teggie R #700 NH-0

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
Locked
wesjes

Post by wesjes »

......
Rikky

Post by Rikky »

Kom mensen die zo er tegen in gaan... dit is zijn ding zijn leven zijn auto... Als hij er hiermee te vrede is dan moet je dit respecteren en vooral accepteren... Dus dan kan je jou mening geven en ga je er verder niet op in en vooral niet op deze manier!! :wink:

Als er hier comentaar over is doe je dit via pb!
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
hontec

Post by hontec »

Rikky wrote:Kom mensen die zo er tegen in gaan... dit is zijn ding zijn leven zijn auto... Als hij er hiermee te vrede is dan moet je dit respecteren en vooral accepteren... Dus dan kan je jou mening geven en ga je er verder niet op in en vooral niet op deze manier!! :wink:

Als er hier comentaar over is doe je dit via pb!

Jij zegt het precies goed: dit is "ZIJN" leven, maar laten we het dan eens voor de gein hebben over het leven dat instapt naast hem en zich vastsnoerd in "DIEZELFDE" gordels????????????
Rikky

Post by Rikky »

hontec wrote:Jij zegt het precies goed: dit is "ZIJN" leven, maar laten we het dan eens voor de gein hebben over het leven dat instapt naast hem en zich vastsnoerd in "DIEZELFDE" gordels????????????

Je hebt PB
hardcorehonda

Post by hardcorehonda »

Randal.... ik denk dat je het beter kunt laten voor wat het is..

Ik heb zojuist ook een waarschuuwing/verzoek gekregen.
Kennelijk mag je niet zo heelveel zeggen omdat vrijwel ALLES wat richting waarheid gaat erg gevoelig ligt en als respectloos bestempeld wordt.

erg jammer allemaal.... :-)
slydawg

Post by slydawg »

Waarschuwing van?? Kom op zeg!

Als iemand zo onkundig zijn gordels installeert mag daar zeker wat en meer over gezegt worden.
Beter 100x gezegt dan helemaal niet en dat ie dan een onegluk krijgt.
hontec

Post by hontec »

Ik heb het zojuist ook al per pb gezegd, maar als iemand met zijn doe het zelf brouwsels andermans leven in gevaar brengt, dan vind ik dat je als bestuur/forum iemand daar best op attent mag maken.......daar stapt nl straks ook een of ander onwetend meiske in dat bij een ongeval met 30kmh al als een karbonaadje op de motorkap ligt.....of zeg ik nu iets heel doms?
Rikky

Post by Rikky »

Ik heb hier mijn mening al via pb over geven maar nog niet zo in het openbaar...

Ik ben het er ook niet mee eens het is levens gevaarlijk... Maar je kan er niks aan doen en wat je hem ook verteld het helpt toch niet en hij luisterd toch niet, dit hebben we al vaker mee gemaakt met hem...

Dus stop gewoon dan om met zijn alle er een gevecht van te maken, en het zo uit te gaan dagen... Want het word hier daardoor niet leuker op!
baRt

Post by baRt »

no offence rikky... maar jawel, daar wordt het wel leuker van...
BZRKbb2

Post by BZRKbb2 »

Hey, daar hebben we onze piloot *pakt popcorn*
chris

Post by chris »

baRt wrote:no offence rikky... maar jawel, daar wordt het wel leuker van...

^_^
vampire

Post by vampire »

hontec wrote:Image

Ghetto style 8)
Guest

Post by Guest »

@ Micronsil; m'n sol lag ook paar cm van de grond en stuurbekrachtiging verwijderd dat ie op lage snelheid stuurde als een vetgemeste zeekoe. Caret me niet, omdat ik behalve in de file gewoon niet traag rij :lol:
130 ziet ie ff bij de oprit, daarna kom ik niet meer onder de 180 en tik ik elke morgen en avond wel de 220+ aan op een overvolle snelweg midden in het spitsuur.
Noem het gewoon zo'n beetje "de verplichting van de dag"

Vriendin rijdt zowiezo al niet graag mee, vindt dat ik veel te extreem rij.
En mocht ik er geen hebben, de kop van een first date tegen 8500rpm of als je ineens de vraag stelt "schat, heb je ooit al 200 gereden?" is gewoon geld waard :lol:

@vampire; als ik er een 3-400+ pk auto van zou maken zou ik er voor de rest ook bakken geld tegenaan gooien, met het vermogen dat ik nu ga bereiken voldoen die S-tech zeker wel.

