Wat is dit nu weer ?
Wat is dit nu weer ?
What the <bleep> ..... Hoe komen ze aan die naam: de "integra aktie" ...
http://www.telegraaf.nl/binnenland/6856273/__Haagse_PVV_wil__patserpolitie___.html?p=17,2
http://www.telegraaf.nl/binnenland/6856273/__Haagse_PVV_wil__patserpolitie___.html?p=17,2
- vtec vince
WTF....eerst gooien ze je dood met leningen en lease plannen.
Dan rijden er te veel mooie auto's rond en dan vragen ze zich af waar het allemaal van betaald word!
Het zijn trouwens niet alleen maar jongeren die in veel te dure auto's rond rijden.
Dan rijden er te veel mooie auto's rond en dan vragen ze zich af waar het allemaal van betaald word!
Het zijn trouwens niet alleen maar jongeren die in veel te dure auto's rond rijden.
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
vtec vince wrote:WTF....eerst gooien ze je dood met leningen en lease plannen.
Jij zegt precies wat ik denk... En waar bemoeien ze zich eigen mee ze zijn gewoon jaloers (de woorden van mijn pa!!)
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
Ik heb bij mijn wrx de vraag al gekregen.
Wat voor baan heeft u dat u deze auto kunt betalen.
Als een agent me dat vraagt bij de integra dan denk ik dat ik een behoorlijke boete krijgt want mijn antwoord word:
"Ik ben loverboy en heb uw dochter bij mij in dienst"
Ik vind het gewoon onzin dat ze dat vragen.
Wat voor baan heeft u dat u deze auto kunt betalen.
Als een agent me dat vraagt bij de integra dan denk ik dat ik een behoorlijke boete krijgt want mijn antwoord word:
"Ik ben loverboy en heb uw dochter bij mij in dienst"
Ik vind het gewoon onzin dat ze dat vragen.
- vtec vince
- vtec vince
Een klant van me reed altijd in zijn dikke X5...opeens zag ik hem er niet meer meerijden. Voor de grap vroeg ik of hij het ingeruild heeft voor een M....nee, dus.
Hij werd zo vaak aangehouden en onderzocht alleen om "neger in dikke X5" combinatie (dat ZEGT hij zelf hoor :lol: ) .Hij heeft het maar ingeruild voor een Volvo :lol: :lol: ...valt minder op zei ie.
Mijn antwoord: koopt een Honda! Veel voordelen: onopvallend, betrouwbaar, ruim en de politie krijgt je toch niet :twisted:
Hij werd zo vaak aangehouden en onderzocht alleen om "neger in dikke X5" combinatie (dat ZEGT hij zelf hoor :lol: ) .Hij heeft het maar ingeruild voor een Volvo :lol: :lol: ...valt minder op zei ie.
Mijn antwoord: koopt een Honda! Veel voordelen: onopvallend, betrouwbaar, ruim en de politie krijgt je toch niet :twisted:
In sommige buurten moeten dat wel ingevoerd worden!!!!
Ik ben absoluut niet jaloers ofzo,maar ik wil wel dat mijn belastinggeld niet weggegooid geld is :evil: :evil: :evil:
Waar ik woon rijden ook jonge pikkies in R8 of 911,maar deze mensen hebben wel IT bedrijven 8) of een goedlopende onlinewinkel 8)
Ik ben absoluut niet jaloers ofzo,maar ik wil wel dat mijn belastinggeld niet weggegooid geld is :evil: :evil: :evil:
Waar ik woon rijden ook jonge pikkies in R8 of 911,maar deze mensen hebben wel IT bedrijven 8) of een goedlopende onlinewinkel 8)