Zeikerds! Goed stoken is die schuur dan is het zo 20 graden en loop je te zweten. Als je op de grond moet liggen hebben we matjes en zo'n rolding waar je op kan liggen. We kunnen die frikandel ook op z'n dak leggen hè Bart dus een beetje koest houden!
Zal ik eens kijken of ik dan zowel de brulpijp als de apenkooi mee kan krijgen in de S?
en ik ben een koukleum hoor... dus warmstoken die tent...
mmmm moet natuurlijk wel genoeg tijd hebben om alles te doen, maar met 4 man lijkt me dat geen probleem... straks ff wat pakkingen halen voor die uitlaat...
Auto net gewassen de matjes erin gelegt en hij staat klaar voor morgen . Gijs (mijn zwager) komt niet mee. En verder moet het allemaal wel goed komen, ik ben rond 11uur bij Maarten...
Dus tot morgen!!
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
baRt wrote:ik heb de mijne lekker ranzig gelaten, de uitlaat laat ik in de schuur liggen en de cusco apenkooi past mss helemaal niet in de auto... tot morgen
Haha, waarom laat je dat thuis??
Sorry guys, 11 uur kan ik pas uit Delfzijl weg :-?
Vertel het morgen wel. Beetje matig maar voor mij kan het niet anders ik moet die EK9 dempers hebben.
Het is vanaf daar 2 uur en 35 min rijden. Dus om 13:00 thuis zijn moet me lukken maar echt niet eerder. Sorry guys als het aan mij lag reed ik hier om half 9 weg.
mr. X wrote:Sorry guys, 11 uur kan ik pas uit Delfzijl weg :-?
Vertel het morgen wel. Beetje matig maar voor mij kan het niet anders ik moet die EK9 dempers hebben. Het is vanaf daar 2 uur en 35 min rijden. Dus om 13:00 thuis zijn moet me lukken maar echt niet eerder. Sorry guys als het aan mij lag reed ik hier om half 9 weg.
Hmm, dan zie ik je rond 13.00 :wink:
mr. X wrote:Sorry guys, 11 uur kan ik pas uit Delfzijl weg :-?
Vertel het morgen wel. Beetje matig maar voor mij kan het niet anders ik moet die EK9 dempers hebben. Het is vanaf daar 2 uur en 35 min rijden. Dus om 13:00 thuis zijn moet me lukken maar echt niet eerder. Sorry guys als het aan mij lag reed ik hier om half 9 weg.
Als je naar Japoto komt over 30-45 min kunnun we even meeten maar ik ben asap weer weg daar. Het is wel echt heerlijk in het hoge noorden. Altijd al gevonden. Lekker rustig (ook op de snelwegen ).
baRt wrote:het was gezellig, vooral Dimer hier over de vloer omdat Maarten te laat was... 2 uur...
mijn hokske is wat directer geworden
Het was zeker gezellig, en dat is mooi :wink: trouwens nog een hele nette S2000 ondanks dat ik er echt niet van hou moet ik toch wel eerlijk gaan toegeven dat die van jou wel echt koning is :roll: en thanks voor het stellen van me motorkap
Haha is ook heel was staal onder gekomen :lol:
@ Maarten,
Thanks voor het resetten van me SRS, als ik kon beeldhouwen had ik een standbeeld voor je gemaakt :roll: mischien dat ik wel een model autotje kan maken :lol:
@ Rik (ookal zit je niet op het forum :razz: ) was gezellig en thanks voor de foto's!!
@ Dimer thanks dat ik even in de NSX mocht zitten :lol: volgende keer wil ik wel een keertje mee rijden :roll: