???"minder verbruik door benzine met aceton"???

Hier staan alle technische onderwerpen van het oude forum.

Deze moeten nog worden verdeeld in de nieuwe sub-categorien
Guest

Post by Guest »

DC2TYPER wrote:
crxke wrote:zal ff iets duidelijk maken, het vreet wel degelijk aan plastic.
welke plastic? van die harde, die als je erop trapt kapotspringt.
ik vond namelijk niks anders om het in af te meten dus heb ik maar snel zo'n potje genomen. is nu idd in lichtelijk staat van ontbinding.
Maar het wordt verkocht in flessen van flexibele plastic, dus hier zijn geen problemen mee.
en denk niet dat in je motor van dat hard plastic zit.
heb btw op een ander forum gelezen van een kerel die verschillende rubber onderdelen gewoon in pure aceton gelegd had, en die daar weken in laten liggen. gebeurde juist niets mee.. als ik zo een dingen niet wist zou ik het ook niet proberen, maar na wat ik al allemaal gelezen heb is mn twijfel van gevaar wel weg :-)

doe maar eens wat benzine in dat potje van u, zal het ook wel aantasten.
Die aceton kan echt geen kwaad aan de leidingen.

wss wel, potje ziet er lekker uit nu :lol:
maar wil maar zeggen heb genoeg opzoekingswerk gedaan voor ik het deed, en ik ben echt wel overtuigd dat het geen schade doet aan je motor.
ik sleur bijvoorbeeld ook nooit tot aan mn begrenzer tot ie terugknalt zoals velen hier wss, en ik denk dat dat bv. iets schadelijker is dan die 0,2% aceton.
hoe is het btw met de RMF maat, houdt ie nog steeds stand? :wink: nog steeds geen tijd gehad om mijne te installeren, ben nog steeds stukken aan het verzamelen :lol: en beetje tegenslag gehad laatste tijd. :evil:
fikske

Post by fikske »

al mensen met resultaten??

ik heb er bijna 3 tanks gewone benzine doorheen nu, volgende week ga ik beginnen aan 3 tankbeurten met aceton erbij.

ben best benieuwd...
Rikky

Post by Rikky »

fikske wrote:al mensen met resultaten??

ik heb er bijna 3 tanks gewone benzine doorheen nu, volgende week ga ik beginnen aan 3 tankbeurten met aceton erbij.

ben best benieuwd...

Ik heb mij er nog niet aan druven wagen :o ops:
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
Jo&

Post by Jo& »

Rikky wrote:Ik heb mij er nog niet aan druven wagen :o ops:

Ach dat kleine beetje benzine en dus geld besparing op al die liters brandstof met als gevolg een risico wat je niet kent...
Rikky

Post by Rikky »

Jo& wrote:

Ach dat kleine beetje benzine en dus geld besparing op al die liters brandstof met als gevolg een risico wat je niet kent...

Die liters benzine doen mij niks, maar ze vertelde dat de motor beter ging lopen enzovoort... Maar ik heb er nog even over na gedacht en ik voel me er toch niet prettig bij om nagellak remover bij me benzine te gooien....
Guest

Post by Guest »

denk dat er in bv van die performance boost busjes en al die rommel die je bij je benzine kan gooien, of die busjes om je CO te verminderen voor de autokeuring wel ergere dingen inzitten :wink:
of van die supermarktbenzine rommel :-)
Ik heb 2jaar achter een goede R gezocht, denk je nu echt dat ik hem ondoordacht ga vernaaien?
En als gaskleppie al zegt dat het gerust mag dan heb ik er al helemaal geen probs meer mee.
Dit is de man op wie z'n mening ik hier wel het meest vertrouw aan z'n antwoorden hier en vroeger op hcb te zien.
fikske

Post by fikske »

al iemand met resultaat???

ik heb het er vandaag voor het eerst bijgedaan, resultaat alleen nog niet gemerkt, stond 3/4 van de rit in de file :S
Apex

Post by Apex »

Rikky wrote:
Jo& wrote:

Die liters benzine doen mij niks, maar ze vertelde dat de motor beter ging lopen enzovoort... Maar ik heb er nog even over na gedacht en ik voel me er toch niet prettig bij om nagellak remover bij me benzine te gooien....

Ik heb me er nooit aan gewaagd... Vond de R daar iets te kostbaar voor.. Aceton lost plastic op dus dat wil ik niet eens in de buurt hebben van mijn auto.. In wat voor hoeveelheid dan ook..

En trouwens, ik kon met de ITR 1 op 14,3 halen.. Snelweg km afgewisseld met wat rondrijden in stad/dorp en vteccen.. Hij kan het dus wel. Moet jou ook wel lukken.

Maar als dit zo geweldig is die aceton (stond ook een topic van op Honda Fanatics een hele tijd terug) waarom zit het er dan niet standaard in.. Of noemen we dat V-Power of Ultimate :wink:

Greeetz Vincent
Guest

Post by Guest »

ik weet 1 ding, ik heb met mn prob veel last van een dansende roulantie als ik lang stil sta .
Aceton erbij en hij gaf zo goed als geen kick meer, niet meer stilgevallen niks.
Nu net is keer terug getankt zonder aceton, 's morgens en 's avonds op de weg van en naar mn werk em 2keer met m'n gas in gang kunnen houden of ie viel gewoon weg paar km nadat ik vertrokken was.
Als ik lang stilsta danst de roulantie weer in het rond.. voor mij is het duidelijk hoor :wink: Kan veel mensen hier wel snappen dat ze hun R niet willen wagen, gewoon omdat ze niet weten wat er zal gebeuren. Maar ik spring nu eenmaal graag in het ongewisse 8) Zekerheden brengt je in het leven niets bij.. blijf je beetje hangen in je benauwde wereldje.
mr. X

Post by mr. X »

1 op 14 haal ik niet met de DC2.

Daarmee schommel ik tussen de 1 op 8 en 1 op 11 at best. Over het algemeen is het 1 op 9. Het is dan ook een plezier auto en mij kan het aan mijn kontbal roesten wat het ding verbruikt. Vermogen komt ergens vandaan.

Als er additieven zouden zijn waardoor een auto zuiniger zou lopen lijkt het me dat een groot benzine merk dat er wel aan toe zou voegen, tenzij de benzine daardoor niet door bepaalde veiligheid tests zou komen.
Rikky

Post by Rikky »

mr. X wrote:1 op 14 haal ik niet met de DC2.

Daarmee schommel ik tussen de 1 op 8 en 1 op 11 at best. Over het algemeen is het 1 op 9. Het is dan ook een plezier auto en mij kan het aan mijn kontbal roesten wat het ding verbruikt. Vermogen komt ergens vandaan.

Als er additieven zouden zijn waardoor een auto zuiniger zou lopen lijkt het me dat een groot benzine merk dat er wel aan toe zou voegen, tenzij de benzine daardoor niet door bepaalde veiligheid tests zou komen.
x2
Locked