teggie R #700 NH-0
ze zeggen dat ik rare redeneringen heb maar deze gaat echt wel mijn petje te boven.
Wat ik doe met mijn leven is mijn keuze.
Wat andere mensen doen nadat ze weten wat ze te wachten staat is ook hun keus.
Niks moeilijk aan denk ik, want ik verplicht niemand plaats te nemen.
Iedereen die er zit doet het nog altijd uit vrije wil.
Life is a game, life is a gamble. Uitspraak die veel multi-miljonairs wel kunnen bevestigen denk ik.
Als die tegen 2-300 per uur op youtube racefilmpjes zetten, of je kijkt naar the getaway in stockholm, ghostrider.. vind je het hoogstwaarschijnlijk "vet-coowl"
Life is a game, life is a gamble. Uitspraak die veel multi-miljonairs wel kunnen bevestigen denk ik.
Als die tegen 2-300 per uur op youtube racefilmpjes zetten, of je kijkt naar the getaway in stockholm, ghostrider.. vind je het hoogstwaarschijnlijk "vet-coowl"
crxke wrote:ze zeggen dat ik rare redeneringen heb maar deze gaat echt wel mijn petje te boven.
Zeker ik kijk ook Scarface maar om gelijk te roepen: If you f.ck whit me you f.ck whit the best...
Dragonball Z: KameamehAAAAAAAAAA!!!!
Meesten zijn liever down to earth. :wink:
Demian.
hontec wrote:Ik denk dat op dit moment elke zichzelf respecterende moderator deze minachting en gebrek aan respect voor menselijk leven zou moeten belonen met een ban.....
ik sluit me hier bij aan
je hebt blijkbaar overal een antwoord op
jammer dat er alleen totaal geen inhoud in zit
en dat mensen zoals jij een buisje moeten hebben
een dwangbuis wel te verstaan
je bent een gevaar voor andere en voor jezelf
je weet het allemaal beter en niemand hier heeft ooit eens gelijk
vaak zat mensen zoals jou gezien gewoon om misselijk van te worden..
Je volledig recht Spons, maar ook mijn volledig recht om mij niets van die andere meningen aan te trekken.
Ik zeg niet dat niemand gelijk heeft, bv van die gordels weet ik ook wel dat als er 1ntje tegen 100+ in mijn kont ramt mijn kop in de voorruit steekt. Pech voor mij dan, nog steeds mijn beslissing want 9 van de 10 rij ik alleen.
Ik zie btw genoeg idioten in (meestal) 3-serie bmw's die gekkere dingen doen dan ik.
Voor ik iets doe is het al ingecalculeerd dat het haalbaar is, iets wat ik na dat zware ongeval wel geleerd heb.
Veel gekken calculeren niet, die doen gewoon.
En meestal hebben ze de power/remmen niet onder hun voet die nodig is om je snel uit een hachelijke situatie te halen indien nodig, ik wel.
En dan ja, dan wordt het inderdaad gevaarlijk..
Big difference
Ik zeg niet dat niemand gelijk heeft, bv van die gordels weet ik ook wel dat als er 1ntje tegen 100+ in mijn kont ramt mijn kop in de voorruit steekt. Pech voor mij dan, nog steeds mijn beslissing want 9 van de 10 rij ik alleen.
Ik zie btw genoeg idioten in (meestal) 3-serie bmw's die gekkere dingen doen dan ik.
Voor ik iets doe is het al ingecalculeerd dat het haalbaar is, iets wat ik na dat zware ongeval wel geleerd heb.
Veel gekken calculeren niet, die doen gewoon.
En meestal hebben ze de power/remmen niet onder hun voet die nodig is om je snel uit een hachelijke situatie te halen indien nodig, ik wel.
En dan ja, dan wordt het inderdaad gevaarlijk..
Big difference
Ik heb geprobeerd om mee te denken met zijn problemen, om tot een oplossing te komen. Maar uit zijn posts en reacties is dat gewoon onmogelijk.
