Als ik dat hier allemaal zo lees is een Spoon verenset met OEM shocks de meest interessante oplossing mocht je de OEM dempers willen houden.
Nu zou ik een schroefset kunnen kopen Tein. Het betreft een Tein HA shroefset.
Enkele foto's. Om deze set gaat het.
Het product nummer vind ik nergens terug op de site van Tein.
Op de demper zie ik wel EG6-F staan. Kan iemand me vertellen of deze set ook kan gebruikt worden op een DC2?
De reden dat je het product nr niet meer vind kan zijn dat ze niet meer worden gemaakt.
Ik zou hem niet zetten onder een DC2, passen zal het vast wel maar de springrates zijn verschillend.
Zie info HIER
ben van plan die tein s-tech veren te nemen met stock shocks, maar als ik er nu Mfactory extended baljoints ondersmijt is de wielgeometrie toch grotendeels terug in orde? of toch maar een camberkitje bestellen.. :?:
moet wel zeggen zal H-brace en na verloop van tijd ook traction bar onderkomen, en ik vermoed wel dat die de originele afstand tussen de veerpoten bewaren (h-brace)
Sodeju! Dat zijn 260 kilo veren die daar op zitten! Dat is ongeveer 4 keer harder dat standaard. Echt een circuit set die totaal onbruikbaar is op straat. Ze passsen wel gewoon dus je mag het proberen. Verwacht niet te veel comfort, hahaha!
Ze zijn voor een JDM civic EF.
Dacht ik dat ik harde veren had met mn 160 kilo voor....
waar haal jij die 260 kilo vanaf? DKH26?
ik zal het zo zeggen: ik weet niet zo wat ik heb,
maar ik heb al 3× de connector uit de controller gehad.
99% zeker door het stuiteren op soft.
en dan zijn de mijne straat waardig volgens tein
en als je ze 2dehands koopt: schokbrekers kunnen ze controlleren en hervullen.
idd, Tein geeft zn springrates af dmv de code op de demper. die 26Kilo is per mm.
Meestal wordt er gerekend per cm dus vandaar mn reactie met 260kilo (per cm)