Honda liefde van jong tot oud

Alle informatie & nieuws berichten over Honda
Dimer

Post by Dimer »

Ik stond ook een keer naast een middelbaar echtpaar in een s2000. Ze vonden het helemaal geweldig dat ik ook in een s reed. Zij hadden die van hun meegenomen uit de VS. Ze konden er geem afstand van doen toen ze gingen emigreren. En toen sprong het licht op groen en gingen we er volgas vandoor :D
Knite Force

Post by Knite Force »

Hier in de buurt ben ik eens een oude dame en heer in een NL EE9 tegengekomen. Ik reed toen nog in mijn oude EE9, die in redelijk slechte staat was. Ik ben ze een klein stukje gevolgd totan het ziekenhuis en heb ze toen aangesproken.

Wat bleek?

Ze hadden de EE9 als ex-demoauto gekocht van een (inmiddels ex-)dealer hier uit de buurt toen deze een half jaar oud was. De auto had het originele Honda-alarm nog (werkte nog perfect), de bestuurdersstoel stond bijna haaks en tegen het stuur (kleine vrouw, de man mocht volgens mij geen auto meer rijden) en het mooiste van het verhaal vond ik dat ze de auto eens per jaar door de wasstraat haalden!
Rikky

Post by Rikky »

Knite Force wrote:Hier in de buurt ben ik eens een oude dame en heer in een NL EE9 tegengekomen. Ik reed toen nog in mijn oude EE9, die in redelijk slechte staat was. Ik ben ze een klein stukje gevolgd totan het ziekenhuis en heb ze toen aangesproken.

Wat bleek?

Ze hadden de EE9 als ex-demoauto gekocht van een (inmiddels ex-)dealer hier uit de buurt toen deze een half jaar oud was. De auto had het originele Honda-alarm nog (werkte nog perfect), de bestuurdersstoel stond bijna haaks en tegen het stuur (kleine vrouw, de man mocht volgens mij geen auto meer rijden) en het mooiste van het verhaal vond ik dat ze de auto eens per jaar door de wasstraat haalden!

Dat verhaal heb ik vaak gehoort van Gijs :lol:
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
Jordan

Post by Jordan »

Jo& wrote:Ik vind zwaaien naar mede R modellen sowieso leuk :D
Ook als ik in de S rij zwaai ik graag naar andere Sjes. Sommige mensen reageren heel raar alsof ze nog nooit iemand hebben zien zwaaien, anderen zwaaien enthousiast terug :)

hahahah dat heb ik ook... ik rijd dan in de S en zwaai ook naar TypeR's. Die mensen zitten me ook vaak raar aan te kijken hahahah
Honda history: EK3 '00 / EK4 '96 Facelift / AL '87 / AP1 '00 / EP3 '03 Facelift / FK2 '06
Knite Force

Post by Knite Force »

Stomtoevallig zojuist voor het eerst sinds jaren de dame MET EE9 weer tegengekomen!
Dimer

Post by Dimer »

diegene die die auto koopt van haar heeft een juweeltje!
itr03627

Post by itr03627 »

hier een paar straten verder rijdt er een man van rond de 60 jaar met een ee8. heb er al eens met staan praten. zijn ee8 heeft maar 112duizend km en is echt in topstaat :shock: hij zei me toen da zijn auto nooit in vol zonlicht mag staan en dat hij met de winter niet buiten komt :-)
Dimer

Post by Dimer »

Bij mij in de buurt staat een rode EE8 helemaal standaard en het ding ziet eruit alsof ie zo de showroom uit komt rollen. Hij staat bij Uilenstede, dat is een soort studenten campus. Dus ik denk dat ie van een student is... Echt een mooi ding is dat!

Standaard civics zijn al zeldzaam en een CRX al helemaal!
Knite Force

Post by Knite Force »

Dimer wrote:diegene die die auto koopt van haar heeft een juweeltje!
Ik verwacht eerder het tegenovergestelde, ik denk dat je die EE9 zeer grondig zou moeten restaureren!
chris

Post by chris »

Dimer wrote:Bij mij in de buurt staat een rode EE8 helemaal standaard en het ding ziet eruit alsof ie zo de showroom uit komt rollen. Hij staat bij Uilenstede, dat is een soort studenten campus. Dus ik denk dat ie van een student is... Echt een mooi ding is dat!

Standaard civics zijn al zeldzaam en een CRX al helemaal!

die zag ik toevallig afgelopen vrijdag rijden! verbaasde me toen ook dat dat ding er nog zo goed uit zag! :razz:
Dimer

Post by Dimer »

Knite Force wrote:
Dimer wrote:diegene die die auto koopt van haar heeft een juweeltje!
Ik verwacht eerder het tegenovergestelde, ik denk dat je die EE9 zeer grondig zou moeten restaureren!

Hebben ze 'm zo afgeleefd? Ik ken de auto verder niet..
Knite Force

Post by Knite Force »

Knite Force wrote: het mooiste van het verhaal vond ik dat ze de auto eens per jaar door de wasstraat haalden!

Dit zegt wel genoeg bij een 19 jaar oude dagelijks gebruikte VTEC......
Dimer

Post by Dimer »

Gistermiddag was ik aan de NSX aan het klussen en toen kwamen er twee jongens langs van ongeveer 12.

Vroeg er een: "Is deze auto gepimpt?"
Ik: "Uh.... hoe bedoel je?"
Jongen: "Ik heb nog nooit zo'n Honda gezien!"

Daarna uiteraard de standaard vragen: "Hoe hard kan ie?" :D
Spons

Post by Spons »

hahaha en dat op de teller kijken
woooh die gaat net zo hard hahaha
Dirk V

Post by Dirk V »

Dimer wrote:Gistermiddag was ik aan de NSX aan het klussen en toen kwamen er twee jongens langs van ongeveer 12.

Vroeg er een: "Is deze auto gepimpt?"
Ik: "Uh.... hoe bedoel je?"
Jongen: "Ik heb nog nooit zo'n Honda gezien!"

Daarna uiteraard de standaard vragen: "Hoe hard kan ie?" :D

Dat was vast even slikken, die eerste vraag? :o ops:
De jeugd van tegenwoordig wordt niet voldoende "auto-minded" opgevoed... Helaas blijft de polyester-rage beter in die hersenpannen plakken. :lol:
Arno

Post by Arno »

Heb ook wel vaak dat ik complimentjes krijg als ik mn auto schoonmaak ofzo. Sommige staan soms ook raar bij mn auto te kijken als ze zien dat er geen stuur inzit :lol:
Dimer

Post by Dimer »

Haha ja, dat was bij mij ook. Zegt die jongen: "dat zal wel raar sturen."

Prachtig :D
Dirk V

Post by Dirk V »

Dimer wrote:Haha ja, dat was bij mij ook. Zegt die jongen: "dat zal wel raar sturen."

Prachtig :D

"Use the force....Luke!" :wink:
Locked