teggie R #700 NH-0

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
Locked
Guest

Post by Guest »

Js_raidon wrote:
crxke wrote:
ee8 wrote:
BZRKbb2 wrote:
crxke wrote:wie denkt dat mn teg een kermisbak gaat worden, gaat nog bedrogen uitkomen 8)

Het is trouwens maar net wat je verstaat onder een kermisbak :lol:

gaat wel die kant op met deze auto idd....

wait and see, binnenkort praten we nog eens :wink:

@ delta lime]

Heb je een streefdatum wanneer hij klaar gaat zijn?

ik hoop nog een 2-3maand, als ik er met het budget kom. normaal wel maar heb er de installatie allemaal nog niet bijgerekend. voor mensen als jij is het iets makkelijker, ben niet zo een sleutelend aangelegd. en kon kiezen, ofwel merkgeil zijn, en alles een berg centjes betalen, of besparen op qa de minder belangrijke interieurdingen, zodat ik echt fijne performance-upgrades en velgen kan kopen. daarin was de keus snel gemaakt. van het geld dat dan overwas kan ik oa ook een complete hardrace bushings set kopen, iets beter en ben ik iets mee dan bv een paar interieuronderdelen, strutbars.. waar spoon, mugen... opstaat.

ook nog onderweg..

Image
Image
Image
Image
more to come.. 8)
boikel

Post by boikel »

Zo. Dat zijn mooie Ravs wielen.
MLM

Post by MLM »

crxke wrote:elke keer als ik de teg start is het scherm van mn radio volledig zwart, en als ik vertrek heeft die ff dat ik extra gas moet geven, precies of hij wilt altijd afslaan en dan dimmen mn lichten. is maar een halve minuut fzo en dan stopt het.

Koppeling mischien iets minder hard op laten komen + nieuwe radio :P

Verder zoals de anderen zeggen, mischien verschillende bronnen nog even navragen, voordat je zoveel geld gaat uitgeven aan de wagen. Zou zonde zijn als je het tegenovergestelde bereikt van wat je wilt hebben.
Guest

Post by Guest »

boikel wrote:Zo. Dat zijn mooie Ravs wielen.

alleen vliegen de blauwe logos eraf en komen er zwarte met rode rand (time-attack versie) op 8)
mechanieker van de garage zei me dat hij vorige keer meende te horen dat mijn batterij naar de zak was. want aan de radio ligt het zeker niet volgens mij, je merkt echt dat hij in het algemeen gewoon te weinig stroom krijgt.
Jo&

Post by Jo& »

Kzou eens beginnen met de accu door te meten.
Benjdmin

Post by Benjdmin »

crxke wrote:alleen vliegen de blauwe logos eraf en komen er zwarte met rode rand (time-attack versie) op 8)

Ik hoop dat er dan nog RAVS staat en niet RAYS...
chris

Post by chris »

Benjdmin wrote:
crxke wrote:alleen vliegen de blauwe logos eraf en komen er zwarte met rode rand (time-attack versie) op 8)

moet opeens denken aan die motivational poster van rota...met die gebroken velg :roll: kan m even zo gauw niet opsnorren..
boikel

Post by boikel »

Benjdmin wrote:

Een echte RAYS sticker is ongeveer even duur als een RAVS velg, dus het zal vast geen echte RAYS sticker worden. :roll:
Arno

Post by Arno »

Image

Die is wel heel erg hard boikel :lol: Relax, hij beloofd dat het geen kermsbak wordt dus.... :razz:
Guest

Post by Guest »

