Mr. X... De daily
- Knite Force
Jij hebt ook altijd een slap excuus of niet vriendje! Zaterdag avond kan die kop er ook wel af.
Nagoed, Rikster ik zal je zo even pm-en met de gegevens. Als Bart onder de duim gehouden wordt (en we nemen je niks kwalijk hoor, ruzie met het vrouwtje kan vaak een lange nasleep hebben :lol: ) wordt het een mini groepje van Dimer en compagnon, jij en ikzelf.
Nagoed, Rikster ik zal je zo even pm-en met de gegevens. Als Bart onder de duim gehouden wordt (en we nemen je niks kwalijk hoor, ruzie met het vrouwtje kan vaak een lange nasleep hebben :lol: ) wordt het een mini groepje van Dimer en compagnon, jij en ikzelf.
- Knite Force
mr. X wrote:Jij hebt ook altijd een slap excuus of niet vriendje! Zaterdag avond kan die kop er ook wel af.
Pm ontvangen en gereageerd :lol: ik ben wel aanwezig :wink: is maar een uurtje rijden dus ben er zo.... Verder neem ik heel mischien mijn zwager mee maar 90% kans van niet....
Greetz,
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
- Knite Force
- Knite Force
ITR DC2 wrote:Mensen van de oude stempel zijn zeldzaam :wink:
Daarom ben ik over het algemeen ook erg blij met mezelf.
Pas op latere leeftijd kom je erachter wat je geleerd hebt en hoe je opvoeding een rol heeft gespeeld in de persoonlijkheid die je geworden bent.
Helaas is het moeilijk eensgezinde te vinden :-).
Anyway, veel te moeilijk onderwerp zo laat op de avond :lol:.
Wekker gaat weer om 06:00 dus zal er zo maar eens ingaan. Comedy Central is daarentegen zo verslavend op de late avond :lol:.
- Knite Force
Knite Force wrote:Gijs is een mooi menneke: hij laat gegarandeerd een onuitwisbare indruk achter maar een gouden vent! Heeft me ontelbare keren geholpen met vanalles en nog wat. Gelukkig kon ik af en toe iets terugdoen![]()
Hij vond het leuk om te doen heeft het er nog vaak over :wink: en 7 maart is hij er ook bij :wink:
Maar ik ga nu pitte ik reageer morgen wel weer als ik op het werk ben :roll:
Hahaha, dat belooft wat
. Jammer dat er maar een kans van 10% is dat hij komt.
Misschien moeten we een datum prikken dat er een grote sleuteldag georganiseerd wordt? Dus dat iedereen tijd heeft. Oude bekenden die elkaar weder zien, nieuwe gezichten die geïntroduceerd worden. Zoiets lijkt me heel gaaf :-). Ik durf te wedden dat we makkelijk op 10-15 man komen.

Misschien moeten we een datum prikken dat er een grote sleuteldag georganiseerd wordt? Dus dat iedereen tijd heeft. Oude bekenden die elkaar weder zien, nieuwe gezichten die geïntroduceerd worden. Zoiets lijkt me heel gaaf :-). Ik durf te wedden dat we makkelijk op 10-15 man komen.
mr. X wrote:Hahaha, dat belooft wat. Jammer dat er maar een kans van 10% is dat hij komt.
Ja ik krijg morgen eerst op me flikker dat ik zo laat nog heb gesmst en dan weet ik ook meteen ofdat hij mee gaat haha :lol:
Tof idee!!
Maar ik ga nu echt omvallen :roll:
Dimer wrote:Weltrusten![]()
Truste allemaal

- Knite Force
mr. X wrote:Hahaha, dat belooft wat. Jammer dat er maar een kans van 10% is dat hij komt.
Koel!