JoostB's JDM Integra Type R

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
Joostb

Post by Joostb »

thanks, ik ben er zelf ook zeer content mee :-)
ook echt een aanwinst op het circuit ten opzichte van de standaard recaro's
ITR DC2

Post by ITR DC2 »

Zag je auto bij RSP op de brug afgelopen maandag....
Joostb

Post by Joostb »

Klopt! Fujitsubo uitlaat kwam af en toe tegen de tank aan, wat vervelende resonantie gaf.. daarnaast zit er als het goed is een harnessbar van :APE: in :-)
t0n

Post by t0n »

Ontzettend mooie cleane DC2!

Image

Image
Rikky

Post by Rikky »

Wielen passen hem perfect!
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
Joostb

Post by Joostb »

ha! cool dat jullie hem op de foto hebben gezet.. doet me deugd :-)

mag ik vragen wie de foto's heeft gemaakt, want ik wil de eerste wel heel graag in wallpaper formaat 8)
t0n

Post by t0n »

Heb ik gemaakt :)

PM je mail adres even, stuur ik ze even door.
R-civic

Post by R-civic »

Wow, dit is idd. een hele hele mooie integra. Gedachten om voor een integra als deze te gaan worden alleen maar bekrachtigd als ik dit zie

Echt nice!
micronsil

Post by micronsil »

Heerlijk die auto..

Echt ik zit al zeker 10 min naar je foto's te kijken.

Ik ben nooit fan geweest van de 96 spec's maar deze vind ik net zo mooi of zelfs mooier dan menig 98 spec.

Die wielen staan em echt mooi.
Pfffff

ff kwijl wegvegen :P
sigur

Post by sigur »

Ziet er zeker goed uit 8)
LaurenZ

Post by LaurenZ »

Staat hem zeker goed !
'98 JDM Integra Type-R
Joostb

Post by Joostb »

thanks allen!

moet zeggen dat de foto's hem ook veel goed doen :)

Straks de auto maar eens ophalen, kijken hoe het eruit ziet met de harnessbar.. komen dan ook meteen nog wat andere updates aan
trebboR

Post by trebboR »

Ik vind de Sprintharts onder sommige auto's niet staan, maar onder een goed verlaagde ITR staan ze wel goed! 8)
Rey

Post by Rey »

Joostb wrote:SPfab T*da replica header uit Amerika, orginele Toda header is amper te vinden + deze is een stuk beter betaalbaar

Joostb wrote:Hey!

Ik zie hem graag nog een keer terug ja :-)

Gister mn pakket uit Amerika ontvangen. De Spfab T*da header 8)

Image

Leuke wagen :D

Ennuhh spruitstuk :toost:
Delta_lima

Post by Delta_lima »

Ik vind die velgen verschrikkelijk onder andere auto's, maar onder een dc2, oef!!!!
Joostb

Post by Joostb »

ik ben vereerd door de reacties :-)

gister nog even wat (rolling) shots gemaakt van de auto.. 1 auto erachter rijdend met de kofferklep open en met een gangetje van 10km per uur foto's gemaakt.. zijn zeer geslaagd moet ik zelf zeggen!

Heb ook nog wat filmpjes maar krijgt die goed afgespeeld op youtube, beeld loopt zwaar achter.. straks even op vimeo proberen

Image
Image
Image
Image
Image
Image
trebboR

Post by trebboR »

Rolling shots zijn altijd nice 8) Mooie ITR!
LaurenZ

Post by LaurenZ »

Foto's zijn erg goed gelukt.
'98 JDM Integra Type-R
Joostb

Post by Joostb »

en een filmpje

http://vimeo.com/12024648

dit was nog met de fujitsubo uitlaat, er zit momenteel een custom 2.5 inch (binnenmaats) uitlaat onder van :APE:

qua performance zeker merkbaar aanzien de fujitsubo max 2.25 inch was
Joostb

Post by Joostb »

Even m’n voorstel topic afstoffen, is alweer een tijd geleden sinds de laatste update. Ondertussen wat meer circuit ervaring opgedaan en weinig openbare weg km’s gemaakt! Het is echt een waanzinnige auto voor op het circuit, blijf me elke keer verbazen over de wegligging, vooral met de R888’s!

De Fujitsubo Legalis-R ligt inmiddels in de prullenbak, middendemper bleek verrot te zijn, daarvoor in de plaats is een :APE: catback gekomen. Ook een race cat laten fabriceren door Kel om zonder zorgen de APK door te komen.
Tevens heeft de ARC intake plaats gemaakt voor een Mugen Replica intake + silicone intake hose van All4Honda. De ARC intake trok teveel warme lucht op het circuit, de Mugen intake blijft daarentegen een stuk cooler en presteert op het circuit stukken beter. Zit nu wel met een kleine dip wanneer de VTEC erin komt maar hoop dit op te lossen door de auto af te laten stellen. Pasvorm en afwerking van de intake is overigens prima te noemen.

Op JAF dit jaar meegedaan met de Time Attack namens Rising Sun Performance. Om een lang verhaal kort te maken, als 2de gekwalificeerd en als 4de geëindigd net achter teamgenoot Ton Christen. Helemaal naar tevredenheid aangezien ik incl. de time attack niet meer dan 20 rondes op Assen heb gemaakt.

Prioriteit de komende maanden liggen bij de veiligheid en het ‘hufterproof’ maken van de versnellingsbak (3>4 kraakt heel licht sinds de time attack). Vo0r de rest wil ik kijken naar andere remmen en/of koeling en een schroefset, ondanks dat de huidige heel goed bevalt helt de auto toch over bij stevig circuit gebruik. Als het mee zit volgend jaar ook weer deelnemen aan de time attack en dit keer wel op het podium belanden! Maargoed, eerst gaat ie lekker overwinteren!

Image
Image
Image
Image

Tevens pagina 1 van dit topic geüpdate met de spec list en enkele foto’s
Locked