Even voorstellen Peper

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
Peper

Post by Peper »

ee8 wrote:korte tenen....

als jij nou gewoon eens gaat begrijpen dat er hier veel mensen zijn die 20pk winnen met alleen header en uitlaat wel erg veel vinden, zeker met stock ecu, ipv je gelijk aangevallen te voelen....

vooruit dan maar.....is je auto vóór en na gerold bij rica?

Geen korte tenen :wink: maar er niemand die zegt: Goh das gaaf! ik ben blij voor jullie :-) als mijn vrouw iets poetiefs op het forumplaatst waar ze blij mee is, en niet beter weet dan wat haar verteld wordt en ook nog het papiertje (de grafiek etc) laat zien. En dan zo knullig wordt gerageerd van het zou wel DB zijn als of ze een dom blondje is.
Ik berijp dat je heel wat moet doen om extra pk's te krijgen.maar als een orginele EP3 koopt waar nog niks is mee gdaan en de importeur van invidia die vraagt aan het bedtijf waaat jij je ctr hebt gekocht,of wij intaressen hebben in een invidia catback systeem en een invidia spruitstuk, tegen korting, zo dat hun hem mogen testen en wij de test gegevens mogen hebben.dan is daar toch niks mis mee.... of denk je dat ze stiekum toch een hondata en cold air intake hebben geplaatst??? nee toch??
Zien is geloven, ga naar AKR vraag het daar na?! ben je overtuigd? dan kan je het ook laten plaatsen.
je mag ook bij ons komen kijken in Zutphen.

Grtjs Kanjo :wink:
Ps even goede vrienden hoor WE LOVE HONDA TUNING :worshippy:
Peper

Post by Peper »

Peper wrote:
ee8 wrote:korte tenen....

als jij nou gewoon eens gaat begrijpen dat er hier veel mensen zijn die 20pk winnen met alleen header en uitlaat wel erg veel vinden, zeker met stock ecu, ipv je gelijk aangevallen te voelen....

vooruit dan maar.....is je auto vóór en na gerold bij rica?

Geen korte tenen :wink: maar er niemand die zegt: Goh das gaaf! ik ben blij voor jullie :-) als mijn vrouw iets poetiefs op het forumplaatst waar ze blij mee is, en niet beter weet dan wat haar verteld wordt en ook nog het papiertje (de grafiek etc) laat zien. En dan zo knullig wordt gerageerd van het zou wel DB zijn als of ze een dom blondje is.
Ik berijp dat je heel wat moet doen om extra pk's te krijgen.maar als een orginele EP3 koopt waar nog niks is mee gdaan en de importeur van invidia die vraagt aan het bedtijf waaat jij je ctr hebt gekocht,of wij intaressen hebben in een invidia catback systeem en een invidia spruitstuk, tegen korting, zo dat hun hem mogen testen en wij de test gegevens mogen hebben.dan is daar toch niks mis mee.... of denk je dat ze stiekum toch een hondata en cold air intake hebben geplaatst??? nee toch??
Zien is geloven, ga naar AKR vraag het daar na?! ben je overtuigd? dan kan je het ook laten plaatsen.
je mag ook bij ons komen kijken in Zutphen.

Grtjs Kanjo :wink:
Ps even goede vrienden hoor WE LOVE HONDA TUNING :worshippy:

Ps sorry voor de schrijf fouten heb haast moet nu weg
Gangaran

Post by Gangaran »

Ik gun iedereen zo veel mogelijk pk's.
Je moet alleen maar begrijpen dat meeste mensen hier,
een paar duizend euros aan hun auto hebben besteedt
en krijgen 20 a 30pk met afstellen.
Jullie hebben +/-20pk gewonnen zonder af te stellen.
Dat is zeker geweldig.
Ben benieuwd naar de Invidia header, want cat-back doet
niet zo erg veel.
D_ToXx

Post by D_ToXx »

haha hallo discussie geen aanval hoor :wink:

het is een forum hoor :D dat is voor te discusiéren.

maar reéel 20 pk erbij...
soory but it did't happen, op papier wel misschien.

ik ben maar een noob hoor. :D
Peper

Post by Peper »

Oke no problemo

Grtjs Petra en kanjo
We zien elkaar op een meeting
D_ToXx

Post by D_ToXx »

leuk is wel dat ik over een maand na vreedijk moet.
volgens mij is dat bij jullie in de buurt toch?

kan wanneer precies wel ff doorsensen.
Peper

Post by Peper »

nooit van gehoord maar je bent welkom hoor.
we horen het wel om iets af te spreken.
Grtjs Kanjo en Peper
Peper

Post by Peper »

Vreedijk in Harskamp, is ongeveer 3kwartiertjes bij ons vandaan.
Je bent van harte welkom. AKR ligt nog dichter bij van uit Harskamp een 15 min rijden denk ik? altijd leuk om even te gaan kijken,en daar hangt ook het orgineel.
Grtjs Kanjo en Peper
DH

Post by DH »

Peper wrote:
Dc5-Driver wrote:
Arno wrote:[img]
Image

Gezien.. vorige week vrijdag tussen Apeldoorn en Garderen.
Tegen de middag vanuit mn scania.