:lol: kzal ze eens wegen, en als ze effectief het dubbel-3dubbel wegen van een echte rays mag je lachen :wink:
zijn btw inovite velgen, nogal bekend brits merk :roll: :wink:
smijt jij je geld maar in de vuilbak voor echte "jdm", ik lach :lol:

zal btw nog een paar grappige voorbeelden geven;
-skat; heeft mij eens voor 80(!)€ een set rode rays-style wielmoeren verkocht, cheapass verpakking, vol chinese bullshit. staan diezelfde lugnuts toch niet een paar weken later op ebay.com voor welgeteld 12$..
-martin omi performance; heeft aan hondanickx van hcb een paar "echte" mugen pedalen gekocht, blijkt nu dat op de echte een serienummer staat. wat stond er op de pedalen? niks natuurlijk :wink: maar wel de volle mugen prijs betaald.
-blitz en nog paar anderen van ch; verkopen de "echte" RMF narrow header. rmf narrow wordt al jaren niet meer gemaakt, is dus zowiezo een replica dat ze verkopen. hier vragen ze 425 (zonder verzending!), ik heb welgeteld op ebay deze header voor mijn deur liggen gehad voor.. 260€

dus lach maar, ik snap waarom alle parts dealers hier zoveel sponsorbakken voor hun deur staan hebben, er zijn genoeg idioten die er met hun ogen open intrappen. waaronder wss een heel groot aantal van jullie :wink: en weer, ik lach :lol:
Delta_lima

Post by Delta_lima »

Blijft van achter je pc natuurlijk een beetje appels en peren.
Aan de andere kant handel is handel.

Wie zegt dat die lugnuts en headers precies dezelfde zijn?
zelfde materiaal, zelfde fabrikant. Miss is alleen dezelfde foto gebruikt, maar verschilt het eindproduct wel werkelijk.

Ik heb het topic gelezen over die pedaaltjes. Volgens mij was het een oudere lijn mugen pedaaltjes? en wel degelijk "echt"?

Dat jij alles van ebay afhaalt, kan veel schelen uiteraard,
echter kun je ook bedrogen uitkomen.
Guest

Post by Guest »

feit, zeg ik ook niet.
is ook weer ondervinding, zoals een mens constant leert uit ondervinding.

maar om het nog een keer in een voorbeeldje uit te drukken;
veel gastjes hier kopen peperdure 5-zigen, rays.. velgen, dan kunnen ze pochen dat ze "lichtgewicht" velgen hebben (zo zitten er hier wss verschillende die is komen lachen), en dat ze nu heel weinig unsprung weight hebben blabla.. maar ze snappen de point van 1 ding, voor die 1000€+ koop ik andere performance-upgrades die hun teg met hun lichtgewicht wieltjes lekker in het zand doen bijten :wink:

authenciteit ok, leuk als je het wil maar kom hier dan niet doen dat je het performancewiel uitgevonden hebt. en sommigen snappen ook niet, ik heb nu 62 pakjes die onderweg zijn, als het allemaal pakjes van 1000+$ moesten zijn viel mn teg uit elkaar voor hij af was :lol: :idea:
Voodoo

Post by Voodoo »

Mensen, het is nu wel duidelijk dat hij waarde hecht aan geld. Kwantiteit (aantal pakketjes) ipv kwaliteit, ieder z'n ding toch! Zoals Dimer het al eerder zei, zolang hij er tevreden mee is en jij niet met de ebay spulletjes opgezadeld zit dan is dit toch alleen maar amusant om te lezen?
boikel

Post by boikel »

Oh. Maar je moet ook vooral kopen wat jij mooi vindt en waar jij blij van wordt. Persoonlijk waardeer ik originele producten en de bedrijven die daar veel research en geld in hebben gestoken. Vind het altijd zo jammer dat succesnummers direct worden gecopieerd en dat daar easy money mee verdiend wordt. Op deze manier houdt het eens op met het ontwikkelen van nieuwe producten.

Eigenlijk mag je heel blij zijn dat er idioten zijn zoals ik en vele hier op het forum die origineel spul kopen, kan jij over een tijdje weer een copie van het aller nieuwste op eBay halen.
Guest

