JoostB's JDM Integra Type R
-
- Posts: 695
- Joined: Tue Sep 04, 2007 8:33 pm
ik ben vereerd door de reacties :-)
gister nog even wat (rolling) shots gemaakt van de auto.. 1 auto erachter rijdend met de kofferklep open en met een gangetje van 10km per uur foto's gemaakt.. zijn zeer geslaagd moet ik zelf zeggen!
Heb ook nog wat filmpjes maar krijgt die goed afgespeeld op youtube, beeld loopt zwaar achter.. straks even op vimeo proberen

gister nog even wat (rolling) shots gemaakt van de auto.. 1 auto erachter rijdend met de kofferklep open en met een gangetje van 10km per uur foto's gemaakt.. zijn zeer geslaagd moet ik zelf zeggen!
Heb ook nog wat filmpjes maar krijgt die goed afgespeeld op youtube, beeld loopt zwaar achter.. straks even op vimeo proberen






en een filmpje
http://vimeo.com/12024648
dit was nog met de fujitsubo uitlaat, er zit momenteel een custom 2.5 inch (binnenmaats) uitlaat onder van :APE:
qua performance zeker merkbaar aanzien de fujitsubo max 2.25 inch was
http://vimeo.com/12024648
dit was nog met de fujitsubo uitlaat, er zit momenteel een custom 2.5 inch (binnenmaats) uitlaat onder van :APE:
qua performance zeker merkbaar aanzien de fujitsubo max 2.25 inch was
Even m’n voorstel topic afstoffen, is alweer een tijd geleden sinds de laatste update. Ondertussen wat meer circuit ervaring opgedaan en weinig openbare weg km’s gemaakt! Het is echt een waanzinnige auto voor op het circuit, blijf me elke keer verbazen over de wegligging, vooral met de R888’s!
De Fujitsubo Legalis-R ligt inmiddels in de prullenbak, middendemper bleek verrot te zijn, daarvoor in de plaats is een :APE: catback gekomen. Ook een race cat laten fabriceren door Kel om zonder zorgen de APK door te komen.
Tevens heeft de ARC intake plaats gemaakt voor een Mugen Replica intake + silicone intake hose van All4Honda. De ARC intake trok teveel warme lucht op het circuit, de Mugen intake blijft daarentegen een stuk cooler en presteert op het circuit stukken beter. Zit nu wel met een kleine dip wanneer de VTEC erin komt maar hoop dit op te lossen door de auto af te laten stellen. Pasvorm en afwerking van de intake is overigens prima te noemen.
Op JAF dit jaar meegedaan met de Time Attack namens Rising Sun Performance. Om een lang verhaal kort te maken, als 2de gekwalificeerd en als 4de geëindigd net achter teamgenoot Ton Christen. Helemaal naar tevredenheid aangezien ik incl. de time attack niet meer dan 20 rondes op Assen heb gemaakt.
Prioriteit de komende maanden liggen bij de veiligheid en het ‘hufterproof’ maken van de versnellingsbak (3>4 kraakt heel licht sinds de time attack). Vo0r de rest wil ik kijken naar andere remmen en/of koeling en een schroefset, ondanks dat de huidige heel goed bevalt helt de auto toch over bij stevig circuit gebruik. Als het mee zit volgend jaar ook weer deelnemen aan de time attack en dit keer wel op het podium belanden! Maargoed, eerst gaat ie lekker overwinteren!
Tevens pagina 1 van dit topic geüpdate met de spec list en enkele foto’s
De Fujitsubo Legalis-R ligt inmiddels in de prullenbak, middendemper bleek verrot te zijn, daarvoor in de plaats is een :APE: catback gekomen. Ook een race cat laten fabriceren door Kel om zonder zorgen de APK door te komen.
Tevens heeft de ARC intake plaats gemaakt voor een Mugen Replica intake + silicone intake hose van All4Honda. De ARC intake trok teveel warme lucht op het circuit, de Mugen intake blijft daarentegen een stuk cooler en presteert op het circuit stukken beter. Zit nu wel met een kleine dip wanneer de VTEC erin komt maar hoop dit op te lossen door de auto af te laten stellen. Pasvorm en afwerking van de intake is overigens prima te noemen.
Op JAF dit jaar meegedaan met de Time Attack namens Rising Sun Performance. Om een lang verhaal kort te maken, als 2de gekwalificeerd en als 4de geëindigd net achter teamgenoot Ton Christen. Helemaal naar tevredenheid aangezien ik incl. de time attack niet meer dan 20 rondes op Assen heb gemaakt.
Prioriteit de komende maanden liggen bij de veiligheid en het ‘hufterproof’ maken van de versnellingsbak (3>4 kraakt heel licht sinds de time attack). Vo0r de rest wil ik kijken naar andere remmen en/of koeling en een schroefset, ondanks dat de huidige heel goed bevalt helt de auto toch over bij stevig circuit gebruik. Als het mee zit volgend jaar ook weer deelnemen aan de time attack en dit keer wel op het podium belanden! Maargoed, eerst gaat ie lekker overwinteren!




Tevens pagina 1 van dit topic geüpdate met de spec list en enkele foto’s