ee8 wrote:korte tenen....
als jij nou gewoon eens gaat begrijpen dat er hier veel mensen zijn die 20pk winnen met alleen header en uitlaat wel erg veel vinden, zeker met stock ecu, ipv je gelijk aangevallen te voelen....
vooruit dan maar.....is je auto vóór en na gerold bij rica?
Geen korte tenen :wink: maar er niemand die zegt: Goh das gaaf! ik ben blij voor jullie :-) als mijn vrouw iets poetiefs op het forumplaatst waar ze blij mee is, en niet beter weet dan wat haar verteld wordt en ook nog het papiertje (de grafiek etc) laat zien. En dan zo knullig wordt gerageerd van het zou wel DB zijn als of ze een dom blondje is.
Ik berijp dat je heel wat moet doen om extra pk's te krijgen.maar als een orginele EP3 koopt waar nog niks is mee gdaan en de importeur van invidia die vraagt aan het bedtijf waaat jij je ctr hebt gekocht,of wij intaressen hebben in een invidia catback systeem en een invidia spruitstuk, tegen korting, zo dat hun hem mogen testen en wij de test gegevens mogen hebben.dan is daar toch niks mis mee.... of denk je dat ze stiekum toch een hondata en cold air intake hebben geplaatst??? nee toch??
Zien is geloven, ga naar AKR vraag het daar na?! ben je overtuigd? dan kan je het ook laten plaatsen.
je mag ook bij ons komen kijken in Zutphen.
Grtjs Kanjo :wink:
Ps even goede vrienden hoor WE LOVE HONDA TUNING :worshippy: