baRt, maffe brabo met nog maffere ideeen

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
Locked
mr. X
Posts: 7228
Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm

Post by mr. X »

Juist, helemaal mee eens Bart. Mocht je gaan blazen vind ik dat er zo'n lekkere grote J's bumper op moet en een groot geeuwend gat aan de voorkant.
Eigenlijk tegen al mijn principes in, maar toen ik me heb zitten verdiepen in de mogelijkheden voor een Sje vond ik het J's spul ook het mooist wat er te krijgen was.

Image
AllGo
Posts: 405
Joined: Tue Jun 19, 2007 2:04 pm

Post by AllGo »

Stop eens met die geile plaatjes, dadelijk ga ik mijn mening over S2000's nog herzien :) .
User avatar
Benjdmin
Posts: 2130
Joined: Thu Jun 28, 2007 12:26 pm

Post by Benjdmin »

You mean amuse GT1 body kit?

I think most body-kits are overkill on a nice car such as the S2000, however I do like the Amuse 'Street' front bumper!

J's just came out with an updated version of their kit, which looks ok in my eyes...

I would most likely just put the OEM lip as I think that looks quite smooth!

For exhaust and manifold I would save myself some cash on body effects and just buy ASM!
baRt
Posts: 1258
Joined: Thu Dec 22, 2005 1:19 pm

Post by baRt »

Even de compressor opgestart... het stof ga ik hier echt niet met alleen mijn longetjes afgeblazen krijgen...

Mr X liep te zeuren dat ik weer eens moet posten over mijn hok, dus doe ik dat maar een keer. :D

De s2000 leeft nog! Die houdt het al langer uit dan de meeste auto's die ik gehad heb, deze ben ik nog absoluut niet beu.

Wat is er allemaal mee gebeurt? na ja, een schot in een mercedes heeft me wat lak afhandig gemaakt, maar verder is het allemaal vrij aardig. De lak heeft dus wel wat aandacht nodig maar ach, zolang het niet roest is het niet heftig genoeg om moeite op te doen (lees: ik weet niet wat ik wil, zoals altijd, dus laat ik het maar even minder netjes totdat ik wel een besluit heb genomen)

Verbouwinkjes? een paar... niks speciaals en al helemaaaal niet wat ik 2 jaar geleden (voorgaande posts) in gedachte had. Wel ben ik afgestapt van Rota's en anders replica meuk... daar is deze frikandel te goed voor. Het enige wat er binnenkort replica op komt is een OEM bumperlip. Maar dat is omdat Honda er 585 euro voor wil hebben... en dat is me echt te gortig voor een lipje van 5cm dik...

Dus, modjes:
Racelogic Traction Control
OEM Hardtop
Muz mattenset
ARC titanium pookknop
Rays Engineering Duranuts, Black
Work Emotion XD9, wit, F:17x7.5 et50 R:17x8.5 et42
KW variant 3
10 jaar S2000 Commerative plaques in de instaplijsten

En dan ligt er nog wat troep op zolder / in de schuur:
drive shaft spacers
Cusco front lower arm bar
Cusco rear lower arm bar
Cusco body underbrace
Replica OEM voorbumperlipje
Goodridge SS brake lines
TODA Exhaust manifold
TODA Cat dual back (dolphin tip)
TODA katvervanger
Alpine CDE-114BTi

Als de vrieskou naar huis gaat zal dit spul allemaal gemonteerd gaan worden. Voor het TODA spul moet ik nog even wat pakkingen regelen en ik twijfel nog over het poedercoaten van de cusco stangen... op zich boeit het weinig als die wat vies worden, je ziet ze niet... en ik laat de auto er echt niet voor thuis :D

picas? heb ik eigenlijk niet echt... even een snelle greep uit de veel te kleine collectie:
Image
Image
Image

En verder RIJ ik vooral met dit ding... Dat is wat eigenlijk van de ITR heb geleerd... die wilde ik op een gegeven moment verkopen en dus hield ik op met verbouwingen en ging ik gewoon rijden... dat wakkerde de liefde voor de hobby weer aan en die boom die uiteindelijk de weg oprende was eigenlijk te laat (ik wilde de itr toen alweer houden)... Maar goed, ik heb nu een s2000 en ik ga nu even keihard vloeken in de kerk: doe mij deze maar! Na alle Honda's die ik heb gehad is de S de tweede die een echte smile op mijn face bracht... de eerste was mijn allereerste ee8.

dus...
User avatar
Katana
Posts: 5205
Joined: Sat Aug 20, 2005 4:00 am

Post by Katana »

Bart is alive! :D
Dimer
Posts: 2596
Joined: Sat Jul 03, 2004 7:32 pm
Contact:

Post by Dimer »

Very nice!!!
baRt
Posts: 1258
Joined: Thu Dec 22, 2005 1:19 pm

Post by baRt »

Katana wrote:Bart is alive! :D


onkruid vergaat niet Frans, dat weet je toch :lol:

Dimer wrote:Very nice!!!


