teggie R #700 NH-0
mja maar ik ga door, geeft me nog meer motivatie om itr volledig om te bouwen tot een echt circuitautotje voor de baan.
Ik mocht zijn nummerplaat btw hebben, het was een gekke oostblokker dus veel kunnen ze er hier niet mee.
Is woord tegen woord en die kerel is ondertussen al lang over de grens verdwenen.. Dus volledig nutteloos :roll:
En euhm was zo een grote daf truck, grootste model.
En ik wist eerst niet wat die van plan was, ik zag die korter komen ineens tot een cm achter mij.
Toen die moment dacht ik wat is die kerel nu bezig, en nog geen seconde later hoorde (en voelde) ik ineens de knal.
Hij was eerst net achter mij komen rijden en had dan een dot gas bijgegeven.
Ik had nog niet eens tijd om te reageren of wat dan ook.
Toen zag ik em direct een beetje achteruitgaan en stilletjes terug naar voor komen.
Was klein gat naast me, geen seconde getwijfeld direct gas ingeramd en daartussen gegaan.
Maarja toen was de schade al geschied..
Bumper is niks aan te zien, afstand wiel chassis scheelt paar mm minder langs rechts, maar is mn minste zorg want valt nog te corrigeren.
Die kreukels rond de achterste topmounts krijg je nooit meer weg tenzij je er andere stukken inlast.
Schokdempers zijn/waren net nieuw, mja.. :evil:
Ik mocht zijn nummerplaat btw hebben, het was een gekke oostblokker dus veel kunnen ze er hier niet mee.
Is woord tegen woord en die kerel is ondertussen al lang over de grens verdwenen.. Dus volledig nutteloos :roll:
En euhm was zo een grote daf truck, grootste model.
En ik wist eerst niet wat die van plan was, ik zag die korter komen ineens tot een cm achter mij.
Toen die moment dacht ik wat is die kerel nu bezig, en nog geen seconde later hoorde (en voelde) ik ineens de knal.
Hij was eerst net achter mij komen rijden en had dan een dot gas bijgegeven.
Ik had nog niet eens tijd om te reageren of wat dan ook.
Toen zag ik em direct een beetje achteruitgaan en stilletjes terug naar voor komen.
Was klein gat naast me, geen seconde getwijfeld direct gas ingeramd en daartussen gegaan.
Maarja toen was de schade al geschied..
Bumper is niks aan te zien, afstand wiel chassis scheelt paar mm minder langs rechts, maar is mn minste zorg want valt nog te corrigeren.
Die kreukels rond de achterste topmounts krijg je nooit meer weg tenzij je er andere stukken inlast.
Schokdempers zijn/waren net nieuw, mja.. :evil:
- vtec vince
- Posts: 2751
- Joined: Sun Jun 21, 2009 11:13 am
crxke wrote:mja maar ik ga door, geeft me nog meer motivatie om itr volledig om te bouwen tot een echt circuitautotje voor de baan.
Ik mocht zijn nummerplaat btw hebben, het was een gekke oostblokker dus veel kunnen ze er hier niet mee.
Is woord tegen woord en die kerel is ondertussen al lang over de grens verdwenen.. Dus volledig nutteloos :roll:
En euhm was zo een grote daf truck, grootste model.
En ik wist eerst niet wat die van plan was, ik zag die korter komen ineens tot een cm achter mij.
Toen die moment dacht ik wat is die kerel nu bezig, en nog geen seconde later hoorde (en voelde) ik ineens de knal.
Hij was eerst net achter mij komen rijden en had dan een dot gas bijgegeven.
Ik had nog niet eens tijd om te reageren of wat dan ook.
Toen zag ik em direct een beetje achteruitgaan en stilletjes terug naar voor komen.
Was klein gat naast me, geen seconde getwijfeld direct gas ingeramd en daartussen gegaan.
Maarja toen was de schade al geschied..
