Honda liefde van jong tot oud
- Knite Force
Hier in de buurt ben ik eens een oude dame en heer in een NL EE9 tegengekomen. Ik reed toen nog in mijn oude EE9, die in redelijk slechte staat was. Ik ben ze een klein stukje gevolgd totan het ziekenhuis en heb ze toen aangesproken.
Wat bleek?
Ze hadden de EE9 als ex-demoauto gekocht van een (inmiddels ex-)dealer hier uit de buurt toen deze een half jaar oud was. De auto had het originele Honda-alarm nog (werkte nog perfect), de bestuurdersstoel stond bijna haaks en tegen het stuur (kleine vrouw, de man mocht volgens mij geen auto meer rijden) en het mooiste van het verhaal vond ik dat ze de auto eens per jaar door de wasstraat haalden!
Wat bleek?
Ze hadden de EE9 als ex-demoauto gekocht van een (inmiddels ex-)dealer hier uit de buurt toen deze een half jaar oud was. De auto had het originele Honda-alarm nog (werkte nog perfect), de bestuurdersstoel stond bijna haaks en tegen het stuur (kleine vrouw, de man mocht volgens mij geen auto meer rijden) en het mooiste van het verhaal vond ik dat ze de auto eens per jaar door de wasstraat haalden!
Knite Force wrote:Hier in de buurt ben ik eens een oude dame en heer in een NL EE9 tegengekomen. Ik reed toen nog in mijn oude EE9, die in redelijk slechte staat was. Ik ben ze een klein stukje gevolgd totan het ziekenhuis en heb ze toen aangesproken.
Wat bleek?
Dat verhaal heb ik vaak gehoort van Gijs :lol:
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
Jo& wrote:Ik vind zwaaien naar mede R modellen sowieso leuk
Ook als ik in de S rij zwaai ik graag naar andere Sjes. Sommige mensen reageren heel raar alsof ze nog nooit iemand hebben zien zwaaien, anderen zwaaien enthousiast terug![]()
hahahah dat heb ik ook... ik rijd dan in de S en zwaai ook naar TypeR's. Die mensen zitten me ook vaak raar aan te kijken hahahah
Honda history: EK3 '00 / EK4 '96 Facelift / AL '87 / AP1 '00 / EP3 '03 Facelift / FK2 '06
- Knite Force
Bij mij in de buurt staat een rode EE8 helemaal standaard en het ding ziet eruit alsof ie zo de showroom uit komt rollen. Hij staat bij Uilenstede, dat is een soort studenten campus. Dus ik denk dat ie van een student is... Echt een mooi ding is dat!
Standaard civics zijn al zeldzaam en een CRX al helemaal!
- Knite Force
Dimer wrote:Bij mij in de buurt staat een rode EE8 helemaal standaard en het ding ziet eruit alsof ie zo de showroom uit komt rollen. Hij staat bij Uilenstede, dat is een soort studenten campus. Dus ik denk dat ie van een student is... Echt een mooi ding is dat!
die zag ik toevallig afgelopen vrijdag rijden! verbaasde me toen ook dat dat ding er nog zo goed uit zag! :razz:
- Knite Force
Dimer wrote:Gistermiddag was ik aan de NSX aan het klussen en toen kwamen er twee jongens langs van ongeveer 12.
Vroeg er een: "Is deze auto gepimpt?"
Ik: "Uh.... hoe bedoel je?"
Jongen: "Ik heb nog nooit zo'n Honda gezien!"
Daarna uiteraard de standaard vragen: "Hoe hard kan ie?"![]()
Dat was vast even slikken, die eerste vraag?

De jeugd van tegenwoordig wordt niet voldoende "auto-minded" opgevoed... Helaas blijft de polyester-rage beter in die hersenpannen plakken. :lol: