Nieuwe DC5. Amuse Titan R1/Rims and tyres fitted (Foto`s).

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
Locked
MLM

Post by MLM »

Dimer wrote:Met een supercharger heb je wel mooi lineair vermogen. Misschien kan je een keer een rondje mee met Miguel, dan weet je wat het doet op een K20. Uiteraard kun je ook een keer een rondje met mij mee :wink:

Ik was trouwens van plan om een supercharger op de combo te zetten, mag ik nou ook een rondje mee?? :P
DH

Post by DH »

Dimer wrote:Met een supercharger heb je wel mooi lineair vermogen. Misschien kan je een keer een rondje mee met Miguel, dan weet je wat het doet op een K20. Uiteraard kun je ook een keer een rondje met mij mee :wink:

Rondjes rijden komt helemaal goed waneer het weer het aanstaat.
Heb er uber veel zin in.

@ Donkey.
Ruimte is er daar niet idd haha.
Rubberen kapjes enzo helemaal als het kout en donker is.
Ik ken de frustratie..ik heb al 4 lampjes vervangen :x .
Vaak is het lampje gewoon losgetrilt.

Demian.
Jo&

Post by Jo& »

donkeykong wrote:Ik heb lampjes bij de praxis gehaald, geeft echt goed licht....veel beter dan standaard hetzelfde idee als die philips blue vision. voor maar 5 euro per twee geen geld :)

Maar oooo wat een gedoe om een lampje te vervangen, volgende mag mijn vriendin het doen, die heeft kleine handjes :)

Kijk je wel uit dat het niet te heet wordt in je koplamp unit? Anders zijn straks je reflectors weggebrand en dan is dat een duur grapje.
Je zal niet de eerste zijn die met een meer licht (= meer warmte) lamp een aangefikte koplamp unit krijgt...
donkeykong

Post by donkeykong »

Jo& wrote:
donkeykong wrote:Ik heb lampjes bij de praxis gehaald, geeft echt goed licht....veel beter dan standaard hetzelfde idee als die philips blue vision. voor maar 5 euro per twee geen geld :)

Maar oooo wat een gedoe om een lampje te vervangen, volgende mag mijn vriendin het doen, die heeft kleine handjes :)

Kijk je wel uit dat het niet te heet wordt in je koplamp unit? Anders zijn straks je reflectors weggebrand en dan is dat een duur grapje.
Je zal niet de eerste zijn die met een meer licht (= meer warmte) lamp een aangefikte koplamp unit krijgt...

is hetzelfde wattage dus ja dan worden ze toch niet heter dan normaal??
de normale vorige waren al een beetje aangebrand, standaard is toch 55 watt?
wesjes

Post by wesjes »

Ik heb dat probleem nog niet meegemaakt dat er een lampje stuk is gegaan.. en mijn vering is ook aardig stug XD
donkeykong

Post by donkeykong »

hehe maar jij hebt een fd2,maar die vering van D is erg stug,ik moet die van jou nog proberen wes, wanneer breng je hem langs?
wesjes

Post by wesjes »

Als het niet meer sneeuwt ( lees geen ijs en onder de 10 graden is ).
donkeykong

Post by donkeykong »

In het voorjaar dus :)
heb je ooit dc5 gereden??
wesjes

Post by wesjes »

Nope! alleen gezien haha,.. wel DC2
Voodoo

Post by Voodoo »

wesjes wrote:Nope! alleen gezien haha,.. wel DC2

Wat vond je ervan vergeleken met je FD2?
DH

Post by DH »

donkeykong wrote:In het voorjaar dus :)
heb je ooit dc5 gereden??

Je was me voor met vragen.. :lol:
Komt allemaal goed deze zomer.
Verschil tussen de dc5/dc2 zijn wel aanzienlijk.

Demian. :lol:
SteefO

Post by SteefO »

Prachtige uitvoering die DC5! Veel plezier en veilige km's er mee!
wesjes

Post by wesjes »

Voodoo wrote:
wesjes wrote:Nope! alleen gezien haha,.. wel DC2

Wat vond je ervan vergeleken met je FD2?

Verschill tussen de FD2 en DC2 zijn wel groot, ik voelde de vtec niet echt inkicken, kon ook aan de dc2 liggen.

Verder is de DC2 wel een echte kart
Arno

Post by Arno »

Hmmz, vreemd... hoe ouwer hoe rauwer imo maar een stock DC2 is idd wat saaitjes. Geloof me, bij mij kickt de vtec er wel in :wink: Vraag Demian maar :razz:
slydawg

Post by slydawg »

Belangrijker verschil is de ophanging van de DC2 tov de DC5, double wishbone vs mc pherson.
Benjdmin

Post by Benjdmin »

Have owned both and I enjoy the Dc2 more...

Feels a lot more nimble then the Dc5 not to mention the Ep3...
DH

Post by DH »

Arno wrote:Hmmz, vreemd... hoe ouwer hoe rauwer imo maar een stock DC2 is idd wat saaitjes. Geloof me, bij mij kickt de vtec er wel in :wink: Vraag Demian maar :razz:
klopt! Vaker rondje doen? K vind de dc5 wat soepeler rijden en vtec is wat minder abrupt. Dc2 is rouwer. Verder verschilt het tussen de dc5s. Die van donkey rijd ondanks 18 tenzos een stuk soepeler. De koppeling is iets directer en stuurt iets anders. Die van mij hobbelt en stuitert meer over de weg. Hij is meer van de comfort. K ben blij met de extra mods.
donkeykong

Post by donkeykong »

je kan de demping afstellen toch?? want als ie stuiter enzo heb je ook niks aan die handling.

Mijn 18's gaan eraf, ik ga binnenkort eagle f1's bestellen...en opnieuw geometrie afstellen...it's all about that, handling
DH

Post by DH »

Aahh schade! Mn koplamp.. Was met de vergadering. Blijkbaar de motorkap te hard dicht gegooit. Al deed ik het niet hard. Waar club 3 leden bij waren. Gaat me een hoop kosten. Schade is zondag te aanschouwen. Zucht! :(
donkeykong

Post by donkeykong »

schade?? wat is er kapot dan aan je koplamp??
Locked