Bumper is niks aan te zien, afstand wiel chassis scheelt paar mm minder langs rechts, maar is mn minste zorg want valt nog te corrigeren.
Die kreukels rond de achterste topmounts krijg je nooit meer weg tenzij je er andere stukken inlast.
Schokdempers zijn/waren net nieuw, mja.. :evil:
Bestaat er in belgie zo iets als 112 of 911
Politie bellen en blijven rijden achter die auto totdat de politie er is en die persoon aanhoud.

Ja maar bij zo een zaak moet je een getuige hebben, anders is het woord tegen woord en dan wordt het gewoon geseponeerd.
Is gewoon zo heb het al meer dan 1 keer zien gebeuren.
Geen getuige = geen zaak, zo werkt het hier.
Kon er btw moeilijk naast blijven rijden, dan had ie me mss nog in mijn zijkant geramd, was het total loss en gedaan met spelen.
Sorry maar dat was het me al helemaal niet waard als ik toch weet dat er niets gaat gebeuren wat ik ook doe.
Hij had me gewoon aan gort geramd als ik er in de buurt gebleven was, en wat is dan het belangrijkste, wegraken met minieme schade ofwel auto total loss en de politie erbij en maanden wachten op schadeloosstelling.. die nog niet eens de zaak dekt want je krijgt nooit zoveel als de prijzen op de markt.
Wil wel eens zien wat iemand anders zou doen.
Stel je voor na de 1ste knal heb je net 1 seconde tijd om na te denken want je ziet hem weer komen.
Naast je is een gat en zodra je daar geen gebruik van maakt binnen de 5 seconden ramt ie weer in je kont.
A - Je kan blijven hangen dan ramt ie weer in je kont.
B - Je kan ernaast gaan hangen dan rijdt ie misschien in je flank en is het total loss.
C - Je kan stoppen maar dan ramt ie je langs achter tot gort, en in de cabine raak je niet.
D - Je kan de politie bellen en in de buurt blijven. Dan hele hoop papierwerk, buitenkant auto is niks te zien, geen getuigen, dus schadeloosstelling kan je wel vergeten.
E -Je kan maken dat je wegbent om zo de schade te minimaliseren
What would you choose?
Is gewoon zo heb het al meer dan 1 keer zien gebeuren.
Geen getuige = geen zaak, zo werkt het hier.
Kon er btw moeilijk naast blijven rijden, dan had ie me mss nog in mijn zijkant geramd, was het total loss en gedaan met spelen.
Sorry maar dat was het me al helemaal niet waard als ik toch weet dat er niets gaat gebeuren wat ik ook doe.
Hij had me gewoon aan gort geramd als ik er in de buurt gebleven was, en wat is dan het belangrijkste, wegraken met minieme schade ofwel auto total loss en de politie erbij en maanden wachten op schadeloosstelling.. die nog niet eens de zaak dekt want je krijgt nooit zoveel als de prijzen op de markt.
Wil wel eens zien wat iemand anders zou doen.
Stel je voor na de 1ste knal heb je net 1 seconde tijd om na te denken want je ziet hem weer komen.
Naast je is een gat en zodra je daar geen gebruik van maakt binnen de 5 seconden ramt ie weer in je kont.
A - Je kan blijven hangen dan ramt ie weer in je kont.
B - Je kan ernaast gaan hangen dan rijdt ie misschien in je flank en is het total loss.
C - Je kan stoppen maar dan ramt ie je langs achter tot gort, en in de cabine raak je niet.
D - Je kan de politie bellen en in de buurt blijven. Dan hele hoop papierwerk, buitenkant auto is niks te zien, geen getuigen, dus schadeloosstelling kan je wel vergeten.
E -Je kan maken dat je wegbent om zo de schade te minimaliseren
What would you choose?
Dude je zit nu met schade die je TOCH zelf moet betalen.
Als het werkelijk zo is met de politie daar ,dan is het toch nee heb je ja kan je krijgen.
Gewoon politie erbij halen.
