Wazzzup EG5H22A en MB3 eco power
Kleine update:
MB3 gekocht
EG op de testbank geweest
Setup:
H22A stock
Skunk2 Pro intake with 70mm throttle body
Stock 330cc injectors
CAI with K&N
Stock JDM header
2.5" cat converter
3" exhaust
Fuel Ron 100
eCtuned
Hier de sheets:
Maar inmiddels zitten er Type R nokkenassen in en helaas een kleinere uitlaatspruit (2" downpipe).
Vorige stock spruitstuk was op 4 plekken doorgescheurd.
MB3 gekocht
EG op de testbank geweest
Setup:
H22A stock
Skunk2 Pro intake with 70mm throttle body
Stock 330cc injectors
CAI with K&N
Stock JDM header
2.5" cat converter
3" exhaust
Fuel Ron 100
eCtuned
Hier de sheets:
Maar inmiddels zitten er Type R nokkenassen in en helaas een kleinere uitlaatspruit (2" downpipe).
Vorige stock spruitstuk was op 4 plekken doorgescheurd.
We Come In Peace, Shoot To Kill.
Update 1ste post.
Ik heb nu de MB3 op de K-sport schokbrekers staan.
Een paar foto's hoe hij er nu bij staat.
Wachtend tot zijn garage bij het nog te bouwen huis klaar is.
De EG5 met H22A is er niet.
De H22A is naar een ring-coupe gegaan.
Ik heb nu een B18C4 met B16B nokkenassen en B18C6 klepveren.
Deze staat nog in een schuur en ik weet nog niet waar het blok ingelepelt zal worden.
Ik heb nu de MB3 op de K-sport schokbrekers staan.
Een paar foto's hoe hij er nu bij staat.
Wachtend tot zijn garage bij het nog te bouwen huis klaar is.
De EG5 met H22A is er niet.
De H22A is naar een ring-coupe gegaan.
Ik heb nu een B18C4 met B16B nokkenassen en B18C6 klepveren.
Deze staat nog in een schuur en ik weet nog niet waar het blok ingelepelt zal worden.
We Come In Peace, Shoot To Kill.