zwarte HONDA CIVIC TYPE R GESTOLEN!!!! kenteken 85-KZT-8

Voor als je iets te vragen of te melden hebt! (General questions & chat).
Rikky

Post by Rikky »

Ah :shock: Fuck dat is klote ik zal MP enzo de komende dagen in de gaten houden :wink:

mr. X wrote:Mijn auto staat in een afgesloten garage met alarm,maar alsnog ben ik zo paranoïde als de pest. Niet voor niks dat ik een klasse 5 alarm wil. Better be safe than sorry.

Inderdaad
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
bas5th

Post by bas5th »

Apeldoorn staat kwa autohandel niet zo goed bekend ... Ze hebben daar nog wel eens wat onderdelen nodig om een auto compleet te maken :)
Wie weet staat ie dus wel dichterbij dan je denkt.

Veel sterkte en we houden de ogen open!
micronsil

Post by micronsil »

Erg klote voor je...
:(

Ik zou er niet aan moeten denken.

Gelukkig heeft die van mij standart world wide track and trace er op zitten dat is een optie die de honda dealer in engeland geleverd heeft.

Ik heb dat tel nr gebeld die op al mijn ruiten ge grafeerd staat en de auto geregistreerd vanaf ik em in mijn bezit heb.
Benjdmin

Post by Benjdmin »

I would die if I woke up one morning and she was gone!

F*%K THIEVES!
ITR DC2

Post by ITR DC2 »

Benjdmin wrote:I would die if I woke up one morning and she was gone!

F*%K THIEVES!

Same here

Wat een rotstreek.
Maar als je een auto echt wil hebben, maakt het voor een goede dief niet uit welk alarm erop zit... :cry: Sommigen kunnen werkelijk alles omzeilen, het beperkt echter wel een groot deel dieven die erdoor worden afgeschrikt.

Ik zou sowieso alle verkoopsites goed in de gaten houden, van marktplaats tot weet ik het wat. Wie weet...

Ik hoop dat deze mensjes zwaar gestraft worden.
vtec vince

Post by vtec vince »

Laatst hadden ze de VW golf van mijn zwager gejat...gewoon met een vrachtauto de straat in gereden en die auto erop getakeld!!!
Zat ook een top alarm op, heeft niet mogen baten.

Ik vind het zo jammer dat dit soort mensen zich hiermee bezig houd, we zouden van de staat permissie moeten krijgen om zulk volk de benen en armen ter plekke te amputeren, en hun tong eraf snijden!!!!
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
Rikky

Post by Rikky »

vtec vince wrote:Laatst hadden ze de VW golf van mijn zwager gejat...gewoon met een vrachtauto de straat in gereden en die auto erop getakeld!!!
Zat ook een top alarm op, heeft niet mogen baten.

Ik vind het zo jammer dat dit soort mensen zich hiermee bezig houd, we zouden van de staat permissie moeten krijgen om zulk volk de benen en armen ter plekke te amputeren, en hun tong eraf snijden!!!!

Aan een enkel opknopen en knuppelen tot er snoep uit komt...

Triest gewoon dat mensen niet van andersmans spullen af kunnen blijven... Hopelijk krijg je er nog iets voor terug!!
mr. X

Post by mr. X »

Met een Track and Trace systeem zijn het aardige mannetjes als ze dat kastje eruit hebben voordat de meldkamer aan de bel hangt.

Ben bang dat deze auto nooit compleet op Marktplaats of dergelijke sites zal worden aangeboden.
Rikky

Post by Rikky »

Dat lijkt me inderdaad ook sterk dat ze die in zo'n korte tijd eruit kunnen hebben dan...

Gewoon in de gaten houden wie er veel van zo'n Honda spul aanbied...

mr. X wrote:Met een Track and Trace systeem zijn het aardige mannetjes als ze dat kastje eruit hebben voordat de meldkamer aan de bel hangt.

Ben bang dat deze auto nooit compleet op Marktplaats of dergelijke sites zal worden aangeboden.
donkeykong

Post by donkeykong »

sorry to hear this bro....

je hebt deze auto geimporteerd of heb je dat laten doen. zou kunnen dat ie weer terug is naar het buitenland?? daar in onderdelen??

sterkte ermee en ik hoop dat ie terug komt, of dat je een mooiere R krijgt.
RedSun

Post by RedSun »

Rikky wrote:Dat lijkt me inderdaad ook sterk dat ze die in zo'n korte tijd eruit kunnen hebben dan...

Gewoon in de gaten houden wie er veel van zo'n Honda spul aanbied...

mr. X wrote:Met een Track and Trace systeem zijn het aardige mannetjes als ze dat kastje eruit hebben voordat de meldkamer aan de bel hangt.

