mr. X wrote:Mijn auto staat in een afgesloten garage met alarm,maar alsnog ben ik zo paranoïde als de pest. Niet voor niks dat ik een klasse 5 alarm wil. Better be safe than sorry.
Inderdaad
mr. X wrote:Mijn auto staat in een afgesloten garage met alarm,maar alsnog ben ik zo paranoïde als de pest. Niet voor niks dat ik een klasse 5 alarm wil. Better be safe than sorry.
Benjdmin wrote:I would die if I woke up one morning and she was gone!
F*%K THIEVES!
vtec vince wrote:Laatst hadden ze de VW golf van mijn zwager gejat...gewoon met een vrachtauto de straat in gereden en die auto erop getakeld!!!
Zat ook een top alarm op, heeft niet mogen baten.
Ik vind het zo jammer dat dit soort mensen zich hiermee bezig houd, we zouden van de staat permissie moeten krijgen om zulk volk de benen en armen ter plekke te amputeren, en hun tong eraf snijden!!!!
mr. X wrote:Met een Track and Trace systeem zijn het aardige mannetjes als ze dat kastje eruit hebben voordat de meldkamer aan de bel hangt.
Ben bang dat deze auto nooit compleet op Marktplaats of dergelijke sites zal worden aangeboden.
Rikky wrote:Dat lijkt me inderdaad ook sterk dat ze die in zo'n korte tijd eruit kunnen hebben dan...
Gewoon in de gaten houden wie er veel van zo'n Honda spul aanbied...mr. X wrote:Met een Track and Trace systeem zijn het aardige mannetjes als ze dat kastje eruit hebben voordat de meldkamer aan de bel hangt.
Ben bang dat deze auto nooit compleet op Marktplaats of dergelijke sites zal worden aangeboden.
mr. X wrote:Daar heb ik inderdaad ook aan gedacht maar wanneer je een klasse 5 alarm hebt, geeft de meldkamer jou een belletje zodra de auto verplaatst wordt na een inbraak. Klasse 4 mag je zelf gaan bellen zodra je door hebt dat hij weg is, ja, dan kan het te laat zijn.
LCR wrote:Tracking syteem installeren....stond eentje te koop voor 200 bij easyparts.
Rikky wrote:mr. X wrote:Daar heb ik inderdaad ook aan gedacht maar wanneer je een klasse 5 alarm hebt, geeft de meldkamer jou een belletje zodra de auto verplaatst wordt na een inbraak. Klasse 4 mag je zelf gaan bellen zodra je door hebt dat hij weg is, ja, dan kan het te laat zijn.
En klasse 5 gaat via gps dus als ze hem slepen gaat het alarm even goed af...