Te koop topic afgesplitst

Achter-de-schermen stukje voor de Moderators
hondafreak

Post by hondafreak »

crxke wrote:verkoop je de tein veren nu nog apart? laat iets weten, en zoja dan kom ik erom :wink:

lees eens in de topic over de stukken hé :wink:
Guest

Post by Guest »

crxke wrote:hey kerel vraagje, kan ik die tein veren nu nog ooit kopen of? :wink:

weet je wat? edit :wink: jij bent de meest amateuristische edit verkoper waar ik ooit mee gewerkt heb. zelfs een baby van 3jaar weet beter wat ie wil. na maanden mails via hotmail/kapaza, type-r forum en hcb en nog steeds geen antwoord, wtf :?: verkoop jij wel degelijk iets of zet je die advertenties er gewoon op voor aandachtstrekkerij. :!:
kan iedereen maar 1 ding aanraden, handel niet met deze kerel, komt toch niks van :wink: edit :roll:
ITR1217

Post by ITR1217 »

crxke wrote:
crxke wrote:hey kerel vraagje, kan ik die tein veren nu nog ooit kopen of? :wink:

weet je wat? edit :wink: jij bent de meest amateuristische edit verkoper waar ik ooit mee gewerkt heb. zelfs een baby van 3jaar weet beter wat ie wil. na maanden mails via hotmail/kapaza, type-r forum en hcb en nog steeds geen antwoord, wtf :?: verkoop jij wel degelijk iets of zet je die advertenties er gewoon op voor aandachtstrekkerij. :!:
kan iedereen maar 1 ding aanraden, handel niet met deze kerel, komt toch niks van :wink: edit :roll:

NOT very nice comment :shock: :shock:
Persoonlijk vind ik dat je zulke dingen NIET op het forum moet uitvechten ...
Guest

Post by Guest »

komaan man ik mag toch zeggen dat met deze verkoper niks aan te vangen valt en andere mensen ervoor waarschuwen. ik zit al maanden te wachten op die veren die "hij eronderuit ging halen". als je mailt van waar dan ook, hier, email, hcb.. reageert ie niet eens meer.
rikky met zn achterste veerpootbrug zelfde denk ik, is ook al maanden beloofd en gereserveerd, en nu staat die nog op kapaza te koop.
Als je er dan via daar naar mailt om iets te kopen reageert ie ook niet. en voor de rest maar om de 5seconden klagen, zn prijzen veranderen als de wind, en dan is ie verbaasd dat ie niks verkoopt :?: dat ie met iemand anders zn paaseitjes gaat rammelen he :wink: ik doe zo goed als niks anders dan handel via internet in mn vrije tijd, maar dit heb ik nog nooit meegemaakt. :roll:
Rikky

Post by Rikky »

Ik heb dat zelfde probleem gehad inderdaad, maar ik negeer het maar...
Ik kan er wel over kwaad worden maar heeft toch geen zin, ik zoek wel gewoon verder naar een rearstrut...

Maar als verkoper heeft hij zijn beroep mis geschoten in iedergeval...
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
ITR DC2

Post by ITR DC2 »

Laten we het verder netjes houden en als tip aan de verkoper:
misschien is het handig om te reageren. :wink:
ITR1217

Post by ITR1217 »

crxke wrote:komaan man ik mag toch zeggen dat met deze verkoper niks aan te vangen valt en andere mensen ervoor waarschuwen. ik zit al maanden te wachten op die veren die "hij eronderuit ging halen". als je mailt van waar dan ook, hier, email, hcb.. reageert ie niet eens meer.
rikky met zn achterste veerpootbrug zelfde denk ik, is ook al maanden beloofd en gereserveerd, en nu staat die nog op kapaza te koop.
Als je er dan via daar naar mailt om iets te kopen reageert ie ook niet. en voor de rest maar om de 5seconden klagen, zn prijzen veranderen als de wind, en dan is ie verbaasd dat ie niks verkoopt :?: dat ie met iemand anders zn paaseitjes gaat rammelen he :wink: ik doe zo goed als niks anders dan handel via internet in mn vrije tijd, maar dit heb ik nog nooit meegemaakt. :roll:

Ik versta uw frustratie !! maar ik bedoelde enkel dat we dit niet hier op ons forum moeten uitvechten, niet meer dan dat !

