Rare voor- en nadelen bezit Type-R! Vul aan...

Alle informatie & nieuws berichten over Honda
Locked
ITR DC2

Post by ITR DC2 »

DC2TYPER wrote:
boikel wrote:
DC2TYPER wrote:Ik vind het erg nadeling dat het merendeel denk dat ik met een CELICA rij, wtf :(

Een maat van me hoorde nog eens iemand zeggen over een ITR:
"Zo, dat is een mooie Manta"

:shock:

Dat gaat erover :shock: :lol:

Wahaaa...
Ik heb ook een spoiler op me auto geplakt om "cool" te zijn met mn 90 pk

LOL :twisted:
eteuben

Post by eteuben »

bas5th wrote:Toch wil ik ook één nadeel even noemen:
De e n o r m e draaicircel van 11,5 meter!!

Had zaterdag ook een klager bij mij in de auto zitten, die zich er over verbaasde dat ik 2x moest steken om uit een parkeerplek te komen. Ze vond dat ik maar een k*tauto had... Die draaicircel is en blijft lastig. Daarbij moet ik ook toegeven dat het slechtere zicht naar voren het lastig maakt. Soms denk je er al tegen aan te zitten, als je uitstapt is er nog genoeg ruimte! :o ops:
bas5th

Post by bas5th »

Zat net ff in Carbase te kijken, ik zie dat de draaicircel zelfs 12,2 meter is :shock: ... terwijl een G*lf GTI op net geen 11 meter zit.

Die sneeuw is wel ergens goed voor. Heb daardoor nl. een nieuw voordeel van de CTR ondekt:
Door de grote draaicircel heb je een goed excuus om de handrem te gebruiken. Nu kan ik in 1 keer op mijn oprit komen.
Rikky

Post by Rikky »

Nadelen die ik beleef,

- Ik ben klein zit dus laag in een lage auto dus het lijkt alsof iedereen groot licht heeft opstaan...
- Dooie hoek is groot.
- Spoiler zit precies in mijn zicht.
- Mensen je boos aankijken (ik ben 19 in een snelle auto dus ben meteen kut jeugt...)
- Mijn pa in mijn auto wil rijden maar hem nooit warm rijd 60 in de 3 dus 4500 rpm... Maar hij rijd er ook niet meer in na de laatste ruzie....

En er waren nog een paar dingen waar ik nu niet op kan komen.
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
Jo&

Post by Jo& »

Nog een nadeel... Als je er een paar weken niet in kan rijden dan ga je het missen!
Rikky

Post by Rikky »

Jo& wrote:Nog een nadeel... Als je er een paar weken niet in kan rijden dan ga je het missen!

Weken??

Na een paar dagen al :lol:
Jo&

Post by Jo& »

Rikky wrote:
Jo& wrote:Nog een nadeel... Als je er een paar weken niet in kan rijden dan ga je het missen!

Weken??

Nja de eerste paar dagen kan ik het nog relativeren dat het voor een goed doel is dat ik er niet in rij... Daarna ga ik het pas echt missen... Nu dus...!
Rikky

Post by Rikky »

Jo& wrote:
Rikky wrote:
"Jo&":2htinnzz wrote:Nog een nadeel... Als je er een paar weken niet in kan rijden dan ga je het missen!

Weken??

Nja de eerste paar dagen kan ik het nog relativeren dat het voor een goed doel is dat ik er niet in rij... Daarna ga ik het pas echt missen... Nu dus...![/quote:2htinnzz]

Ja oke daar heb je wel zeker een punt, ik heb vandaag noodgedwongen de ITR uit de garage moeten halen of ik moest 2,5 uur fietsen. Het blijf leuk om te rijden in een ITR behalve met dit weer.......
jupke

Post by jupke »

nadeel wat mijn vrouw vind (want die rijd er elke dag in)
teveel vermogen als het glad is op de weg.
donkeykong

Post by donkeykong »

championship white word snel vies :)
Jo&

Post by Jo& »

donkeykong wrote:championship white word snel vies :)

Wordt net zo snel vies als elke andere kleur... Alleen zie je het beter :wink:
donkeykong

Post by donkeykong »

Jo& wrote:

jajajajajajajaja :)

onrustig als ie koud is
iedereen wil met je battlen omdat ze zich minder voelen in hun eigen auto :)

bv gisteren, een groene honda HB met turbo, semi slicks etc...kijk eens hoe hard ik kan optrekken hahaha :)
DC2TYPER

Post by DC2TYPER »

jupke wrote:nadeel wat mijn vrouw vind (want die rijd er elke dag in)

Leg er dan winterbanden onder !!!
Laatst heb ik met een EP1 gereden, zonder winterbanden. What the hell was dat :-? ik vond gewoon nooit grip en het was een hell om hier mee te vertrekken, stoppen of bochten te nemen :-?
Met de ITR heb ik daar helemaal geen probs mee.
jupke

Post by jupke »

DC2TYPER wrote:
jupke wrote:nadeel wat mijn vrouw vind (want die rijd er elke dag in)

Leg er dan winterbanden onder !!!
Laatst heb ik met een EP1 gereden, zonder winterbanden. What the hell was dat :-? ik vond gewoon nooit grip en het was een hell om hier mee te vertrekken, stoppen of bochten te nemen :-?
Met de ITR heb ik daar helemaal geen probs mee.

ik ga nu voor die 3 weken geen winterbanden meer aanschaffen :wink: volgend jaar wel.
en geen 1 R heeft grip op sneeuw met zomerbanden
Jo&

Post by Jo& »

jupke wrote:ik ga nu voor die 3 weken geen winterbanden meer aanschaffen :wink: volgend jaar wel.
en geen 1 R heeft grip op sneeuw met zomerbanden

Als je ze volgend jaar toch wilt, kun je ze toch net zo goed nu al aanschaffen?

En mijn R heeft met winterbanden gewoon grip hoor zoals elke andere auto. Niet alsof er geen sneeuw ligt maar veel beter dan zonder winterbanden. En in de regen zijn de winterbanden ook een stuk beter dan mn RE050 XLs.

Zo apart is een R nou ook weer niet, het is een auto!

Maar er is sowieso een maar: Beter goede zomerbanden dan slechte winterbanden. Er zijn legio goedkope slechte winterbanden te koop of winterbanden met te weinig profiel. Je bent dan beter af met een goede zomerband met (redelijk) goed profiel.
(Ik heb het niet over slicks of semi's)
jupke

Post by jupke »

Jo& wrote:En mijn R heeft met winterbanden gewoon grip hoor zoals elke andere auto. )

met winterbanden zal hij wel grip hebben,had ik met de vorige auto ook.maar met zomerbanden kom ik de oprit niet op hier als er sneeuw ligt :o ops:
banden doe ik eind volgend jaar,anders liggen ze maar weer een heel jaar te liggen in de schuur,en die lig al zo vol
MLM

Post by MLM »

donkeykong wrote:
Jo& wrote:

jajajajajajajaja :)

onrustig als ie koud is
iedereen wil met je battlen omdat ze zich minder voelen in hun eigen auto :)

bv gisteren, een groene honda HB met turbo, semi slicks etc...kijk eens hoe hard ik kan optrekken hahaha :)

Haha, zat zeker een grote antilliaan in
Arno

Post by Arno »

Rikky wrote:Nadelen die ik beleef,

- Ik ben klein zit dus laag in een lage auto dus het lijkt alsof iedereen groot licht heeft opstaan...
- Dooie hoek is groot.
- Mensen je boos aankijken (ik ben 19 in een snelle auto dus ben meteen vagina jeugt...)
- Mijn pa in mijn auto wil rijden maar hem nooit warm rijd 60 in de 3 dus 4500 rpm... Maar hij rijd er ook niet meer in na de laatste ruzie....

Hehe, heb ook wel es last van het 'groot' licht effect :razz: Daarom vind ik de spoiler achterop juist ideaal. Doet meestal net de koplampen dimmen van je achterligger. Mensen kijken me echter nauwelijks na, zal wel komen door de kleur. Als ik nou een witte,rooie of gele had :roll: :razz:
Rikky

Post by Rikky »

Arno wrote:
Rikky wrote:Nadelen die ik beleef,

- Dooie hoek is groot.
- Mensen je boos aankijken (ik ben 19 in een snelle auto dus ben meteen vagina jeugt...)

Hehe, heb ook wel es last van het 'groot' licht effect :razz: Daarom vind ik de spoiler achterop juist ideaal. Doet meestal net de koplampen dimmen van je achterligger. Mensen kijken me echter nauwelijks na, zal wel komen door de kleur. Als ik nou een witte,rooie of gele had :roll: :razz:

Ja voor de achterkant is het inderdaad ideaal die spoiler, maar de voorkant :roll:

Ja inderdaad dat "geluk" heb jij dan weer...
LaurenZ

Post by LaurenZ »

Rikky wrote:
Ja voor de achterkant is het inderdaad ideaal die spoiler, maar de voorkant :roll:

Spoiler op de voorkant doen, Doen ze in amerika ook met hun Scion Time Attack auto :roll:
'98 JDM Integra Type-R
Locked