En kijken wat eruit te halen valt.
En als hij het total loss had geramd was je meteen van je probleem af.
En hoe bedoel ik van je probleem af.
Dan heb je ook geen last meer van die storing die je hebt dat het toeren tal naar nul valt etc. want dan is die auto gewoon total..
Jij geld van de verzekering ...
Een nieuwe ITR kopen en deze houden voor onderdelen of als onderdelen verkopen.
C mon man...
think playa .. think!!!!!
Als het werkelijk zo is met de politie daar ,dan is het toch nee heb je ja kan je krijgen.
Gewoon politie erbij halen.
En kijken wat eruit te halen valt.
En als hij het total loss had geramd was je meteen van je probleem af.
En hoe bedoel ik van je probleem af.
Dan heb je ook geen last meer van die storing die je hebt dat het toeren tal naar nul valt etc. want dan is die auto gewoon total..
Jij geld van de verzekering ...
Een nieuwe ITR kopen en deze houden voor onderdelen of als onderdelen verkopen.
C mon man...
think playa .. think!!!!!
Ik heb 2,5jaar gezocht naar een witte itr die niet compleet aan gort gereden was en 5 verschillende kleuren had..
marktwaarde itr = nooit terugkrijgen wat er op de markt gevraagd wordt.
In België ben je dan btw je schadewagen kwijt hoor, mocht het toch lukken. dus niks onderdelen of whatever.
@ rikky; ik maak mij eerder zorgen om mijn motorsteunen want die hebben waarschijnlijk de dikste knal opgevangen.
Mag blij zijn dat mijn c-pillar bar er al inzat, of de gevolgen waren volgens mij nog veel erger geweest.
marktwaarde itr = nooit terugkrijgen wat er op de markt gevraagd wordt.
In België ben je dan btw je schadewagen kwijt hoor, mocht het toch lukken. dus niks onderdelen of whatever.
@ rikky; ik maak mij eerder zorgen om mijn motorsteunen want die hebben waarschijnlijk de dikste knal opgevangen.
Mag blij zijn dat mijn c-pillar bar er al inzat, of de gevolgen waren volgens mij nog veel erger geweest.
crxke wrote:Ja maar bij zo een zaak moet je een getuige hebben, anders is het woord tegen woord en dan wordt het gewoon geseponeerd.
Is gewoon zo heb het al meer dan 1 keer zien gebeuren.
Geen getuige = geen zaak, zo werkt het hier.
Kon er btw moeilijk naast blijven rijden, dan had ie me mss nog in mijn zijkant geramd, was het total loss en gedaan met spelen.
Sorry maar dat was het me al helemaal niet waard als ik toch weet dat er niets gaat gebeuren wat ik ook doe.
Hij had me gewoon aan gort geramd als ik er in de buurt gebleven was, en wat is dan het belangrijkste, wegraken met minieme schade ofwel auto total loss en de politie erbij en maanden wachten op schadeloosstelling.. die nog niet eens de zaak dekt want je krijgt nooit zoveel als de prijzen op de markt.
Wil wel eens zien wat iemand anders zou doen.
Stel je voor na de 1ste knal heb je net 1 seconde tijd om na te denken want je ziet hem weer komen.
Naast je is een gat en zodra je daar geen gebruik van maakt binnen de 5 seconden ramt ie weer in je kont.
A - Je kan blijven hangen dan ramt ie weer in je kont.
B - Je kan ernaast gaan hangen dan rijdt ie misschien in je flank en is het total loss.
C - Je kan stoppen maar dan ramt ie je langs achter tot gort, en in de cabine raak je niet.
D - Je kan de politie bellen en in de buurt blijven. Dan hele hoop papierwerk, buitenkant auto is niks te zien, geen getuigen, dus schadeloosstelling kan je wel vergeten.
E -Je kan maken dat je wegbent om zo de schade te minimaliseren
What would you choose?
Dan zal ik je vertellen wat ik gedaan heb.
