Ik wil graag nieuwe stadlichtjes in mijn ep3 zetten (er zitten nu naar mijn smaakt iets te gele lampjes in) maar ik heb geen ide hoe ik er het beste bij kan. Daarnaast heb ik ontdekt dat er iemand zo slim is geweest een los lapje inde de koplamp te laten liggen en die moet er dus ook uit.
Kan iemand me op weg helpen met het loshalen van de koplampen? :-)
Gr, Sander
Stadslicht vervangen / koplamp loshalen EP3
-
-
-
of het stuur 1 kant opdraaien en dan de zwarte beschermkap loshalen aan de onderkant.
En dan zorgen voor iemand met niet al te dikke polsen kleine dan kom je er wel :wink:
Mij is het ook gelukt. :twisted:
(ik moest mijn Ep wel even opkrikken aan de kant waar je mee bezig gaat, omdat mijn Ep verlaagd is en er dus al helemaal niet bij kon)
En dan zorgen voor iemand met niet al te dikke polsen kleine dan kom je er wel :wink:
Mij is het ook gelukt. :twisted:
(ik moest mijn Ep wel even opkrikken aan de kant waar je mee bezig gaat, omdat mijn Ep verlaagd is en er dus al helemaal niet bij kon)
-
eteuben wrote:Gelukkig kan je beter bij de hoofdverlichting komen. Die heb ik net moeten vervangen in de kou. Leek mij dat je best makkelijk bij de stadsverlichting kon komen vlak onder het subframe, voor je ruitensproeierreservoir, niet zo??
aan de rechter kant kan dat idd maar aan de linker kant zit de accus die heb ik wel los gehad maar kan dan alleen goed bij het dimlicht en groot licht komen het stads lichtje zit echt in het spatbord....

-