Ik beschouw zijn posts nu meer als vermaak, vind het wel grappig om de gedachten van een clown met het "IQ van een stoeptegel" op het scherm te zien.
De gedachten van: OMG, geniaal!!!! Dat ie daarop komt, zijn bij mij vaak genoeg langs gekomen.
Ik beschouw zijn posts nu meer als vermaak, vind het wel grappig om de gedachten van een clown met het "IQ van een stoeptegel" op het scherm te zien.
De gedachten van: OMG, geniaal!!!! Dat ie daarop komt, zijn bij mij vaak genoeg langs gekomen.
Ik heb al tegen 130 per uur 10 cm in m'n voorligger z'n kont gehangen, ineens smeet die zonder aanleiding compleet alles dicht.
Ik stond sneller stil dan hij hoor. noemen ze anticiperen..
Ik mag dan mijn gas plat hebben, mijn ogen staan altijd op de remlichten van de voorligger gericht en mijn voet staat altijd al naar mijn rempedaal gericht.
Ook alle mogelijke plekken waar ik naartoe kan zitten al in mijn hoofd voor ik de gas induw.
Btw ff bijzaak maar hoe kan je 200 rijden in een file :?:
Een ragger rijdt nog wel iets erger als mij..
Toen ik 18 was keek ik naar niets; in de bocht, compleet geen zicht, voorbijsteken? off course. En die gekke 3-series kerels met de BMW die ze van mama gekregen hebben redeneren hetzelfde.
Doen er nogal veel die net hun rijbewijs hebben.
Na 8jaar ben je al net iets wijzer. :wink:
Ik vraag niet dat je mij snapt, dat doen er niet veel maar beetje respect kan wel.
You don't give, you don't get.
Dat hebben meerdere hier al mogen ondervinden
Ik stond sneller stil dan hij hoor. noemen ze anticiperen..
Ik mag dan mijn gas plat hebben, mijn ogen staan altijd op de remlichten van de voorligger gericht en mijn voet staat altijd al naar mijn rempedaal gericht.
Ook alle mogelijke plekken waar ik naartoe kan zitten al in mijn hoofd voor ik de gas induw.
Btw ff bijzaak maar hoe kan je 200 rijden in een file :?:
Een ragger rijdt nog wel iets erger als mij..
Toen ik 18 was keek ik naar niets; in de bocht, compleet geen zicht, voorbijsteken? off course. En die gekke 3-series kerels met de BMW die ze van mama gekregen hebben redeneren hetzelfde.
Doen er nogal veel die net hun rijbewijs hebben.
Na 8jaar ben je al net iets wijzer. :wink:
Ik vraag niet dat je mij snapt, dat doen er niet veel maar beetje respect kan wel.
You don't give, you don't get.
Dat hebben meerdere hier al mogen ondervinden
vampire wrote:Je kan beter een S2000 halen dan rij je jezelf veel sneller dood.
Daar zou ik inderdaad iets te snel de bocht mee uitvliegen, voorwiel rijdt nog wel iets preciezer.
Net als een R1, verleiding is zo groot maar dan overleef ik geen 3 dagen.
Ik weet nog wel hoe het met de wallaroo ging en die ging nog maar 120..
Btw Demian, ik zeg niet dat ik superveel van auto's weet/ken, ik zeg niet dat ik een superrijder ben, maar je eruitremmen? Yes I will.. :twisted:
sorry dude maar get real!
je hebt echt hulp nodig.
bedenk eens dat je met je actie's ook andere mensen om zeep helpt
als het mis gaat!
bedenk eens dat je met je actie's een gezin omzeep helpt omdat jij
de bocht wel haalt maar eraan komt met bv:100km/u (=28 m/s)
en ze vanuit een zijweg op komen rijden..
en dan jezelf vergelijken met de ghostrider/schumi, omdat dat uber,vet,cool,huge,machtig,enz is...
volgens mij weet jij nog niet eens wat voor een ervaring ze hebben
wat je denkt al te hebben...