Dat stukje erfenis dat jij ruim vooraf hebt gekregen mag er anders ook wel zijn!
BZRKbb2
Posts: 684
Joined: Thu Dec 14, 2006 11:25 am
Contact:

Post by BZRKbb2 »

He kappert!
ee8
Posts: 626
Joined: Fri May 19, 2006 9:48 pm

Post by ee8 »

Limbo!!!!

en kapper :lol:

Die witte wielen staan em erg goed trouwens, good job!
User avatar
Katana
Posts: 5205
Joined: Sat Aug 20, 2005 4:00 am

Post by Katana »

Moet jij geen Carnaval vieren Bart?
baRt
Posts: 1258
Joined: Thu Dec 22, 2005 1:19 pm

Post by baRt »

1. nee
2. is nog niet echt bezig hoor
3. nee

ik ben bezig met belangrijkere dingen momenteel (hypotheekje, verhuizinkje etc)
ee8
Posts: 626
Joined: Fri May 19, 2006 9:48 pm

Post by ee8 »

baRt wrote:1. nee
2. is nog niet echt bezig hoor
3. nee

ik ben bezig met belangrijkere dingen momenteel (hypotheekje, verhuizinkje etc)


carnaval is voor brabo's en Lulu is limbo.....
baRt
Posts: 1258
Joined: Thu Dec 22, 2005 1:19 pm

Post by baRt »

oppassen he lange

dat gaan limbo's niet fijn vinden, dat je dat zegt (zowel dat je mij limbo noemt als het feit dat zij geen carnaval zouden vieren...)

:lol:
User avatar
HONDA
Posts: 4475
Joined: Tue Jun 17, 2003 7:33 pm

Post by HONDA »

Lipje is te duur maar wel een hardtop? Die zat er dan al bij neem ik aan?
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
baRt
Posts: 1258
Joined: Thu Dec 22, 2005 1:19 pm

Post by baRt »

nee? maar die heb ik used gekocht tegen niet te veel, terwijl ik in Engeland op vakantie was... dus 2 vliegen 1 klap...

de nieuwprijs daarvan is idd ook ziek... als je een oem hardtop nieuw koopt kun je beter voor een mugen gaan, net zo duur...
User avatar
HONDA
Posts: 4475
Joined: Tue Jun 17, 2003 7:33 pm

Post by HONDA »

Hardtop maakt de S2K mooi, de softtop is net niet. :D
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
User avatar
Arno
Posts: 1069
Joined: Thu Mar 01, 2007 10:40 pm
Contact:

Post by Arno »

Een blauwe sofftop is anders wel geil :wink:
baRt
Posts: 1258
Joined: Thu Dec 22, 2005 1:19 pm

Post by baRt »

haha... op zich heb je gelijk, maar dat ding gaat zo snel mogelijk de garage weer in hoor! open rijden, sja, is toch erg veel beter...

(ja het kappersniveau is zwaar gestegen, maar feiten zijn nou eenmaal precies dat :D )
User avatar
HONDA
Posts: 4475
Joined: Tue Jun 17, 2003 7:33 pm

Post by HONDA »

WinnieD heeft trouwens tegenwoordig ook een S2K.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
baRt
Posts: 1258
Joined: Thu Dec 22, 2005 1:19 pm

Post by baRt »

ik weet :)

Image

Toen ik de hardtop gekocht heb :) nadat ie ook even met mij mee is geweest werd ie helemaaaal wild van de s... nu heeft hij er eindelijk eentje en ook hij is er helemaal happy mee. Alleen heeft hij het geluk van de brakke engelse markt... hij betaalde minder voor zijn 2004 dan ik voor mijn 2002 (in verhouding he, logisch dat ze inmiddels weer wat in prijs zijn gedaald)

Toen ik laatst in de UK was voor mijn uitlaat had Winnie helaas geen tijd, anders was ik wel even gaan gluren.
Locked