Ik reed op curacao toen ik daar nog woonde.
En ik had toen een civic.
Ik werd vol van achteren aangereden door een zwarte cadilac escalade.
99 % van de mensen die toen d'r tijd een escalade reed zaten in de niet zo zuivere zaakjes.
Die auto wou me toen links voorbij nadat hij me aangereden had.
Wat heb ik gedaan.
Ik ben op het midden van de weg gaan rijden (het was een stukje tweebaans).
Ik heb mijn auto midden op de weg stil gezet er deur opstot gedaan en meteen mijn telefoon gepakt.
Kwam een gast uit met gouden tanden die me vroeg waar ik dacht dat ik mee bezig was.
Ik heb hem aangegeven je hebt schade gereden en je blijft niet staan.
Goed dan bel ik de politie dan regelen we het zo wel.
Dat wou hij niet, hij heeft me een mooi bedrag gegeven en ik heb mijn weg vervolgd..
Dus wat zou ik doen.
Stilzetten die hap en politie bellen.
Je werkt er toch hard voor die auto?
Dan mag je er ook voor op komen.
Je laat toch ook niet iemand zomaar aan je vriendin/vrouw/ man / vriend ( het zijn moderne tijden) zitten ?
Aan je auto even min.
Snap ik wel maar er is een klein verschil tussen een escalade en een truck van 30 ton, een escalade kan je nog tegenhouden, een truck duwt je gewoon van de weg af dat je chassis in 25 richtingen gebogen is en gaan er dan vandoor.
Geloof mij ik ben op vakantie geweest in het oostblok, ik weet wel hoe ze daar in elkaar zitten.. En die kerel zal er dan alles aan doen om weg te raken.
En dat had ik er nu even niet voor over, al die bullshit en geloof me, zonder getuigen krijg je hier echt geen geld, is nu eenmaal zo. :wink:
Heb nu al keiveel geld in die auto gestoken, dus dan ga ik echt zelf geen total loss opzoeken..
@MLM; was file, ik kom de oprit opgereden. Ik zie een gat net voor die truck, en ik ga er dadelijk tussen.
Maar ik heb hem niet gehinderd dus.
Als je achterste wielen van de grond komen, wat zijn dan uiteindelijk je laatste verbindingen tussen je chassis en je motor vooraan waar alle druk uiteindelijk op terechtkomt? Juist..
Geloof mij ik ben op vakantie geweest in het oostblok, ik weet wel hoe ze daar in elkaar zitten.. En die kerel zal er dan alles aan doen om weg te raken.
En dat had ik er nu even niet voor over, al die bullshit en geloof me, zonder getuigen krijg je hier echt geen geld, is nu eenmaal zo. :wink:
Heb nu al keiveel geld in die auto gestoken, dus dan ga ik echt zelf geen total loss opzoeken..
@MLM; was file, ik kom de oprit opgereden. Ik zie een gat net voor die truck, en ik ga er dadelijk tussen.
Maar ik heb hem niet gehinderd dus.
Als je achterste wielen van de grond komen, wat zijn dan uiteindelijk je laatste verbindingen tussen je chassis en je motor vooraan waar alle druk uiteindelijk op terechtkomt? Juist..
Ik snap je het is erg gevaarlijk .. maar je had iets kunnen proberen
maar jij snapt mij niet 100%
Ik had er maling aan bij de escalade ondanks er een grote kans was dat er iemand uit komt die je zo voor je kop schiet.
Zoals ik al toen d'r tijd werden de excalades bestuurd door mensen die niet zulke zuivere zaakjes deden ( lees drugdealers, onderwerld etc).
maar jij snapt mij niet 100%
Ik had er maling aan bij de escalade ondanks er een grote kans was dat er iemand uit komt die je zo voor je kop schiet.
Zoals ik al toen d'r tijd werden de excalades bestuurd door mensen die niet zulke zuivere zaakjes deden ( lees drugdealers, onderwerld etc).