en dan ook nog de post's dat je tegen een muur geknald bent en
dat dat kicke was en je plassert recht tegen het dak hing omdat het kinky
was...(MET INZITTENDEN!!!! :shock: )
neej ik denk groot gelijk voor die vrachtwagen die je afsneed!
get real dude!
je bent niet alleen in het verkeer, in elke auto die je ziet zit een persoon...
ik neem aan dat je 26 bent? vroeg me al af hou oud je was.....
je hebt echt hulp nodig.
bedenk eens dat je met je actie's ook andere mensen om zeep helpt
als het mis gaat!
bedenk eens dat je met je actie's een gezin omzeep helpt omdat jij
de bocht wel haalt maar eraan komt met bv:100km/u (=28 m/s)
en ze vanuit een zijweg op komen rijden..
en dan jezelf vergelijken met de ghostrider/schumi, omdat dat uber,vet,cool,huge,machtig,enz is...
volgens mij weet jij nog niet eens wat voor een ervaring ze hebben
wat je denkt al te hebben...
en dan ook nog de post's dat je tegen een muur geknald bent en
dat dat kicke was en je plassert recht tegen het dak hing omdat het kinky
was...(MET INZITTENDEN!!!! :shock: )
neej ik denk groot gelijk voor die vrachtwagen die je afsneed!
get real dude!
je bent niet alleen in het verkeer, in elke auto die je ziet zit een persoon...
ik neem aan dat je 26 bent? vroeg me al af hou oud je was.....
-
crxke wrote:vampire wrote:Je kan beter een S2000 halen dan rij je jezelf veel sneller dood.
Daar zou ik inderdaad iets te snel de bocht mee uitvliegen, voorwiel rijdt nog wel iets preciezer.
Btw Demian, ik zeg niet dat ik superveel van auto's weet/ken, ik zeg niet dat ik een superrijder ben, maar je eruitremmen? Yes I will.. :twisted:
Oh ik geloof je gelijk!
Ik kan ook niet cirquit rijden ofzo en heb net de basisvaardigheden onder de knie.
Bedoel meer dat het HEEEEEEL iritant kan zijn als iemand als jou in de buurt is op de weg.
Mijn auto is misschien geen PIMP my ride bak met spullen van Ebay :lol: .
Maar ben er wel zuinig op.
Humor dit...maar wel slecht voor het forum.
Dit past niet bij de imago van de club en de gemiddelde R rijder hier.
Demian.
Dc5-Driver wrote:crxke wrote:vampire wrote:Je kan beter een S2000 halen dan rij je jezelf veel sneller dood.
Oh ik geloof je gelijk!
Ik kan ook niet cirquit rijden ofzo en heb net de basisvaardigheden onder de knie.
Bedoel meer dat het HEEEEEEL iritant kan zijn als iemand als jou in de buurt is op de weg.
Mijn auto is misschien geen PIMP my ride bak met spullen van Ebay :lol: .
Maar ben er wel zuinig op.
Humor dit...maar wel slecht voor het forum.
Dit past niet bij de imago van de club en de gemiddelde R rijder hier.
Demian.
:lol: behalve die gordels en het stuur zie je niks, lijkt volledig standaard.
Very pimp my ride he? 8)
Ben niet zo echt de "kijk mijn 80 woofers en 25meters" man,
net zo min als de "kijk mijn kleren kosten 10 keer zoveel maar zijn in een even goedkope chinese fabriek gemaakt" man.
Wat hier zit is een kleine minderheid, meeste kopen een R om hem tot gort te rijden..
Als ik een andere auto koop praten we nog is, voor wat wedden we dat hij nog heel is 8)
Vergelijk me btw met niemand, waarom zou ik :?:
Als je iemand citeert denk je dus dadelijk dat je hemzelf bent ofzo, wtf :lol:
hardcorehonda wrote:Niet meer reageren ... gewoon bannen..
Is er geen Ignore functie op het board?
Doe het dan en reageer hier niet meer, wie houdt je tegen :?:
Maar je kan het zelf niet laten dus..