Dimer wrote:Met een supercharger heb je wel mooi lineair vermogen. Misschien kan je een keer een rondje mee met Miguel, dan weet je wat het doet op een K20. Uiteraard kun je ook een keer een rondje met mij mee :wink:
Ik was trouwens van plan om een supercharger op de combo te zetten, mag ik nou ook een rondje mee?? :P
Dimer wrote:Met een supercharger heb je wel mooi lineair vermogen. Misschien kan je een keer een rondje mee met Miguel, dan weet je wat het doet op een K20. Uiteraard kun je ook een keer een rondje met mij mee :wink:
Rondjes rijden komt helemaal goed waneer het weer het aanstaat.
Heb er uber veel zin in.
@ Donkey.
Ruimte is er daar niet idd haha.
Rubberen kapjes enzo helemaal als het kout en donker is.
Ik ken de frustratie..ik heb al 4 lampjes vervangen :x .
Vaak is het lampje gewoon losgetrilt.
donkeykong wrote:Ik heb lampjes bij de praxis gehaald, geeft echt goed licht....veel beter dan standaard hetzelfde idee als die philips blue vision. voor maar 5 euro per twee geen geld
Maar oooo wat een gedoe om een lampje te vervangen, volgende mag mijn vriendin het doen, die heeft kleine handjes
Kijk je wel uit dat het niet te heet wordt in je koplamp unit? Anders zijn straks je reflectors weggebrand en dan is dat een duur grapje.
Je zal niet de eerste zijn die met een meer licht (= meer warmte) lamp een aangefikte koplamp unit krijgt...
donkeykong wrote:Ik heb lampjes bij de praxis gehaald, geeft echt goed licht....veel beter dan standaard hetzelfde idee als die philips blue vision. voor maar 5 euro per twee geen geld
Maar oooo wat een gedoe om een lampje te vervangen, volgende mag mijn vriendin het doen, die heeft kleine handjes
Kijk je wel uit dat het niet te heet wordt in je koplamp unit? Anders zijn straks je reflectors weggebrand en dan is dat een duur grapje. Je zal niet de eerste zijn die met een meer licht (= meer warmte) lamp een aangefikte koplamp unit krijgt...
is hetzelfde wattage dus ja dan worden ze toch niet heter dan normaal??
de normale vorige waren al een beetje aangebrand, standaard is toch 55 watt?
Hmmz, vreemd... hoe ouwer hoe rauwer imo maar een stock DC2 is idd wat saaitjes. Geloof me, bij mij kickt de vtec er wel in :wink: Vraag Demian maar :razz:
Arno wrote:Hmmz, vreemd... hoe ouwer hoe rauwer imo maar een stock DC2 is idd wat saaitjes. Geloof me, bij mij kickt de vtec er wel in :wink: Vraag Demian maar :razz:
klopt! Vaker rondje doen? K vind de dc5 wat soepeler rijden en vtec is wat minder abrupt. Dc2 is rouwer. Verder verschilt het tussen de dc5s. Die van donkey rijd ondanks 18 tenzos een stuk soepeler. De koppeling is iets directer en stuurt iets anders. Die van mij hobbelt en stuitert meer over de weg. Hij is meer van de comfort. K ben blij met de extra mods.
Aahh schade! Mn koplamp.. Was met de vergadering. Blijkbaar de motorkap te hard dicht gegooit. Al deed ik het niet hard. Waar club 3 leden bij waren. Gaat me een hoop kosten. Schade is zondag te aanschouwen. Zucht!