Jawel snap ik wel, maar al te goed hoor.
Maar je had een paar seconden om na te denken en als je dan die truck terug ziet komen en je ziet alleen dat gat naast je als uitweg, of het beeld van een bijeengeramd wrak van je auto..
Ik wou wel iets proberen maar ik snapte ook dat elke mogelijkheid eindigde op een total loss itr snap je. :-) En dat bracht mij meer in de problemen dan hem.
Van de personen die erinzitten had ik ook geen schrik, maar probleem is als ie zijn cabine op slot doet raak je er nooit binnen.
Dus mocht erinzitten wie er wilde, als ie 3-4meter boven de grond zit raak jij daar nooit.
Dan mag de dikste misdaadkoning erinzitten, mij een zorg want dan ram ik nog op z'n muil (als ik kan!). :-)
Het woord gevaar doet mij compleet niks, maar een total loss in gedachten wel als ik het daarna nog zelf ga zoeken.
Ik zeg al lang van gewoon een blaffer in mijn auto te leggen, dit was de uitgerekende situatie om em te gebruiken..
En dit was 4 rijvaksautostrade, stond volledig dicht en dan kon ie perfect als ik ernaast stond mij ff een tik in mijn zij geven, total loss en dan rustig doorrijden alsof er niets gebeurd was.
Dus ff gaan stilstaan en dan die truck gaan beklimmen was echt geen optie hier.
Dan voor ze hem hebben is ie al lang de grens over en dan kan je helemaal niks meer doen.
Kan het vergelijken met een andere situatie die ik ooit eens meegemaakt heb.
Stuk of 100 turken stonden ons keer op te wachten toen we met de bus naar school kwamen in de vroegere jaren, wij waren met 2.
Hoe graag je dan ook geen slaag wil krijgen, toch zal het niet lukken en zal je kunnen incasseren.
Snap je zo'n beetje naar welk punt ik naartoe wil?
1 ton is gewoon machteloos tegen 30 ton en zal altijd het onderspit delven en nog meer shit en schade krijgen..
Zal het niet snel zeggen maar dit is nu 1 van de weinige situaties waarin het beter is de schade te beperken en te maken dat je wegkomt..
Heb btw paar vrienden van me die soortgelijke dingen in proces getrokken hebben, zonder getuigen woord tegen woord.
Resultaat is dat ze nog eens een auto armer zijn aan gerechtskosten en nog steeds op dezelfde plek staan als ervoor.
Och f*ck man gek word ik ervan, ik zei het al van in het begin, god gunt het me precies niet om in een integra te rijden :-) :lol:
Maar je had een paar seconden om na te denken en als je dan die truck terug ziet komen en je ziet alleen dat gat naast je als uitweg, of het beeld van een bijeengeramd wrak van je auto..
Ik wou wel iets proberen maar ik snapte ook dat elke mogelijkheid eindigde op een total loss itr snap je. :-) En dat bracht mij meer in de problemen dan hem.
Van de personen die erinzitten had ik ook geen schrik, maar probleem is als ie zijn cabine op slot doet raak je er nooit binnen.
Dus mocht erinzitten wie er wilde, als ie 3-4meter boven de grond zit raak jij daar nooit.
Dan mag de dikste misdaadkoning erinzitten, mij een zorg want dan ram ik nog op z'n muil (als ik kan!). :-)
Het woord gevaar doet mij compleet niks, maar een total loss in gedachten wel als ik het daarna nog zelf ga zoeken.
Ik zeg al lang van gewoon een blaffer in mijn auto te leggen, dit was de uitgerekende situatie om em te gebruiken..
En dit was 4 rijvaksautostrade, stond volledig dicht en dan kon ie perfect als ik ernaast stond mij ff een tik in mijn zij geven, total loss en dan rustig doorrijden alsof er niets gebeurd was.
Dus ff gaan stilstaan en dan die truck gaan beklimmen was echt geen optie hier.
