baRt, maffe brabo met nog maffere ideeen

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
Locked
Dimer

Post by Dimer »

Vette bak Bart!!
baRt

Post by baRt »

Dimer wrote:Vette bak Bart!!

wat heb je erop gesmeerd toen ik het niet zag dan? :lol:

Thanks kids... hij is trouwens ook weer wat strakker nu die cusco bars erop zitten :)
het helpt dus wel degelijk...

ow ja, voor de niet-ingewijden: We hebben dus gisteren even snel snel de gehele Cusco underbody bracing op de s2000 geschroefd. Grootste probleem hierbij was nog wel het demonteren van de originele brug die bij de achterwielen zit. Die heeft wat drempeltjes gezien volgens mij :lol:

en het rijdt vooralsnog lekker, maar echt spelen heb ik nog niet kunnen doen.
baRt

Post by baRt »

FRIKANDEL!

Image

als iemand een motorkap voor dit hok weet te liggen, let me know... deze ziet eruit alsof ie een fietser van dichtbij heeft bekeken :lol:
Rikky

Post by Rikky »

Ja heb ik

Image
zoek maar uit :lol:

What happend en wat heeft de fietser?
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
ee8

Post by ee8 »

dieshel?
MLM

Post by MLM »

Bart, denk je nou echt dat we op een foto van een station zitten te wachten, als je ervoor verteld dat je de S vol met cusco hebt geschroefd.
Dimer

Post by Dimer »

MLM wrote:Bart, denk je nou echt dat we op een foto van een station zitten te wachten, als je ervoor verteld dat je de S vol met cusco hebt geschroefd.

word!
baRt

Post by baRt »

[edit]f*k die lange uitleg, het komt erop neer dat dit de derde auto is voor mij en mijn vriendin. Bedoeling is tijdelijk kilometers te vreten op betaalbare basis ipv 'shit ik moet naar Belgie om 98 te kunnen tanken'.

@rikkky: who cares, toen was die auto nog niet van ons. Een fietser is geen boom, dus ik ben onschuldig.
@ee8: yups, suf, saai, grijs, grauw, noem maar op :)
@MLM: schop Rikky! die heeft pics gemaakt van de S toen ik bezig was (zie zijn voorsteltopic) maar hij heeft geen underbody shots gemaakt... van dat cusco spul heb ik dus alleen een pic thuis op de kamervloer:

Image

@Dimer: sentence!
Dimer

Post by Dimer »

Ik ben van het kort maar krachtig (dat zegt m'n vriendin altijd, ik weet alleen niet of het nou goed is...)
baRt

Post by baRt »

zolang ze bij je blijft mag jij er van uit gaan dat het genoeg is... toch? :D
BZRKbb2

Post by BZRKbb2 »

je kan bijkant de S achterin die dieselboot rijden
Rikky

Post by Rikky »

baRt wrote:[edit]f*k die lange uitleg, het komt erop neer dat dit de derde auto is voor mij en mijn vriendin. Bedoeling is tijdelijk kilometers te vreten op betaalbare basis ipv 'shit ik moet naar Belgie om 98 te kunnen tanken'.

@rikkky: who cares, toen was die auto nog niet van ons. Een fietser is geen boom, dus ik ben onschuldig.
@ee8: yups, suf, saai, grijs, grauw, noem maar op :)
@MLM: schop Rikky! die heeft pics gemaakt van de S toen ik bezig was (zie zijn voorsteltopic) maar hij heeft geen underbody shots gemaakt... van dat cusco spul heb ik dus alleen een pic thuis op de kamervloer:

Hehe oke, als ik iets zie dan laat ik je het wel weten :wink:

En waarom mij schoppen? Dimer had een camera bij ik alleen zo'n wegwerp toestelletje in vergleiking :lol:
baRt

Post by baRt »

ja maar hij heeft zijn camera pas uitgepakt nadat ik richting huis was :D
Dimer

Post by Dimer »

jaja, alsof ik niks te doen had...
Rikky

Post by Rikky »

baRt wrote:ja maar hij heeft zijn camera pas uitgepakt nadat ik richting huis was :D

Dimer wrote:jaja, alsof ik niks te doen had...

Haha, boeient :D

Bart komt jij zaterdag met de S? :roll:
MLM

Post by MLM »

Dimer wrote:Ik ben van het kort maar krachtig (dat zegt m'n vriendin altijd, ik weet alleen niet of het nou goed is...)

:lol:
baRt

Post by baRt »

@Rikky: nog niet 100% zeker, waarom? en wellicht staat ie dan weer op de winterwielen, als het weer zo brak blijft...
Rikky

Post by Rikky »

baRt wrote:@Rikky: nog niet 100% zeker, waarom? en wellicht staat ie dan weer op de winterwielen, als het weer zo brak blijft...

Omdat het ding gewoon koning is :D en ik wil die en mijn ITR wel eens samen op de foto hebben :o ops:
baRt

Post by baRt »

ow... uhm, ik heb geen tijd om hem te wassen voor ik jouw kant op kom... moeten we dan daaro snel ff doen!

interieur doen we dan gewoon niet :D
Rikky

Post by Rikky »

baRt wrote:ow... uhm, ik heb geen tijd om hem te wassen voor ik jouw kant op kom... moeten we dan daaro snel ff doen!

interieur doen we dan gewoon niet :D

Hehe, ik moet de mijne ook nog nodig wassen, alleen ik doe dat altijd een 25 a 30 km van mij vandaan (fijne instalatie)
al kom je onder weg wel mooie plekken tegen 8) Zien we zaterdag wel :lol:
Locked