mr. X wrote:Van mij mag je altijd mee komen. Hoe meer zielen hoe meer vreugd (of hoe groter de matpartij )
Heb al eens vaker gezegd dat het me heel leuk lijkt om met een groepje 'die-hards' een avond te gaan sleutelen! Schuur leeg rijden en alleen Honda's binnen :twisted:
Marcell die woont hier 4 km vandaan dus vandaar :roll: ik hou niet van matte dat verlies ik toch :lol:
maar inderdaad gezellig is het altijd
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
mr. X wrote:Van mij mag je altijd mee komen. Hoe meer zielen hoe meer vreugd (of hoe groter de matpartij )
Heb al eens vaker gezegd dat het me heel leuk lijkt om met een groepje 'die-hards' een avond te gaan sleutelen! Schuur leeg rijden en alleen Honda's binnen :twisted:
Als je eens begint al die EG shells in de tuin te knikkeren :lol:
Knikkeren we die Duitse auto gelijk bij de EG shells in de tuin dumpen :lol:.
Just kidding, Duits of niet als het maar hard gaat, vier wielen heeft en naar benzine 'stinkt' is het mij best.
Deze maand ga ik eens opruimen en gaan twee van de drie chassis weg (helaas :cry: ). Komt iets heel veel leukers voor terug en daar moet ruimte voor gemaakt worden.
Ik hoop medio Maart een update te kunnen geven .
Oh ik dacht dat Patrick bedoelde dat hij met een Duitse auto kwam, maar hij bedoelde die kleine Duitser als in Rik? :lol:
Je bent blondtdt of je bent het niet. Als die twee chassis moven die voor de werkbank staan heb ik meer dan genoeg ruimte. Ik kan niet wachten om te beginnen.
Werkbank eindelijk vrij maken van alle zooi en inrichten met mooi spul en de nieuwe aanwinst daarvoor zetten zodat je makkelijk kan werken en niet km's hoeft te lopen op een avond :lol:.
Overigens mogen die twee teckels van mij ook naar buiten, dat scheelt 3.5 auto aan ruimte!
Als we dan met z'n alle een tientje inleggen laten we de pizza boer ook nog langkomen
Je meissie is anders welkom hoor Bart! Als iedereen zijn meid mee neemt houden die elkaar ook bezig en is het probleem opgelost . Dan zorg ik voor de ruimte om +- 5 auto's binnen kwijt te kunnen en voor een mooi opgeruimde schuur.