En als hij inderdaad zo'n slechte verkoper is dan zal hij zelf wel omdervinden hoever hij ermee komt ....
Guest

Post by Guest »

crxke wrote:komaan man ik mag toch zeggen dat met deze verkoper niks aan te vangen valt en andere mensen ervoor waarschuwen.

dat dit nu bij mij eenmaal in een harder taaltje gebeurt, that's me. zal iedereen in andere topics ook al wel gemerkt hebben.
vtecpower

Post by vtecpower »

same here..krijg ook geen antwoord over die access pedalen set :-?
en dacht tot die strut achter boven al lang weg was aan iemand van hier..had ik ook wel intresse in..
Rikky

Post by Rikky »

vtecpower wrote:same here..krijg ook geen antwoord over die access pedalen set :-?
en dacht tot die strut achter boven al lang weg was aan iemand van hier..had ik ook wel intresse in..
ja was ik... Maar niks horen lompe reactie's en 150,- voor een ding vol krassen... Maargoed ik ga er verder niet op in. Ik wens hem succes met de verkoop.
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
hondafreak

Post by hondafreak »

crxke wrote:komaan man ik mag toch zeggen dat met deze verkoper niks aan te vangen valt en andere mensen ervoor waarschuwen. ik zit al maanden te wachten op die veren die "hij eronderuit ging halen". als je mailt van waar dan ook, hier, email, hcb.. reageert ie niet eens meer.

Kijk zeikerd heb u al lang genoeg gezegd dat ze er nog niet vanonder zijn, jij hebt mss veel vrije tijd ik niet :!: en zeker met dit kutweer ga ik m'n teg niet opkrikken om die veren er onderuit te halen! Da gij mails blijft sturen kan ik ni aan doen had u gezegd da ik iets liet weten als ze er vanonder waren heb u meerdere malen gemaild dat ze er nog opzitten!

Ik verkoop ook veel via internet en heb er normaal geen lachten over dus...

same here..krijg ook geen antwoord over die access pedalen set

Weet niet waar je me er voor gemaild had :-? in ieder geval die zijn allemaal verkocht aan GDM autoparts.

ja was ik... Maar niks horen lompe reactie's en 150,- voor een ding vol krassen... Maargoed ik ga er verder niet op in. Ik wens hem succes met de verkoop

eerst was alles in orde,
dan stuur ik je foto's van de krassen je zei dat het jammer was maar dat je ze zeker wou.
dan ineens zeg je dat het plastic stukje waar ze doorloopt niet mooi is enz,
ik maak een detailfoto dan zeg je dat het wel goed is.
en dan ineen begin je weer over die krassen!

het is geen nieuwe en dat wist je dus ja als het je niet aanstaat dan koop je ze gewoon niet hé man mij maakt het ni uit ze!
s2000-oost

Post by s2000-oost »

Ik weet niet of jij op deze manier de Integra nog ooit zal verkopen, je zal toch iets duidelijker moeten worden jongen.

Maar goed als nog succes met de verkoop
Benjdmin

Post by Benjdmin »

Ik vind ook dat dit topic opgeschoond mag worden!

Rikkie en Crxke: Hebben jullie al iets overgemaakt? Zo niet denk ik dat jullie niets te klagen hebben.

Het is aan hem aan wie hij zijn spullen wil verkopen en voor wat voor een bedrag.

Its his loss if he doesnt sell em...
ITR DC2

Post by ITR DC2 »

deze berichten heb ik weggehaald uit het verkooptopic.
Sommigen weten niet van ophouden en actie geeft reactie.
Heb het hier zolang gezet, mochten jullie van mening zijn dat bepaalde onderdelen kunnen blijven, dan kunnen die nog terugop.
IvoG

Post by IvoG »

Helaas zijn wij niet in staat om eenmaal afgesplitste berichten terug te zetten in de oorspronkelijke thread.

Ik ga Hondafreak en crxke wel op de watchlist zetten, Strike 1!
ITR DC2

Post by ITR DC2 »

IvoG wrote:Helaas zijn wij niet in staat om eenmaal afgesplitste berichten terug te zetten in de oorspronkelijke thread.

Ik ga Hondafreak en crxke wel op de watchlist zetten, Strike 1!

Ok,
maar zo kunnen jullie in ieder geval nog zien wat er weg is gehaald.
Jo&

Post by Jo& »

Strike 2 voor CRXke!
Wie spreekt hem hier op aan?
En die andere moet ook per pb op de hoogte gesteld worden.
Post Reply