ITR DC2 wrote:Sven wrote:dank u allen!
Ik heb m straight uit Japan, dus niet eerst via UK, vandaar de ITS in lelystad.
Net even de voorbereidingen voor het mistachterlicht getroffen...
Lichtbeeld schijnt in principe netjes, toch even checken morgen...
gr.
Ok, dat begrijp ik. Maar omdat er al een aantal van deze modellen zijn, heeft deze sowieso een EU goedkeuring. Ik dacht dat automatisch iedere volgende en zelfde auto dan gebruik maakt van dezelfde EU goedkeuring en je dan dus niet meer langs Lelystad hoeft.
Ik zal het mss wel mis hebben, maar vandaar mijn vraag.
Ik meende echt dat als een model eenmaal EU keuring heeft dit niet nog eens moest.
Maargoed, als je lampjes mooi staan, hoef je je in ieder geval verder nergens zorgen over te maken.
Succes!
Auto moet naar Lelystad ja voor de keuring.
De reden daarvoor is omdat de auto nu rechtstreeks uit japan is gekomen.
Was de auto eerst in engeland of een ander land in europa ingevoerd dan kan het gewoon bij RDW.
Je hebt het geluk dat je auto van voor 2000 is dus moet het voor een kleine keuring.
Anders had je een grote keuring gemoeten waar ze ook metd ie auto moeten gaan rijden op de baan etc.
En de koplampen van de dc2 veel ervan hebben een recht licht beeld.
Misschien heb je dat geluk.
zoniet is het ombouwen zo gepiept.
In de over helemaal uit elkaar halen en het lichtbeeld plaatje bij de projector bol los schroeven en omdraaien en je lichtbeeld is perfect en dan weer alles in elkaar zetten, in de oven en weer netjes afkitten.
Dat heb ik een paar weken geleden gedaan.
al met al ben je er ongeveer 4 uurtjes zoet mee met los halen van de bumper lampen etc over en laten drogen en weer inbouwen.