Beste mensen,
Ik probeerde vanmiddag mijn CTR te starten, hij sloeg zoals gebruikelijk direct aan. Tot mijn schrik hoorde ik daarna een vreemd geluid, deed de deur open en het was het geluid van een draaiende startmotor. Deze bleef dus hangen terwijl de motor al draaide!
Snel de sleutel teruggedraaid naar 0, maar bleef gewoon starten! Sleutel eruit gehaald en weer erin naar voren gedraaid en eindelijk was het kreng uit... Voorzichtig naar huis gereden hopende dat het een eenmalige storing was, onderweg geen problemen.
Een half uur later maar eens proberen en weer hetzelfde probleem, heb de accu los gemaakt en weer aangesloten, maar probleem blijft. Inmiddels lijkt de verbinding tussen startmotor en automotor ook kaduuk, want ik hoor de motor niet meer rondgaan bij starten, terwijl ik wel de startmotor hoor zoemen.
Als ik de sleutel omdraai naar contact aan dooft het groene lampje op dashboard wel (zoals het hoort meen ik)
Ik ga natuurlijk naar een garage, maar die heeft voorlopig nog geen tijd. En is het raadzaam om de auto weg te laten takelen, of kan ik na een duwtje er op eigen houtje naartoe?