Even de compressor opgestart... het stof ga ik hier echt niet met alleen mijn longetjes afgeblazen krijgen...
Mr X liep te zeuren dat ik weer eens moet posten over mijn hok, dus doe ik dat maar een keer.
De s2000 leeft nog! Die houdt het al langer uit dan de meeste auto's die ik gehad heb, deze ben ik nog absoluut niet beu.
Wat is er allemaal mee gebeurt? na ja, een schot in een mercedes heeft me wat lak afhandig gemaakt, maar verder is het allemaal vrij aardig. De lak heeft dus wel wat aandacht nodig maar ach, zolang het niet roest is het niet heftig genoeg om moeite op te doen (lees: ik weet niet wat ik wil, zoals altijd, dus laat ik het maar even minder netjes totdat ik wel een besluit heb genomen)
Verbouwinkjes? een paar... niks speciaals en al helemaaaal niet wat ik 2 jaar geleden (voorgaande posts) in gedachte had. Wel ben ik afgestapt van Rota's en anders replica meuk... daar is deze frikandel te goed voor. Het enige wat er binnenkort replica op komt is een OEM bumperlip. Maar dat is omdat Honda er 585 euro voor wil hebben... en dat is me echt te gortig voor een lipje van 5cm dik...
Dus, modjes:
Racelogic Traction Control
OEM Hardtop
Muz mattenset
ARC titanium pookknop
Rays Engineering Duranuts, Black
Work Emotion XD9, wit, F:17x7.5 et50 R:17x8.5 et42
KW variant 3
10 jaar S2000 Commerative plaques in de instaplijsten
En dan ligt er nog wat troep op zolder / in de schuur:
drive shaft spacers
Cusco front lower arm bar
Cusco rear lower arm bar
Cusco body underbrace
Replica OEM voorbumperlipje
Goodridge SS brake lines
TODA Exhaust manifold
TODA Cat dual back (dolphin tip)
TODA katvervanger
Alpine CDE-114BTi
Als de vrieskou naar huis gaat zal dit spul allemaal gemonteerd gaan worden. Voor het TODA spul moet ik nog even wat pakkingen regelen en ik twijfel nog over het poedercoaten van de cusco stangen... op zich boeit het weinig als die wat vies worden, je ziet ze niet... en ik laat de auto er echt niet voor thuis
picas? heb ik eigenlijk niet echt... even een snelle greep uit de veel te kleine collectie:
En verder RIJ ik vooral met dit ding... Dat is wat eigenlijk van de ITR heb geleerd... die wilde ik op een gegeven moment verkopen en dus hield ik op met verbouwingen en ging ik gewoon rijden... dat wakkerde de liefde voor de hobby weer aan en die boom die uiteindelijk de weg oprende was eigenlijk te laat (ik wilde de itr toen alweer houden)... Maar goed, ik heb nu een s2000 en ik ga nu even keihard vloeken in de kerk: doe mij deze maar! Na alle Honda's die ik heb gehad is de S de tweede die een echte smile op mijn face bracht... de eerste was mijn allereerste ee8.
dus...