@hontec; no offence, mag je gerust zeggen.
1st en vooral is alles nu tijdelijk geinstalleerd tot alles erin zit en ik alles een vast plekje kan geven. Maar vind het een te brutaal zicht dus denk wel dat ze zo blijven.

Ben als ik 19 was met m'n 1ste autotje (toyota starlet van 750kg) op de snelweg tegen 160-170 recht frontaal op een betonnen afsluiting geramd, dan paar meter de lucht ingekatapulteerd en onbestuurbaar neergekomen op een 3-baanvaks-snelweg.
Midden in het spitsuur dan nog dat je nog geen speld tussen de auto's kreeg.
Daar ben ik 3 keer rondgegaan om dan op de pechstrook te eindigen in een rokend wrak, precies alsof ik had hem daar perfect recht geparkeerd.
Behalve litertje bloed dat als een hogedrukreiniger uit mijn neus gespoten kwam had ik 0,0.
Ex-vriendin zat naast me, had ook 0,0 al zal ik die opengesperde mond en ogen en die verstijfde houding nooit vergeten :lol:

Dus die gordels gaan het hem niet doen, want ik had toen al kebab met ketchup moeten zijn, maar het mocht precies nog niet zijn.
Als laatste nog ff toevoegen dat iedereen goed genoeg weet waar ie aan begint als ze bij mij instappen.
Ga je niet akkoord, then you'll walk zeg ik elke medepassagier letterlijk.

Dan kan je 2 groepen onderscheiden, de mensen die niet willen meerijden omdat ze een pamper nodighebben, en de mensen die niets liever doen dan meerijden en even weinig om de risico's geven als ik.
En als ik verander in een gehaktbroodje, tja mijn probleem he..
Dan heb ik het ook zelf gezocht, en dat weet ik nu ook wel.

@hardcorehonda; ik heb net hetzelfde gehad, en is niet omdat je "de waarheid" zegt goedgelovige ziel van me.
Is eerder omdat je mij volgt als een verloren gelopen straathond en op elke post die ik zet een post met aanvallen en nutteloze eeuwig herhalende commentaar komt zetten.
En als je zoiets bij mij doet ja.. Dan krijg je inderdaad een oneindige actie-reactiestroom.
Maar vraag jezelf dan even af, wie is het zieligste.
De poster of degene die overal volgt en zo moet komen tegenspreken elke keer?
Ik weet het wel..
Maarja ga hier niet verder op in, voor mij ben je evenzeer lucht als meneer de poohbeer hier.

@Bart; wow man, je hebt is een keertje gelijk :lol:
1 ding kan niemand ontkennen, elk forum waar ik beland verandert van een doods gat in een bron van activiteit.
Of het nu goed of slecht is who cares, leven doet leven.
vtec vince

Post by vtec vince »

Zoals ik dit verhaal nu lees , vind ik dat je gewoon onverantwoord rijd.
Zo hard in de spits rijden is vragen om problemen ( vandaar dat die vrachtautochauffeur dat ook ff liet merken ).
En jij denkt dat er maar 2 groepen mensen bestaan?
Er is nog een 3e groep..namelijk mensen met gezond verstand...en die stappen niet bij jou in de auto!
Als jij jezelf wilt veranderen in een gehaktbroodje vind ik en vele andere prima...maar diegene die langs je zit zal dan waarschijnlijk de saus voor op je broodje worden en dat vind ik dan weer erg respectloos van jou voor de nabestaande van je passagier.

