik heb al tegen 130 per uur 10 cm in m'n voorligger z'n kont gehangen, ineens smeet die zonder aanleiding compleet alles dicht.
Ik stond sneller stil dan hij hoor. noemen ze anticiperen..
Ik mag dan mijn gas plat hebben, mijn ogen staan altijd op de remlichten van de voorligger gericht en mijn voet staat altijd al naar mijn rempedaal gericht.
Ook alle mogelijke plekken waar ik naartoe kan zitten al in mijn hoofd voor ik de gas induw.
Btw ff bijzaak maar hoe kan je 200 rijden in een file[/url]
ik heb je net een al een makkelijke rekensom gegeven maar zal net nog ff uitleggen: 100 km/u is 28 m/s.
dus ga er van uit dat het remlicht oplicht bij degene voor jou en jij snel reageert a 0,5 sec. ben je al 13 meter verder met 100 km/u a 0,5 sec.
Hopelijk hoeft zij het niet meer mee te maken dat jij iemand de puin poeier in rijdt want dat zou wel de klapper zijn op jouw, toch waarschijnlijk al zo, rooskleurig verleden. Model voorbeeld van een zoon waar iedereen jaloers op zou zijn.
Als niemand die jonge NU een ban geeft voor uitlokking en wederzijds disrespect en/of minachting voor ALLES is het een vreselijk hypocriet forum en hoef ik er niet meer mee geassocieerd te worden en ben ik over een week vanaf vandaag ook weg en kom hier niet meer terug.
Zielig lopen zeiken als er een foto gemaakt wordt van een km teller die 200km/h aanduidt, terwijl er niet eens te zien is WAAR die gemaakt is, maar zo'n klapmongool zijn gang hier laten gaan en iedereen tegen de haren in strijken lekker laten posten?
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het heeeerlijk om te lezen wat er nu weer kapot is aan zijn auto maar zodra iemand hem tegenspreekt geeft HIJ de wind van voren en moeten WIJ ons inhouden. KOM NOU! Dat is een beetje de omgekeerde wereld niet? Net als wat er in Nederland gebeurd met (de verkeerde) buitenlanders/allochtonen/bi-culturele jongeren die geen tegenspraak duiden en er dan 10x zo hard tegenin gaan zodat jij niks meer durft te zeggen en de politie die er niet veel aan kan of wil doen.
Kom nou..
Jo& (die er ook nooit meer is)
Rikky (die het nu ook nog goed wil praten op de bovenstaande manier)
Frans (die we helaas niet meer zo veel zien)
Rob (waarvan ik me zijn laatste bezoek niet kan herinneren)
of Wendy (die ik hier ook nog volgens mij niet heb horen posten)
Doe hier iets aan voor het uit de klauwen loopt want dit kan gewoon niet langer.
Als je terug gaat lezen is die jongen hier op het forum gekomen om onrust te zaaien in 2007 (even uit het blote bolletje). Dat post hij namelijk zelf!!! Sander had toen daadkrachtig een streep door zijn optreden gezet whereas jullie hem zijn gang lieten gaan en kijk wat er van gekomen is.
Ik zal je vertellen, met mij als moderator was dit niet zover gekomen.
Wil je in een pol zien hoeveel van ons hem hier weg willen hebben?
Wat kan ik me hier druk om maken.
IK zal natuurlijk nu weer de kwade genius zijn omdat ik het zo zwart op wit zeg maar ik ben er helemaal klaar mee.
Hij is het niet waard. Laat hem in de shit zakken en ga er verder niet op in.
Ik laat hem nu lekker even zijn 'ding' doen tegen mijn post, daarna is het aan jullie hier passend mee om te gaan, beste moderators......
D_ToXx wrote: praat jezelf niet zo tegen en denk eens na!
Ook al eens nagedacht dat wij iets betere remmen hebben dan 90% van het op dat moment daar rijdende wagenpark?
@Mr. X]Helft dat hier zit trekt namelijk al conclusies die er niet zijn maar die ze zelf ter plaatse verzinnen[/b].
Dat ik mij vergelijk met mensen omdat ik ze gewoon quote, dat ik god weet wat met mijn auto doe, dat ik niet weet wat ik doe..
En meer dan de helft komt hier zelf de m*ngool uithangen om het uit te lokken.
Daarna zijn ze verbaasd hoe ik reageer..
zouden jullie niet doen zeker als ze zo tegen je doen, sure.. Laat toch zitten.
hontec wrote:Ik denk dat op dit moment elke zichzelf respecterende moderator deze minachting en gebrek aan respect voor menselijk leven zou moeten belonen met een ban.....
Zou je als je in nederland bent en je ziet een Rode DC2 kenteken die begint met 66-LN*-* voor je rijden, aub rustig of normaal kunnen rijden.
Want als je met de manier zoals je aangeeft dat je rijd tegen mijn auto aanklapt.
Dan is de kans 99,999999999% dat als ik zelf nog ok ben om uit de auto te komen en het een en ander aan mijn lichaam nog naar behoren fuctioneert dat je een afgedonderd pak sl**g krijgt.
En zit mijn vriendin in de auto en / of is daar iets mee, dan vrees ik dat ik een aantal jaar in de bak zal moeten gaan zitten.
En dat doe ik dan met alle plezier.
Ik denk dat zo wel meerdere van het forum zo erover denke mocht crxke tegen hun auto aan klappen.
Maar goed.
De waarschuwing van de mods hierover zie ik graag tegemoet.
Ik vond gewoon dat dit even gezegd moest worden.
Ik loop me groen en geel te ergeren over wat Crxke verteld over hoe hij rijd.
Ik ben al aardig wat vrienden verloren doordat iemand anders denkt dat ze de next Niki Lauda of Schumacher zijn.
En het doet me gewoon pijn of te lezen dat iemand zo beredeneerd en zo lak heeft aan mede weggebruikers.
hontec wrote:Ik denk dat op dit moment elke zichzelf respecterende moderator deze minachting en gebrek aan respect voor menselijk leven zou moeten belonen met een ban.....
mag ik mezelf even herhalen?
Mocht dat gericht zijn naar mij dan moet ik je teleurstellen. Ik ben al enige tijd geen admin meer hier.