Post by Guest »

eindelijk iemand die het snapt, ieder zijn ding toch :wink:
heb het op hcb ook al gezegd, ik zal nooit belangrijke spullen via ebay kopen die roterend of dicht bij mijn motor zitten, die lekgevoelig zijn, of die mijn wegligging direct beinvloeden. voor de rest gadgets, who cares van waar ze komen?
en om het over research te hebben, bv een takata 4punts racegordel, wat voor research zit daar in? maar ze vragen wel het 20 dubbel dat ik betaal.. precies of geweven draadjes zijn het slijk der aarde.
veel producten van bekende merken worden gemaakt in china, net zoals het ebay spul. alleen betaal je meestal een stuk meer voor de naam en de directeurs hun sponsorbakken, bedrijfsauto's en snoepreisjes te onderhouden. mij goed je doet maar hoor, heb ik niets op tegen.
maar net zoals bv uitlaatlijnen is het 1 pot nat, als jij liever 1000+$ betaalt aan een buddyclub uitlaatlijn, terwijl ik voor 1/5 van de prijs dezelfde uitlaatlijn heb in hetzelfde materiaal. het is allemaal hetzelfde rvs of inox hoor en net dezelfde holle buis, of je het nu leuk vindt of niet. ze wegen wel ongeveer evenveel, 700€ invidia op mn del sol was loodzwaar, dus voor het gewicht moet ik het al niet doen :lol: en hoe je het ook draait of keert, ze zijn even snel. enige verschil is dat ik nog 500€ over heb om te spenderen aan andere benodigde dingen voor mn set-up.

had ik mij btw hier aangemeld had als de teg af was, en ik zei dat ik te37 replica's had lag de helft hier met zn muil op de grond, wow wat een wielen :lol: verschil is nu dat ik het stickertje er bij wijze van spreken voor jullie neus opplak, eerlijk toch? 8) :lol:

wel grappig die kortzinnige aapjes toch, zijn nu eenmaal de mensen waar je nooit respect voor opbrengt, of beter gezegd boertjes. tov mensen zoals bv delta lime, als je ziet hoe zij hun mening respectvol uitdrukken en als je ziet wat ze al verwezenlijkt hebben. dit thread wil duidelijk maken dat niet iedereen het budget heeft voor zo maar even 2500€ voor een extra setje velgen, of 300€ voor 1 mini strutbar van skunk2, 3-400€ voor een aluminium buisje met een stuk papier opgezet... en wie zegt dat merkfabrikanten hun spullen altijd de beste zijn? bv hks power intake, reteduur voor een short intake en de slechtste filtering :lol: waarom kopen zoveel mensen dan toch die intake? omdat het hks is 8) :lol:

ik doe btw ook research (in dit thread nog wel) en net als iedereen, het verschil is ik doe het gratis net zoals 99,9% van de mensen. :slaan:

updates;
-vandaag RMF header gaan afhalen, afwerking is subliem en heb nog niet eens 2/3 van de prijs hier betaald, al kwam er 50€ invoerrechten bij
-nieuwe eigenaar is de sol komen halen, zag hem toch wel een beetje met pijn in het hart een laatste keer wegrijden. hij stuurde mij juist nog dat de sol echt wel sneller is dan z'n vorige 2.0i prelude, en de mechaniekers in de hondagarage wisten mij te zeggen dat hij wel retesnel is voor maar een esi te zijn. (maarja ik ken niks van custom setups maken he :lol: )
BZRKbb2

Post by BZRKbb2 »

Ik weet echt niks anders meer te doen dan...
Image

en dit: http://tinyurl.com/ylkmhay
baRt

Post by baRt »

wow, dit lijkt het CRX forum wel :lol:

hoi Niles!
Jo&

Post by Jo& »

Ik ben het niet geheel met je eens, maar ga hier om willen van tijd te kort niet op in. Maar vind dat jij wel erg kort door de bocht gaat.

Maar als jij er blij van wordt, dan moet je vooral doen wat jij zelf het fijnste vind.
bastiaan45

Post by bastiaan45 »

Mooi stuk om te lezen. Geeft de keerzijde van immitatiespullen duidelijk weer.
Jo&

Post by Jo& »

Mooi stuk idd.
Ik vind dat hij vergeet te vertellen dat als je 'rip-offs' koopt je vaak de maffia of andere criminele organisaties steunt die waarschijnlijk meer dingen doen dan alleen 'rip-offs' maken.
Locked