Time Attack Civic Coupe by OMI-performance NEW SPONSOR PAGE2

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
OMI-performance

Post by OMI-performance »

Hi Frank,

Nee niet te kort dat zeker niet maar heb met diverse mensen hierover gesproken en die hadden allemaal veel betere feedback na het plaatsen van een s80 etc..

Wat ik nog voornamelijk merk is dat zowel op Croix in Frankrijk als op Assen deze bak in je voordeel of zwaar in je nadeel werkte.

Croix is een circuit waarin je veel in de 2de of 3de versnelling zit. Hier is de terugval van de b16 bak goed te merken. Je komt net niet lekker uit. We reden die dag tegen 2 eg'tjes en 1 ITR. Allemaal voorzien van een s80. Zodra je daar samen de bocht mee indook merkte je het wel.

Assen daarintegen vond ik met deze bak goed te doen.

Ik denk dat custom gears toch deels de oplossing zullen moeten bieden.

Ow ja...en ik sta natuurlijk OPEN voor alle advies ;)
CyRaX

Post by CyRaX »

OMI-performance wrote:
CyRaX wrote:Leuke auto!
Suc6 met het doorontwikkelen van jullie producten / projecten!

Zou het leuk vinden om je eens tegen te komen op een gewone trackdag...(Vijverberg bijvoorbeeld)...gewoon om te zien hoe jullie auto tov onze auto presteert 8)

Thanks,

De bedoeling is om zeker op events als de Vijverberg te gaan oefenen en de auto te testen dus we komen elkaar ongetwijfeld nog tegen :D

Mooi......en voor de handigheid....dit zijn wij... :wink:

Image
OMI-performance

Dan zien wij elkaar zeker nog is terug ;)
Moonrock240

Post by Moonrock240 »

Mooi project!

Ik heb afgelopen winter in de versnellingsbak van m'n circuit-DC2 een 'spoon cross gear'-set laten plaatsen. Normaal kan ik er dit weekend de eerste keer mee rijden dus ik ben zeer benieuwd... 1e en 2e versnelling zijn langer dan OEM en daarna volgen een korte 3e-4e-5e versnelling. Topsnelheid zou in combinatie met mijn banden en velgen (16') ongeveer 220-225 km/u zijn.
JDMTEG

Post by JDMTEG »

ferm machien... welkom Martin.
OMI-performance

Moonrock240 wrote:Mooi project!

Ik heb afgelopen winter in de versnellingsbak van m'n circuit-DC2 een 'spoon cross gear'-set laten plaatsen. Normaal kan ik er dit weekend de eerste keer mee rijden dus ik ben zeer benieuwd... 1e en 2e versnelling zijn langer dan OEM en daarna volgen een korte 3e-4e-5e versnelling. Topsnelheid zou in combinatie met mijn banden en velgen (16') ongeveer 220-225 km/u zijn.

Cool laat me weten hoe het bevalt dan kan ik ook eens kijken of dit wat voor ons is.

Gr
Knite Force

Post by Knite Force »

Welkom Martinus!
Katana

Post by Katana »

OMI-performance wrote:
Katana wrote:Welkom op het forum Martin

Heb je er al mee gereden op Zandvoort?

We hebben er wel eens mee gereden maar toen wel met een d15b7 en puur wat basis modificaties. Daarnaast reden we toen met een chicane en kwamen we uit op een tijd van 2.24 meen ik.

Ik ben wel heel erg benieuwd naar wat de civic op zandvoort gaan doen met al deze spullen etc.. Zoals ik het zie hebben we 1 nadeel en dat is de bak. Het is een y21 B16 bak met LSD. Ik vrees dat de versnellingen iets te lang zullen zijn en dat een S80 bak een stuk beter zou zijn geweest.

Hopelijk lukt alles volgende week op de dyno zodat we op 6 maart nog wel een keer een shake-down kunnen geven :D

We zijn benieuwd 8)
Martin.O

Post by Martin.O »

OMI-performance wrote:
Moonrock240 wrote:Mooi project!

Cool laat me weten hoe het bevalt dan kan ik ook eens kijken of dit wat voor ons is.

Gr

en of het wat voor mij is
OMI-performance

Tataaaa

Nieuwe Hoofdsponsor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Image
mr. X

Post by mr. X »

Willen ze mij ook niet sponsoren? Dan wil ik best een stickertje plakken.
Locked