Waarom ga je niet gewoon op het cirquit met je auto , dan breng je lang niet zoveel personen in gevaar als je nu elke dag doet.
En je hoeft niet eens bang te zijn voor een boete!
Win win situatie toch?
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
hontec

Post by hontec »

Damn, ....jouw liftje gaat niet helemaal tot de bovenste etage...........
Guest

Post by Guest »

Dan heb ik de volgens de meeste de rare redenering;

Ik betaal wegenbelasting en taksen en alle shit om op de openbare weg te rijden. Als ik betaal om er te rijden doe ik er wat ik wil.. Dan ga ik niet nog eens meer betalen om wat hard te rijden.

Flitsauto's ontwijken is btw een fijne sport.
Kan al niet meer tellen hoeveel ik er zo met mijn neus in het asfalt voorbijgeschoven ben.
Grappige is dan altijd het gezicht van die flik die erinzit, ook weer geld waard :lol:
Als je hard afremt kunnen ze je toch niet flitsen mocht je het nog niet weten. Want dan zakt je snelheid zo snel dat ze geen betrouwbare snelheid kunnen meten.
Na een tijdje krijg je daar wel een neus voor, op 8jaar hebben ze mij welgeteld 3 keer kunnen pakken, telkens 50€ boete.

Zelfde met achtervolging, ff geleden was ik weer m'n spelletje bezig 170 in de zone 70 (heb de gewoonte bij elk bord +100 bij te doen), en ze hingen dus achter mij tegen 170 zonder dat ik het doorhad.
Ineens hingen ze met blauwe lichten achter mij, daarna brullen en de hele soap, en toen ze vroegen hoe hard ik reed zei ik gewoon "70" met een smile.
Wist toch dat ze geen foto hadden met mijn exacte snelheid dus ze kunnen mij compleet niks maken.
Uiteindelijk zijn ze sip afgedropen na het controleren van m'n papieren en heb ik ze eens goed uitgelachen.
Dus waarom nog meer betalen als ik zoveel fun kan hebben op de openbare weg..

Mensen met gezond verstand horen btw bij groep 1, de groep die met geen stokken in mijn auto te krijgen zijn.

@hontec; I know, m'n moeder zegt altijd "Dat zag ik al van toen je 1 jaar was. Als iedereen braaf speelde zat jij altijd alles kapot te vegen wat je in je handen kreeg" :lol: :lol: :lol:

Doet me weer denken aan de quote van Michael Schumacher;

"Om de beste te zijn en records te vestigen moet je een gedeelte gek zijn, en een gedeelte dood willen gaan"

Maar ik weet goed genoeg wat ik doe, ik geef gewoon geen f*ck om de mogelijke gevolgen
LaurenZ

Post by LaurenZ »

Oh dus, daarom laten ze in NL altijd een meting lopen als ze achter je aan komen...
'98 JDM Integra Type-R
Guest

Post by Guest »

Inderdaad, maar in België zijn ze zo stom om dit niet te doen dus al vlam je tegen 200 en zitten ze achter je..
Als ze vragen hoe hard reed je, zeg gewoon de snelheid dat je mag rijden.
Als je dan je echte snelheid zegt hang je jezelf.
Als ze idioot beginnen doen stel je gewoon de simpele vraag;
"en mag ik dan ook het bewijs zien dat ik zo hard reed?"
Die moment worden ze ff compleet krankzinnig omdat ze weten dat je ze hebt waar je ze hebben wil.
Dan controleren ze je papieren, proberen je nog wat te intimideren en druipen ze uiteindelijk af als de sint die op 6 december geen enkel cadeautje in zijn kelder steken heeft.
En dan lach je.. hard :twisted:

Dus mocht je in België komen speeden, weet je wat je te doen staat. :arrow:
hontec

Post by hontec »

Ik denk dat op dit moment elke zichzelf respecterende moderator deze minachting en gebrek aan respect voor menselijk leven zou moeten belonen met een ban.....
DH

Post by DH »

............................................
Een maat/collega vond racen ook leuk tot hij zich dood reed.
Het was een top vent maar dit was echt zijn probleem en gelukkig niet het probleem van andere slachtoffers die er hadden kunnen vallen.
Waarschijnlijk is deze gegeven aandacht al teveel. :roll:

Daar krijgt ons R-wereldje een goede naam van goed bezig!

Demian.
Locked