baRt, maffe brabo met nog maffere ideeen
Dimer wrote:Vette bak Bart!!
wat heb je erop gesmeerd toen ik het niet zag dan? :lol:
Thanks kids... hij is trouwens ook weer wat strakker nu die cusco bars erop zitten

het helpt dus wel degelijk...
ow ja, voor de niet-ingewijden: We hebben dus gisteren even snel snel de gehele Cusco underbody bracing op de s2000 geschroefd. Grootste probleem hierbij was nog wel het demonteren van de originele brug die bij de achterwielen zit. Die heeft wat drempeltjes gezien volgens mij :lol:
en het rijdt vooralsnog lekker, maar echt spelen heb ik nog niet kunnen doen.
[edit]f*k die lange uitleg, het komt erop neer dat dit de derde auto is voor mij en mijn vriendin. Bedoeling is tijdelijk kilometers te vreten op betaalbare basis ipv 'shit ik moet naar Belgie om 98 te kunnen tanken'.
@rikkky: who cares, toen was die auto nog niet van ons. Een fietser is geen boom, dus ik ben onschuldig.
@ee8: yups, suf, saai, grijs, grauw, noem maar op
@MLM: schop Rikky! die heeft pics gemaakt van de S toen ik bezig was (zie zijn voorsteltopic) maar hij heeft geen underbody shots gemaakt... van dat cusco spul heb ik dus alleen een pic thuis op de kamervloer:
@Dimer: sentence!
@rikkky: who cares, toen was die auto nog niet van ons. Een fietser is geen boom, dus ik ben onschuldig.

@MLM: schop Rikky! die heeft pics gemaakt van de S toen ik bezig was (zie zijn voorsteltopic) maar hij heeft geen underbody shots gemaakt... van dat cusco spul heb ik dus alleen een pic thuis op de kamervloer:

@Dimer: sentence!
baRt wrote:[edit]f*k die lange uitleg, het komt erop neer dat dit de derde auto is voor mij en mijn vriendin. Bedoeling is tijdelijk kilometers te vreten op betaalbare basis ipv 'shit ik moet naar Belgie om 98 te kunnen tanken'.
Hehe oke, als ik iets zie dan laat ik je het wel weten :wink:
En waarom mij schoppen? Dimer had een camera bij ik alleen zo'n wegwerp toestelletje in vergleiking :lol:
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
baRt wrote:ow... uhm, ik heb geen tijd om hem te wassen voor ik jouw kant op kom... moeten we dan daaro snel ff doen!
interieur doen we dan gewoon niet![]()
Hehe, ik moet de mijne ook nog nodig wassen, alleen ik doe dat altijd een 25 a 30 km van mij vandaan (fijne instalatie)
al kom je onder weg wel mooie plekken tegen 8) Zien we zaterdag wel :lol:
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!