JoostB's JDM Integra Type R

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
micronsil
Posts: 744
Joined: Mon Mar 01, 2010 7:10 pm

Post by micronsil »

JE stond schuin tegenover mijn auto geparkeerd op de parkeerplaats ik heb er even naar staan kijken.

Enorm mooi ding hoor.
Die gordels van je zijn ook erg mooi.

Ik liet mijn vriendin de auto zien, die zei al van de koplampen op die auto zijn mooi, van jou erg lelijk :(

Toen keek ze binnen in de auto en kreeg ik meteen te horen als je het maar uit je hoofd haalt, je auto helemaal leeg te halen

hahaha

K hoop em nog eens vaker in actie te zien.
ITR DC2
Posts: 1327
Joined: Thu Sep 06, 2007 7:46 am

Post by ITR DC2 »

Mooie gordel heb je :razz:
User avatar
Benjdmin
Posts: 2130
Joined: Thu Jun 28, 2007 12:26 pm

Post by Benjdmin »

Looks great! Why not put the 7.5's up front?
Sincx
Posts: 893
Joined: Wed Feb 13, 2008 12:04 am

Post by Sincx »

Lekker bezig Joost, kun je gaan knallen !

En:

Benjdmin wrote:Looks great! Why not put the 7.5's up front?


Is de auto erg overstuurd of past 7.5 niet voor ? Anders is het toch gek om die niet voor te zetten ivm onderstuur.
User avatar
Benjdmin
Posts: 2130
Joined: Thu Jun 28, 2007 12:26 pm

Post by Benjdmin »

Yep actually 7.5 should be quite a tight fit in the rear depending on the tire size.
Joostb
Posts: 184
Joined: Mon Sep 14, 2009 6:30 pm

Post by Joostb »

@ micronsil

Thanks! bedoeling was om het interieur er weer in te zetten nadat de takata harnass erin zat.. nu ik op het circuit ben geweest begin ik heftig te twijfelen :P

@ ITR DC2
nice huh?! ;)

@Sincx / Benjdmin
the balance of the car was very neutral, understeer only occured when driving into a corner to fast (did manage that a few times :lol: )
Didn't have any oversteer, altough the car gave some signals that oversteer wasn't far away, but that was mainly during braking (scheivlak for example)

either way, i read about putting wider rims up front so i am going to give that a try next time i'm on the track.. thanks for the advice!
User avatar
Katana
Posts: 5205
Joined: Sat Aug 20, 2005 4:00 am

Post by Katana »

hondagarage wrote:m'n oude auto :( ik mis hem..

Maar gelukkig kan ik dinsdag m'n nieuwe ITR ophalen 8)

We meeten volgend jaar zeker!


Stel je eerst eens netjes voor in het daarvoor bestemde gedeelte. We weten graag met wie we praten.
Ulquiorra
Posts: 24
Joined: Tue Sep 29, 2009 5:41 pm

Post by Ulquiorra »

Waw Sprintharts ! Staan er erg goed op !
Joostb
Posts: 184
Joined: Mon Sep 14, 2009 6:30 pm

sneakpeak

Post by Joostb »

thanks!

sneakpeak

Image

8)
User avatar
Knite Force
Posts: 1300
Joined: Mon May 08, 2006 6:29 pm

Post by Knite Force »

Kevlar stoel? 8)
Joostb
Posts: 184
Joined: Mon Sep 14, 2009 6:30 pm

Post by Joostb »

Shit :p
Joostb
Posts: 184
Joined: Mon Sep 14, 2009 6:30 pm

:)

Post by Joostb »

Eerste kuipstoel is inmiddels terug van de bekleder en zit in de auto, andere laat nog even op zich wachten

zodoende kan ik a.s. dinsdag tenminste vrij rijden :)

Image
Image

Ook heb ik een andere ECU zonder snelheid limiter binnen gekregen van Tinnustussengas. Moet deze alleen nog even aansluiten

Daarnaast heb ik wat lak problemenmet een nieuw gespoten achterscherm :huilt: er zitten zwarte vegen op en er komen na elke wasbeurt (nee ik was niet met een schuurspons) steeds meer bij.. binnenkort maar even langs de poetser om de lak te laten beoordelen :(

Wellicht weet 1 van de ervaren poetsers wat hier aan de hand kan zijn?
User avatar
CyRaX
Posts: 929
Joined: Mon Jan 19, 2004 2:51 pm

Post by CyRaX »

Ik zou je riemen een kleinere hoek laten maken tov je stoel (dus de riemen meer naar achteren vastmaken).
Nu wordt je namelijk in elkaar gedrukt doordat de riemen je in de zitting van de stoel zullen persen.
Joostb
Posts: 184
Joined: Mon Sep 14, 2009 6:30 pm

Post by Joostb »

helemaal correct! de hoek is inderdaad niet goed..

ik ga denk ik voor een harnessbar in plaats van de riemen verder naar achter vast te maken
User avatar
CyRaX
Posts: 929
Joined: Mon Jan 19, 2004 2:51 pm

Post by CyRaX »

Goed plan!
User avatar
JDMTEG
Posts: 2820
Joined: Sun Mar 26, 2006 12:31 am

Post by JDMTEG »

En haal dan gelijk de achterste vloermatjes eruit. Scheelt weer enkele grammen. :wink:
User avatar
vtec vince
Posts: 2751
Joined: Sun Jun 21, 2009 11:13 am

Post by vtec vince »

Sjieke stoelen!!!
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
User avatar
Katana
Posts: 5205
Joined: Sat Aug 20, 2005 4:00 am

Post by Katana »

CyRaX wrote:Ik zou je riemen een kleinere hoek laten maken tov je stoel (dus de riemen meer naar achteren vastmaken).
Nu wordt je namelijk in elkaar gedrukt doordat de riemen je in de zitting van de stoel zullen persen.


Hou je gewoon aan de instructies van de fabrikant. Hier worden duidelijke graden en hoeken opgegeven.

Een FIA keurmerk krijg je niet zo maar.

Het doel van de gordels is dat je in de stoelen blijft zitten bij een ONGEVAL.
Joostb
Posts: 184
Joined: Mon Sep 14, 2009 6:30 pm

Post by Joostb »

thanks!

Matjes gaan er inderdaad nog uit! Verder moet ik even plannen maken om de gewichtsverdeling weer gelijk te trekken. CF hood / Accu (klein ding) naar achter

Meteen kijken of ik ergens op een weegbrug kan staan, stoelen zijn slechts 4 kg / stuk en ook de sprintharts waren erg licht

Eerst maar eens even naar de lakproblemen aanpakken :(
User avatar
Rikky
Posts: 3487
Joined: Mon Aug 03, 2009 1:12 pm

Post by Rikky »

Erg mooie stoelen :D
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
Locked