Ze halen hem er ook niet uit :wink:

Met duurdere auto's waarbij track en trace verzekeringstechnisch verplicht is halen ze andere truukjes uit.

ik ken een verhaal van een dikke auto met track en trace welke verdween en ook niet meer op het schermpje van de meldkamer opdook.
3 maanden later wel....in zuid amerika.... Sorry meneer hier heeft u de dagwaarde, deze auto gaan wij niet ophalen.
Zodra een auto in een zeecontainer staat wordt het signaal geblokkeerd en is tie niet te vinden.
Nu denk ik niet dat dat bij deze het geval is hoor, waarschijnlijk voor de onderdelen of met geluk joyriding.
Met geluk? Ja want dan vinden ze hem binnen twee weken terug op een "dumpplek".

Mocht je er niet uitkomen met de expert van de verzekeraar laat het dan ff weten. Dan kunnen we een contra uit laten voeren door mijn expert.
Vaak is de dagwaarde niet representatief voor dergelijke auto's en al helemaal niet bij auto's die hier nooit verkocht zijn.
Nana korobi ya oki
mr. X

Post by mr. X »

Daar heb ik inderdaad ook aan gedacht maar wanneer je een klasse 5 alarm hebt, geeft de meldkamer jou een belletje zodra de auto verplaatst wordt na een inbraak. Klasse 4 mag je zelf gaan bellen zodra je door hebt dat hij weg is, ja, dan kan het te laat zijn.
Rikky

Post by Rikky »

mr. X wrote:Daar heb ik inderdaad ook aan gedacht maar wanneer je een klasse 5 alarm hebt, geeft de meldkamer jou een belletje zodra de auto verplaatst wordt na een inbraak. Klasse 4 mag je zelf gaan bellen zodra je door hebt dat hij weg is, ja, dan kan het te laat zijn.

En klasse 5 gaat via gps dus als ze hem slepen gaat het alarm even goed af...
ITR1217

Post by ITR1217 »

LCR wrote:Tracking syteem installeren....stond eentje te koop voor 200 bij easyparts.

Heb 10 jaar in die dingen gezeten, beter een degelijk merk kopen dan iets goedkoop ...
Als het niet goed werkt heb je der ook niets aan anders !!

Of samen met anti car-jacking installeren is soms nog beter want tracking werkt op sateliet, ondergrondse parking > geen ontvangst > geen tracking.
RedSun

Post by RedSun »

Rikky wrote:
mr. X wrote:Daar heb ik inderdaad ook aan gedacht maar wanneer je een klasse 5 alarm hebt, geeft de meldkamer jou een belletje zodra de auto verplaatst wordt na een inbraak. Klasse 4 mag je zelf gaan bellen zodra je door hebt dat hij weg is, ja, dan kan het te laat zijn.

En klasse 5 gaat via gps dus als ze hem slepen gaat het alarm even goed af...

Klasse 4 en 5 gaan via GPS.
Alleen wordt een klasse 5 automatisch ingeschakeld zodra het klasse drie alarm afgaat.
Klasse 4 niet en moet handmatig (zoals Mr.X aangeeft) geactiveerd worden.

Maar als je klasse drie niet afgaat heeft een klasse 5 geen meerwaarde.

Ouderwets 380 op de auto. aanraken=BBQ
Nana korobi ya oki
Rikky

Post by Rikky »

RedSun wrote:Ouderwets 380 op de auto. aanraken=BBQ

8)
DH

Post by DH »

Echt .....!
Ik zal mijn ogen open houden.
Hier krijg je balistische neigingen van! :x
Er zij genoeg manieren om alarmsystemen te ontmantelen helaas.
Ik hoor dingen over koplampjes tot tennisballen.
Sterkte in iedergeval.

Demian.
vtec vince

Post by vtec vince »

Knipperlichten ook niet te vergeten ;-)
Maar da's meer vw gerelateerd...
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
micronsil

Post by micronsil »

Ik weet dat je ook een alarm kan uitschakelen met een 9 volt battery
Eerst draadjes op de plus en min zetten en de plus tegen de body van je auto aan wrijven en dan de min erbij.

Jaren geleden liet een vriend van me dat zien ook op mythbusters deden ze dat een keer om te laten zien dat het echt kan.
Roy

Post by Roy »

Ik dacht dat de Ep3 niet zo makkelijk te stelen waren!

Deze zal je waarschijnlijk niet meer heel terug vinden, waarschijnlijk zitten de face-lift onderdelen op een ander ep3 en de K20A2 in een EG.

Ik zou juist in de gaten houden wie pre-facelift onderdelen aanbieden, zoals de stoelen bumpers en koplampen.

En het ergste is dat de dagwaarde waarschijnlijk minder is dan wat je ervoor kwijt was bij aankoop.

P.s. wel goed van je dat je het motornummer heb opgeschreven.

succes ermee.
Hoe de auto bevalt? Geen idee, ze heeft nog geen kindjes gebaren. Hihi
Locked