Demian.

Klopt als een bus :D ik kwam/ging naar kraaij in ermelo. Echt een super bedrijf btw.

Grtjs Jil de man van Peper"Petra"
O ja,Peper heeft nu een Invidia spruitstuk en Invidia uitlaat onder haar EP3 echt een super sound,maar wat nog belangrijker is: Ze heeft 20 Pk extra nu er bij gekregen :twisted:

Lache ik reed op zeker 500m van de rontonde waar je over reed.
Ik kan me niet voorstellen dat je me gezien hebt.
gele s2000 met een zwarte motorkap ik dacht die ken ik!

Demian.
Jo&

Post by Jo& »

Ik heb een standaard EP3.
Als jullie dat graag willen kunnen we wel een testrun doen. Zelfde dag, zelfde bank.
Alleen slaapt die van mij nu even.
Knite Force

Post by Knite Force »

Jo& wrote:Ik heb een standaard EP3.
Als jullie dat graag willen kunnen we wel een testrun doen. Zelfde dag, zelfde bank.
Alleen slaapt die van mij nu even.

Dat zou nog niet helemaal representatief zijn, er zit bijna altijd verschil tussen auto's/motoren onderling.

Beste oplossing? Jouw auto stock rollen, en met dezelfde mods op dezelfde dag (liefste nog met dezelfde omgevingsfactoren.) Dan, en alleen dan kun je al een iets "hardere" uitspraak doen over de gebruikte parts.
Benjdmin

Post by Benjdmin »

Indeed! Er ligt soms een wereld van verschil tussen de k20a2's...

Ik denk best dat he mogelijk is op een gezonde k20a2 me een goed manifold 10+ pk uit te halen.

Wilde allen even de uitdraai zien...
Gangaran

Post by Gangaran »

Ik denk dat je deze hebt:

Image

Piping Dia.:44mm-54mm-70mm

Betekent dit dat je een 70mm catback heb?
mr. X

Post by mr. X »

Ik denk dat er eens iemand met een standaard EP3, Peper/Petra en Urvin bijvoorbeeld eens met zijn drieën moeten gaan rijden.

Duitse autobahn, 120 km/h roll-on in 4/5/6.
Het verschil van een standaard EP3 (200 PK), die van Petra (220 PK) en Urvin (240 PK) zou een leuk vergelijk zijn.

Vooralsnog hebben we geen uitdraai gezien en met de ervaring en kennis is het moeilijk te geloven. Zeker aangezien Invidia nou niet een van de beste presterende uitlaten is op de markt.
ee8

Post by ee8 »

mr. X wrote:Ik denk dat er eens iemand met een standaard EP3, Peper/Petra en Urvin bijvoorbeeld eens met zijn drieën moeten gaan rijden.

Duitse autobahn, 120 km/h roll-on in 4/5/6.
Het verschil van een standaard EP3 (200 PK), die van Petra (220 PK) en Urvin (240 PK) zou een leuk vergelijk zijn.

Vooralsnog hebben we geen uitdraai gezien en met de ervaring en kennis is het moeilijk te geloven. Zeker aangezien Invidia nou niet een van de beste presterende uitlaten is op de markt.

oi, ik heb ook een invidia....

8)
mr. X

Post by mr. X »

En ik had er vroegah ook een op de oude DC2. Prima uitlaten maar niet het beste merk om een spruit van te hebben, toch?
ee8

Post by ee8 »

mr. X wrote:En ik had er vroegah ook een op de oude DC2. Prima uitlaten maar niet het beste merk om een spruit van te hebben, toch?

ow bedoel je spruit, dacht catback....

maar headers zijn er wel betere inderdaad.
P.ORNO

Post by P.ORNO »

Mensen deze auto is bij rica op de bank geweest en ik kan het bevestigen en zodra de vtec inslaat heeft de motor er gewoon 20 pk bij. Ik heb de uitdraai gemaild en zal binnenkort wel verschijnen. De hele uitlaatlijn is 3 inch dus een goede flow. Mensen die het niet geloven die hebben gewoon pech.
Jo&

Post by Jo& »

Peper wrote:
vtec vince wrote:Misschien bedoelde hij 20 Db ]

Nee hoor, niks geen Db, echte PK's!!

De eerste EP3 in Nederland met een Invidia catback Q300. We zijn gevraagd door Invidia in samenwerking met AKR performance om onze Civic hiervoor beschikbaar te stellen. Door Rica Engineering getest op de rollerbank, we hebben de uitdraai erbij.
Het volgend project is een Hondata met Cold-air intake.

Groetjes van Peper

Het zou kunnen dat vanwege het feit dat deze uitlaat custom voor jouw auto is ontworpen hij perfect voldoet aan de specs die jouw auto nodig heeft.
Weet je zeker dat ze niet de standaard ECU aangepast hebben?
P.ORNO

Post by P.ORNO »

Nee dat is nog niet gedaan,de Hondata K pro is besteld. Dus gaat die nog beter lopen.
Locked