crxke wrote:verkoop je de tein veren nu nog apart? laat iets weten, en zoja dan kom ik erom :wink:
lees eens in de topic over de stukken hé :wink:
crxke wrote:hey kerel vraagje, kan ik die tein veren nu nog ooit kopen of? :wink:
crxke wrote:crxke wrote:hey kerel vraagje, kan ik die tein veren nu nog ooit kopen of? :wink:
weet je wat? edit :wink: jij bent de meest amateuristische edit verkoper waar ik ooit mee gewerkt heb. zelfs een baby van 3jaar weet beter wat ie wil. na maanden mails via hotmail/kapaza, type-r forum en hcb en nog steeds geen antwoord, wtf :?: verkoop jij wel degelijk iets of zet je die advertenties er gewoon op voor aandachtstrekkerij. :!:
kan iedereen maar 1 ding aanraden, handel niet met deze kerel, komt toch niks van :wink: edit :roll:
crxke wrote:komaan man ik mag toch zeggen dat met deze verkoper niks aan te vangen valt en andere mensen ervoor waarschuwen. ik zit al maanden te wachten op die veren die "hij eronderuit ging halen". als je mailt van waar dan ook, hier, email, hcb.. reageert ie niet eens meer.
rikky met zn achterste veerpootbrug zelfde denk ik, is ook al maanden beloofd en gereserveerd, en nu staat die nog op kapaza te koop.
Als je er dan via daar naar mailt om iets te kopen reageert ie ook niet. en voor de rest maar om de 5seconden klagen, zn prijzen veranderen als de wind, en dan is ie verbaasd dat ie niks verkoopt :?: dat ie met iemand anders zn paaseitjes gaat rammelen he :wink: ik doe zo goed als niks anders dan handel via internet in mn vrije tijd, maar dit heb ik nog nooit meegemaakt. :roll:
ja was ik... Maar niks horen lompe reactie's en 150,- voor een ding vol krassen... Maargoed ik ga er verder niet op in. Ik wens hem succes met de verkoop.vtecpower wrote:same here..krijg ook geen antwoord over die access pedalen set :-?
en dacht tot die strut achter boven al lang weg was aan iemand van hier..had ik ook wel intresse in..
crxke wrote:komaan man ik mag toch zeggen dat met deze verkoper niks aan te vangen valt en andere mensen ervoor waarschuwen. ik zit al maanden te wachten op die veren die "hij eronderuit ging halen". als je mailt van waar dan ook, hier, email, hcb.. reageert ie niet eens meer.
rikky met zn achterste veerpootbrug zelfde denk ik, is ook al maanden beloofd en gereserveerd, en nu staat die nog op kapaza te koop.
Als je er dan via daar naar mailt om iets te kopen reageert ie ook niet. en voor de rest maar om de 5seconden klagen, zn prijzen veranderen als de wind, en dan is ie verbaasd dat ie niks verkoopt :?: dat ie met iemand anders zn paaseitjes gaat rammelen he :wink: ik doe zo goed als niks anders dan handel via internet in mn vrije tijd, maar dit heb ik nog nooit meegemaakt. :roll:
same here..krijg ook geen antwoord over die access pedalen set
en dacht tot die strut achter boven al lang weg was aan iemand van hier..had ik ook wel intresse in..
ja was ik... Maar niks horen lompe reactie's en 150,- voor een ding vol krassen... Maargoed ik ga er verder niet op in. Ik wens hem succes met de verkoop