Ik snap jullie punt wel Jo& maar ik kan me niet druk maken over die ramp puur omdat ik er niks aan kan doen... Ik zou het heel graag willen en natuurlijk is het klote wat er is gebeurd...
En natuurlijk maak ik me minder druk over drempels dan over de natuur ramp. Maar ik heb op dit moment grotere zorgen aan mijn hoofd dan een natuur ramp...
BP olie ramp
amerika fakkelt ongeveer een half procent af van alle ongewenste of niet economisch interessante gassen.. de grote boosdoeners zijn dan toch eerder bedrijven als Shell en Gazprom, om maar een paar te noemen.
Pin me even niet vast op de cijfers, kan de documenten even niet vinden maar ik geloof dat Shell, begin 2000 iig, alleen al in Nigeria verantwoordelijk was voor zo'n 19 - 20 % van de totale globale hoeveelheid afgefakkeld gas.
Ben dr net op afgestudeerd :razz:
Pin me even niet vast op de cijfers, kan de documenten even niet vinden maar ik geloof dat Shell, begin 2000 iig, alleen al in Nigeria verantwoordelijk was voor zo'n 19 - 20 % van de totale globale hoeveelheid afgefakkeld gas.
Ben dr net op afgestudeerd :razz:
Rikky wrote:Ik snap jullie punt wel Jo& maar ik kan me niet druk maken over die ramp puur omdat ik er niks aan kan doen... Ik zou het heel graag willen en natuurlijk is het klote wat er is gebeurd...
En natuurlijk maak ik me minder druk over drempels dan over de natuur ramp. Maar ik heb op dit moment grotere zorgen aan mijn hoofd dan een natuur ramp...
Haha we willen niet dat jij je druk maakt!
Dat zou dom zijn. :wink:
Demian.
boikel wrote:Ik blijf erbij dat BP dit niet overleeft. Zodra het lek gedicht is en de schade vergoed dan is BP op de beurs niks meer waard en wordt vijandig overgenomen door bv Shell of een andere grote jongen.
Ik denk niet dat ze het toe zullen staan dat een Shell of andere grote jongen het overneemt. Er zijn al niet veel grote wereldwijd.