Dan voor ze hem hebben is ie al lang de grens over en dan kan je helemaal niks meer doen.
Kan het vergelijken met een andere situatie die ik ooit eens meegemaakt heb.
Stuk of 100 turken stonden ons keer op te wachten toen we met de bus naar school kwamen in de vroegere jaren, wij waren met 2.
Hoe graag je dan ook geen slaag wil krijgen, toch zal het niet lukken en zal je kunnen incasseren.
Snap je zo'n beetje naar welk punt ik naartoe wil?
1 ton is gewoon machteloos tegen 30 ton en zal altijd het onderspit delven en nog meer shit en schade krijgen..
Zal het niet snel zeggen maar dit is nu 1 van de weinige situaties waarin het beter is de schade te beperken en te maken dat je wegkomt..
Heb btw paar vrienden van me die soortgelijke dingen in proces getrokken hebben, zonder getuigen woord tegen woord.
Resultaat is dat ze nog eens een auto armer zijn aan gerechtskosten en nog steeds op dezelfde plek staan als ervoor.
Och f*ck man gek word ik ervan, ik zei het al van in het begin, god gunt het me precies niet om in een integra te rijden :-) :lol:
Thx, want afgeven doe ik niet.
Dingen als deze geven me langs 1 kant wel de kans echt extreem te gaan.
Zal 1 van de dagen eens beginnen met wielafstanden op te meten dat ik weet waar ik sta.
Heb nu voorlopig gewoon even aan benzinestation onderweg ruw met mn vingers de bumper-wielafstanden opgemeten.
Rest zal kijken worden, maar toen met die kapotte schroefdraad van die versnellingsbaksteun heb ik eerlijkgezegd wel schrik dat die weer gaar gaan zijn.
Ochja ik twijfelde nog over avid racemounts kit, dan weet ik nu dadelijk waarom ik niet meer moet twijfelen :-)
zal morgen ff pic uploaden van de schade, kan zijn dat ik overdrijf maar mooi is het nu ook weer niet..
@MLM; zit jouw motor vast op je chassisbalk dan?
Voor zover ik weet rust die erop maar kan die nog steeds verschuiven/overhellen. Zeker bij zo'n zware schok waarbij de voorste wielen extreme druk naar voor zetten op de motorsteunen.
Anders kon ik ook nooit de motorsteun van m'n del sol er half uitgereden hebben..
Dingen als deze geven me langs 1 kant wel de kans echt extreem te gaan.
Zal 1 van de dagen eens beginnen met wielafstanden op te meten dat ik weet waar ik sta.
Heb nu voorlopig gewoon even aan benzinestation onderweg ruw met mn vingers de bumper-wielafstanden opgemeten.
Rest zal kijken worden, maar toen met die kapotte schroefdraad van die versnellingsbaksteun heb ik eerlijkgezegd wel schrik dat die weer gaar gaan zijn.
Ochja ik twijfelde nog over avid racemounts kit, dan weet ik nu dadelijk waarom ik niet meer moet twijfelen :-)
zal morgen ff pic uploaden van de schade, kan zijn dat ik overdrijf maar mooi is het nu ook weer niet..
@MLM; zit jouw motor vast op je chassisbalk dan?
Voor zover ik weet rust die erop maar kan die nog steeds verschuiven/overhellen. Zeker bij zo'n zware schok waarbij de voorste wielen extreme druk naar voor zetten op de motorsteunen.
Anders kon ik ook nooit de motorsteun van m'n del sol er half uitgereden hebben..
vandaag eens "geluk" gehad, of zoals ik het wil bekijken. :lol:
Ik had laatste tijd ook last van een kort piepgeluid, bij slechte wegen.
Dacht aan een rubber die opnieuw ingevet moest worden of de recaro naast mij. (nog al gemerkt bij anderen.)
Ik vertrek dus deze morgen naar mijn ouders thuis, daar heb ik een grote dubbele garage om in te werken.
