Dat dacht ik al, maar dan vraag ik me alsnog af of genoeg druk kan uitoefenen op het rempedaal. Ziet er naar uit dat je het been bijna helemaal moet strekken. Natuurlijk niet goed te zien van een foto maar op bovenstaande foto lijkt het alsof de pedalen dichter bij de rijder zitten.
Niet als kritiek, maar nu is het makkelijker aanpassen. Ik probeer met je mee te denken :-).
Dankzij Eric deze korte update. Kon van hem een stalen dolly lenen die hij origineel voor zijn corolla TE 71 had gemaakt. Wat bleek ding past perfect op de civic. Hierbij wat foto's van het nieuwe onderstel. Nu kan het chassis ook naar de spuiter! De bumper ed liggen er al
So here are the new "wheels" has some groundclearance .
Special thanks to Eric, Anthony and Henri voor de til hulp!
Eindelijk weer een update, door het slechte winterweer heeft de spuiter het razend druk gehad. (lees geen tijd voor een uitvoerig project als deze) Maar vandaag was het eindelijk zover, de carosserie is volledig naar de spuiter gebracht en wordt de komende weken voorzien van kleur..
Foto's:
Eind Maart ga ik naar de UK om de motor te gaan bouwen, dus veel updates de komende tijd!
Dit project volg ik al een hele tijd, echt onwijs gaaf! Is er een 'deadline' wanneer die af moet zijn, en welke circuitdagen wil je ermee gaan rijden? Clubdagen, of ook een vijverbergtrofee bijvoorbeeld?