eventjes voorstellen
-
-
Dit is meer iets in mijn prijs klasse.
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... abNumber=1
srry voor de lange link
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... abNumber=1
srry voor de lange link
Waar je op moet letten is niet heel anders als bij alle auto's. Gewoon van alle kanten goed bekijken, een proefrit maken en zoveel mogelijk de historie navragen.
Beurten voor de EP3 zijn volgens Honda-richtlijnen om de 20k KM, afwisselend klein/groot. De wielophanging, stuurrichting en versnellingsbak heb ik zelf nooit problemen mee gehad dus daar kan ik je weinig over vertellen. Het enige wat ik tot nu toe heb gehad is een gescheurde motorophangingsrubber welke vervangen moest worden.
Om bij een delaer een mooie te vinden voor minder dan 10k ex. BPM wordt denk ik lastig, maar je kan natuurlijk geluk hebben. Ik heb het zelf ook overwogen maar uiteindelijk de mijne toch maar in NL gekocht. Hou internet gewoon in de gaten dan kom je ze vanzelf tegen, al kan het soms even duren...
Of je koopt gewoon die van Ben... is de mooiste EP3 die momenteel te koop staat imo. 8)
Beurten voor de EP3 zijn volgens Honda-richtlijnen om de 20k KM, afwisselend klein/groot. De wielophanging, stuurrichting en versnellingsbak heb ik zelf nooit problemen mee gehad dus daar kan ik je weinig over vertellen. Het enige wat ik tot nu toe heb gehad is een gescheurde motorophangingsrubber welke vervangen moest worden.
Om bij een delaer een mooie te vinden voor minder dan 10k ex. BPM wordt denk ik lastig, maar je kan natuurlijk geluk hebben. Ik heb het zelf ook overwogen maar uiteindelijk de mijne toch maar in NL gekocht. Hou internet gewoon in de gaten dan kom je ze vanzelf tegen, al kan het soms even duren...
Of je koopt gewoon die van Ben... is de mooiste EP3 die momenteel te koop staat imo. 8)
-
Beste mensen ik heb op het moment een ep3 uit duitsland op het oog maaaar....
70.000 km op de teller 2003 model
maar deze auto heeft 4 eigenaren gehad :shock:
hij ziet er wel super netjes uit.
maar ik ben bang dat deze ep3 als "rag bak" is gebruikt
hij is voor de rest niet getuned etc.
maar ik ben bang dat hij motorisch klappen heeft gehad.
hoe (afrag) gevoelig zijn de ep3 tjes? bijv elke ochtend met koude motor de vtec ff lekker laten brullen.
heeft iemand ervaring hier mee
?
Mvg Ramon
70.000 km op de teller 2003 model
maar deze auto heeft 4 eigenaren gehad :shock:
hij ziet er wel super netjes uit.
maar ik ben bang dat deze ep3 als "rag bak" is gebruikt
hij is voor de rest niet getuned etc.
maar ik ben bang dat hij motorisch klappen heeft gehad.
hoe (afrag) gevoelig zijn de ep3 tjes? bijv elke ochtend met koude motor de vtec ff lekker laten brullen.
heeft iemand ervaring hier mee

Mvg Ramon
-
-
-
Als je iemand kent die iets meer verstand van zaken heeft dan jijzelf, vraag die dan mee.
Lijkt mij dat er in de buurt van de verkopende partij vast wel een garage zit om hem/haar even op de brug te zetten en de auto grondig te inspecteren.
Daarnaast is er inderdaad al heel veel af te lezen aan de hand van de staat van de auto.
Lijkt mij dat er in de buurt van de verkopende partij vast wel een garage zit om hem/haar even op de brug te zetten en de auto grondig te inspecteren.
Daarnaast is er inderdaad al heel veel af te lezen aan de hand van de staat van de auto.
@ramon:
vier eigenaren kan wel een goede zijn maar ik zou het niet doen.
www.mobile.de
zelf importeren/invoeren. ( het goedkoopste) weinig werk hoor tegenwoordig en er staan er zat bij een erkende honda dealers
gewoon een dag vooruit plannen en met een aanhanger die kant uit knallen.
als je er een hebt gevonden in de buurt van venlo (+-30 km) wil ik wel
eens gaan kijken of het wat is, is in de buurt.
@crxke:
-olieverbruik off course, de ergste. als ie warm staat is goed gassen en erna vinger in uitlaatpijp steken en is ruiken
:roll:
zoek aub een andere hobby.
ik snap je wel hoor maar aub....
vier eigenaren kan wel een goede zijn maar ik zou het niet doen.
www.mobile.de
zelf importeren/invoeren. ( het goedkoopste) weinig werk hoor tegenwoordig en er staan er zat bij een erkende honda dealers
gewoon een dag vooruit plannen en met een aanhanger die kant uit knallen.
als je er een hebt gevonden in de buurt van venlo (+-30 km) wil ik wel
eens gaan kijken of het wat is, is in de buurt.
@crxke:
-olieverbruik off course, de ergste. als ie warm staat is goed gassen en erna vinger in uitlaatpijp steken en is ruiken
:roll:
zoek aub een andere hobby.
ik snap je wel hoor maar aub....