berryb0nzo wrote:-Wassen. -Voorbereiden / Lak reinigen met het Quick Clay System. (kleien) -Voeden met de DC Polish. -Waxen met de Techwax 2.0. (beste 2 lagen aanbrengen) -Onderhoud is gewoon wekelijks wassen met shampoo van Meguiars.
wassen/waxen gold of NTX.
ik mis paintcleaner in je lijstje? (btw je lijst is maar 4 lang)
wassen/kleien/reinigen/voeden/sealen :roll:
Dat komt wel vaker voor. Het komt doordat er posts verwijderd worden.
Er kunnen 20 berichten op een pagina. Als een moderator er twee verwijderd 'denkt' het forum al bij bericht 21 dat er een nieuwe pagina nodig is. In werkelijkheid zijn twee posts niet zichtbaar voor ons (of echt weg dat weet ik niet) en wordt het opgeschoven zodat bericht 21 in werkelijkheid bericht 19 wordt.
Haha, alleen hier doe ik wel heel wat langer mee dan 1 poets beurt :wink:
Arno wrote:Meh, voor dat geld breng ik hem wel langs een poetsbedrijf.
Helemaal duidelijk :wink: (had dit eerlijk gezegt ook verwacht)
mr. X wrote:Dat komt wel vaker voor. Het komt doordat er posts verwijderd worden.
Er kunnen 20 berichten op een pagina. Als een moderator er twee verwijderd 'denkt' het forum al bij bericht 21 dat er een nieuwe pagina nodig is. In werkelijkheid zijn twee posts niet zichtbaar voor ons (of echt weg dat weet ik niet) en wordt het opgeschoven zodat bericht 21 in werkelijkheid bericht 19 wordt.
Snaps?
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
Niet de Meguiars klei, dat is de minst agressieve die er op de markt is, maar met een soortgelijke klei krijg je bijna alle verontreiniging er altijd af. Vaak houdt dit wel in dat je het oppervlak (velg of plaatwerk maakt hier niet uit) moet polijsten.
Ok, om nou niet gelijk dingen aan te raden die misschien niet nodig zijn volg je de volgende stappen:
1. Was de velgen zo goed mogelijk met de shampoo waar je de auto normaal ook mee behandeld.
2. Probeer het daarna gewoon eens met de Meguiars klei. Zo verpest je ook niets en mocht het er toch vanaf gaan hoef je geen grove maatregelen te gebruiken.
3. Als het niet (helemaa)l weg gaat kan je na het kleien proberen het vuil te behandelen met Scratch X 2.0. Dat wil ook wel eens werken.
4. Als dit niet werkt ga je naar een sterkere klei. Die geeft eigenlijk altijd 'marring' wat inhoudt dat je de boel moet polijsten om de glans terug te krijgen.
De velg is neem ik aan gelakt en niet gepolijst ofzo?
Niet de Meguiars klei, dat is de minst agressieve die er op de markt is, maar met een soortgelijke klei krijg je bijna alle verontreiniging er altijd af. Vaak houdt dit wel in dat je het oppervlak (velg of plaatwerk maakt hier niet uit) moet polijsten.
Ok, om nou niet gelijk dingen aan te raden die misschien niet nodig zijn volg je de volgende stappen:
1. Was de velgen zo goed mogelijk met de shampoo waar je de auto normaal ook mee behandeld. 2. Probeer het daarna gewoon eens met de Meguiars klei. Zo verpest je ook niets en mocht het er toch vanaf gaan hoef je geen grove maatregelen te gebruiken. 3. Als het niet (helemaa)l weg gaat kan je na het kleien proberen het vuil te behandelen met Scratch X 2.0. Dat wil ook wel eens werken. 4. Als dit niet werkt ga je naar een sterkere klei. Die geeft eigenlijk altijd 'marring' wat inhoudt dat je de boel moet polijsten om de glans terug te krijgen.
De velg is neem ik aan gelakt en niet gepolijst ofzo?
Mijn bolide staat nog steeds op de standaard witte type R velgen.