Thanks! bedoeling was om het interieur er weer in te zetten nadat de takata harnass erin zat.. nu ik op het circuit ben geweest begin ik heftig te twijfelen :P
@ ITR DC2
nice huh?!
@Sincx / Benjdmin
the balance of the car was very neutral, understeer only occured when driving into a corner to fast (did manage that a few times :lol: )
Didn't have any oversteer, altough the car gave some signals that oversteer wasn't far away, but that was mainly during braking (scheivlak for example)
either way, i read about putting wider rims up front so i am going to give that a try next time i'm on the track.. thanks for the advice!
Eerste kuipstoel is inmiddels terug van de bekleder en zit in de auto, andere laat nog even op zich wachten
zodoende kan ik a.s. dinsdag tenminste vrij rijden
Ook heb ik een andere ECU zonder snelheid limiter binnen gekregen van Tinnustussengas. Moet deze alleen nog even aansluiten
Daarnaast heb ik wat lak problemenmet een nieuw gespoten achterscherm :huilt: er zitten zwarte vegen op en er komen na elke wasbeurt (nee ik was niet met een schuurspons) steeds meer bij.. binnenkort maar even langs de poetser om de lak te laten beoordelen
Wellicht weet 1 van de ervaren poetsers wat hier aan de hand kan zijn?
Ik zou je riemen een kleinere hoek laten maken tov je stoel (dus de riemen meer naar achteren vastmaken).
Nu wordt je namelijk in elkaar gedrukt doordat de riemen je in de zitting van de stoel zullen persen.
CyRaX wrote:Ik zou je riemen een kleinere hoek laten maken tov je stoel (dus de riemen meer naar achteren vastmaken). Nu wordt je namelijk in elkaar gedrukt doordat de riemen je in de zitting van de stoel zullen persen.
Hou je gewoon aan de instructies van de fabrikant. Hier worden duidelijke graden en hoeken opgegeven.
Een FIA keurmerk krijg je niet zo maar.
Het doel van de gordels is dat je in de stoelen blijft zitten bij een ONGEVAL.
Matjes gaan er inderdaad nog uit! Verder moet ik even plannen maken om de gewichtsverdeling weer gelijk te trekken. CF hood / Accu (klein ding) naar achter
Meteen kijken of ik ergens op een weegbrug kan staan, stoelen zijn slechts 4 kg / stuk en ook de sprintharts waren erg licht
Eerst maar eens even naar de lakproblemen aanpakken