Wat is dit nu weer ?

Voor als je iets te vragen of te melden hebt! (General questions & chat).
micronsil

Post by micronsil »

LCR wrote:Een klant van me reed altijd in zijn dikke X5...opeens zag ik hem er niet meer meerijden. Voor de grap vroeg ik of hij het ingeruild heeft voor een M....nee, dus.
Hij werd zo vaak aangehouden en onderzocht alleen om "neger in dikke X5" combinatie (dat ZEGT hij zelf hoor :lol: ) .Hij heeft het maar ingeruild voor een Volvo :lol: :lol: ...valt minder op zei ie.
Mijn antwoord: koopt een Honda! Veel voordelen: onopvallend, betrouwbaar, ruim en de politie krijgt je toch niet :twisted:

Euhm...

Klopt ook niet wat je zegt.

Honda en on opvallend.

Ik ben zelf zwart en geloof me, honda en zwart is bij de politie reden om je aan te houden.

Ik ben al vaak genoeg aangehouden.

Gewoon even papieren controleren.

Zonder enige reden zonder iets.

Ik word gewoon aangehouden .

"Goeie middag meneer, mag ik uw papieren en rijbewijs even zien"

Loopt naar de politie auto.

Komt na een minuut of 2 terug.

" Alles is inorde bedankt, fijne dag verder"

Dus honda, on opvallend etc, geen last van politie... die vlieger gaat bij mij niet op.
LCR

Post by LCR »

micronsil wrote:
LCR wrote:Een klant van me reed altijd in zijn dikke X5...opeens zag ik hem er niet meer meerijden. Voor de grap vroeg ik of hij het ingeruild heeft voor een M....nee, dus.
Hij werd zo vaak aangehouden en onderzocht alleen om "neger in dikke X5" combinatie (dat ZEGT hij zelf hoor :lol: ) .Hij heeft het maar ingeruild voor een Volvo :lol: :lol: ...valt minder op zei ie.
Mijn antwoord: koopt een Honda! Veel voordelen: onopvallend, betrouwbaar, ruim en de politie krijgt je toch niet :twisted:

Euhm...

Klopt ook niet wat je zegt.

Honda en on opvallend.

Ik ben zelf zwart en geloof me, honda en zwart is bij de politie reden om je aan te houden.

Ik ben al vaak genoeg aangehouden.

Gewoon even papieren controleren.

Zonder enige reden zonder iets.

Ik word gewoon aangehouden .

"Goeie middag meneer, mag ik uw papieren en rijbewijs even zien"

Loopt naar de politie auto.

Komt na een minuut of 2 terug.

" Alles is inorde bedankt, fijne dag verder"

Dus honda, on opvallend etc, geen last van politie... die vlieger gaat bij mij niet op.

We leven nog steeds in een 'hokjes mentaliteit' tijdperk :stoer:
Spons

Post by Spons »

@ microsil: ze mogen je niet zomaar staande houden
er moet een aanleiding voor zijn voor zover ik weet
hardcorehonda

Post by hardcorehonda »

Spons wrote:@ microsil: ze mogen je niet zomaar staande houden
er moet een aanleiding voor zijn voor zover ik weet

Routine controle.....
en anders verzinnen ze wel een reden..
Spons

Post by Spons »

i know zo gaat het helaas wel
machtpositie noemen ze zoiets..
micronsil

Post by micronsil »

Ik heb al vaker gevraagd.

Waarom ben in staande gehouden en dan word je afgeblaft van ja je hebt niet te vragen.

We willen je papieren controleren.

aanleiding geef ik ze niet.

als ik ergens 50 mag rijden rij ik 95% van de tijd 49
Snelweg 120 rij ik 119.

Mijn vriendin lacht me altijd uit als ik wegmisbruikers aan het kijken ben en zeg van ook daar moet ik opl;etten daar in de buurt rijden er veel van die auto's rond.

Dan heb ik standart iemand naast me zitten met de slappe lach die me tussen het gelach aangeeft " je rijd te langzaam om een boete te krijgen"
slydawg

Post by slydawg »

Spons wrote:i know zo gaat het helaas wel
machtpositie noemen ze zoiets..

Macht misbruik bedoel je.......
iVTEC-fab

Post by iVTEC-fab »

LCR wrote:In sommige buurten moeten dat wel ingevoerd worden!!!!
Ik ben absoluut niet jaloers ofzo,maar ik wil wel dat mijn belastinggeld niet weggegooid geld is :evil: :evil: :evil:
Waar ik woon rijden ook jonge pikkies in R8 of 911,maar deze mensen hebben wel IT bedrijven 8) of een goedlopende onlinewinkel 8)

Online winkels kunnen zo vies veel geld opleveren.

de oprichter van vliegticketonline.nl woont bij ons in de buurt en komt wel eens in dezelfde kroeg als ik kom. Die man heeft geld als water en heeft niks ander dan af en toe zijn laptopje bij. hij is eind twintig. rijdt een 911 (nieuw) als dagelijkse auto en weet niet wat ie nog meer voor speeltjes heeft. ik meen dat hij iets van €2,- per verkochte ticked als provisie krijgt van de vliegmaatschappijen.. dat is goed voor 2 á 2,5 miljoen per jaar.

hij moet nog 30 worden en hoeft nooit meer te werken.

Wat mensen ook vaak vergeten is er nog dat onderwerpje 'erfenis'. ik ken ook een man van mijn leeftijd, maar hij was 19 jaar toen zijn vader overleed. ouders gescheiden en hij erfde alles (enigskind). dat kwam na belastingen nog op zo'n 1,1 miljoen neer.. met name kwam dat door de waarde van het huis van zijn vader.

Maarja, uiteindelijk is de groep 'allochtonen' tot 25 jaar en een dikke porsche / mercedes / bmw nog te groot wat haast wel uit het drugs circuit of 'lover-zooi' gebeuren moet komen.. maar zeker weten doe je het nooit :wink:
Rikky

Post by Rikky »

micronsil wrote:
Rikky wrote:
micronsil wrote:Nu moeten jullie niet denken dat ik lover boys ben hoor :razz: :lol:
hmm ik bel je straks wel even^^

Is groet Rikky..

Blond 18 jaar, d cup, lekkere kont moest het zijn toch? 8)

:lol: :lol: :lol: :lol:

Inderdaad 8)

Spons wrote:oh god..

Ik hou ook van jou :o ops:
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
micronsil

Post by micronsil »

HAHAHAH

Jullie twee zijn ook een stelletje samen hea hahaha
mr. X

Post by mr. X »

Als je niks fout doet mogen ze je toch aanhouden?

Liever dat ze een onschuldig persoon 10 keer aanhouden en één keer een *** loverboy met dik horloge en auto er tussenuit pikken dan die schoften laten rijden.

Walgelijk volk.
Spons

Post by Spons »

@ miguel: ook goed :razz:
@ rikster: :o ops:
Locked