Itr stuurde ineens gans raar, had altijd zin om uit te breken, zodra ik hard moest remmen begon hij keihard te schuiven en te trekken.
Laatste stuk op de snelweg trok ik even door toen ik eropkwam en ik stak bijna in de vangrail..
Zodra ik harder dan 100 reed, zelfs gewoon rechtdoor had ie ineens willekeurig zin om gewoon ineens z'n kont te zetten en proberen zo snel mogelijk rond z'n as te gaan. :-?
Dan maar tegen 100 rustig tot daar gereden, dacht is het chassis nu zo erg wtf.. :-?
Vandaag dan zijlijsten er al afgehaald, beetje bijgewerkt, geschuurd en anti-roest erop als we toch bezigzijn.
Niet veel aan te zien maar beter voorkomen dan genezen.
Toen dacht ik ineens ik ga even onder de auto alles checken.
Kom ik bij mijn rechtse achterste draagarm terecht, waar de schroef nog net in de draagarm zelf steekt, zonder enige schroefdraad, gewoon alleen dat puntje :-?
Dadelijk alles gecheckt maar voor de rest alles in orde.
Toch maar besloten zelf is meer overal in en onder te kruipen dan enkel de garage zoals vroeger :mrgreen:
Moet nu zeggen dat ie wel normaal rijdt ganse dag al, dus misschien/hopelijk 2 vliegen in 1 klap.
Op het einde van de dag waterpas op mn C-pillar gezet en kwam perfect uit als 100% recht.
Dus van kwaad gingen we weer naar blij :lol:
Nu voorlopig nog 2 openstaande vragen;
Waar is een goede leverancier voor epoxy staalhars met kevlar.
Is een itr radiator stock van alu of niet. Gok van wel maar ben niet zeker, dus dan vraag ik het liever ff voor de zekerheid. :-)
Ik had laatste tijd ook last van een kort piepgeluid, bij slechte wegen.
Dacht aan een rubber die opnieuw ingevet moest worden of de recaro naast mij. (nog al gemerkt bij anderen.)
Ik vertrek dus deze morgen naar mijn ouders thuis, daar heb ik een grote dubbele garage om in te werken.
Itr stuurde ineens gans raar, had altijd zin om uit te breken, zodra ik hard moest remmen begon hij keihard te schuiven en te trekken.
Laatste stuk op de snelweg trok ik even door toen ik eropkwam en ik stak bijna in de vangrail..
Zodra ik harder dan 100 reed, zelfs gewoon rechtdoor had ie ineens willekeurig zin om gewoon ineens z'n kont te zetten en proberen zo snel mogelijk rond z'n as te gaan. :-?
Dan maar tegen 100 rustig tot daar gereden, dacht is het chassis nu zo erg wtf.. :-?
Vandaag dan zijlijsten er al afgehaald, beetje bijgewerkt, geschuurd en anti-roest erop als we toch bezigzijn.
Niet veel aan te zien maar beter voorkomen dan genezen.
Toen dacht ik ineens ik ga even onder de auto alles checken.
Kom ik bij mijn rechtse achterste draagarm terecht, waar de schroef nog net in de draagarm zelf steekt, zonder enige schroefdraad, gewoon alleen dat puntje :-?
Dadelijk alles gecheckt maar voor de rest alles in orde.
Toch maar besloten zelf is meer overal in en onder te kruipen dan enkel de garage zoals vroeger :mrgreen:
Moet nu zeggen dat ie wel normaal rijdt ganse dag al, dus misschien/hopelijk 2 vliegen in 1 klap.
Op het einde van de dag waterpas op mn C-pillar gezet en kwam perfect uit als 100% recht.
Dus van kwaad gingen we weer naar blij :lol:
Nu voorlopig nog 2 openstaande vragen;
Waar is een goede leverancier voor epoxy staalhars met kevlar.
Is een itr radiator stock van alu of niet. Gok van wel maar ben niet zeker, dus dan vraag ik het liever ff voor de zekerheid. :-)