slydawg wrote:De reden dat ik xenon heb gezet is op de eerste plaats meer/betere licht opbrengst, want standaard zie je echt niets in het donker.
@Jo, je kan zaterdag ff de mijne checken, ik heb 8000K en vind dat precies goed.
Niet gezien... Welk merk / type heb jij gezet?
En ik had ze nog speciaal aan gezet voor jou. Dacht je ziet dat wel, je hebt ook nog geholpen met parkeren en niets opgevallen? Dat is dus een teken dat ze goed zijn, niet verblinden hehehe
Ik heb een setje van Lohuis en dan 8000K, was iets boven de €200,- en draait nu al bijna vijf jaar probleemloos. Geen Bi-xenon.
slydawg wrote:De reden dat ik xenon heb gezet is op de eerste plaats meer/betere licht opbrengst, want standaard zie je echt niets in het donker.
@Jo, je kan zaterdag ff de mijne checken, ik heb 8000K en vind dat precies goed.
Niet gezien... Welk merk / type heb jij gezet?
En ik had ze nog speciaal aan gezet voor jou. Dacht je ziet dat wel, je hebt ook nog geholpen met parkeren en niets opgevallen? Dat is dus een teken dat ze goed zijn, niet verblinden hehehe Ik heb een setje van Lohuis en dan 8000K, was iets boven de €200,- en draait nu al bijna vijf jaar probleemloos. Geen Bi-xenon.
Khad dit topic niet gelezen voor de meet...
Nja als ik terug denk kan ik het wel voor me halen. Storend vond ik het iig niet!
* Pilot 6000k Bi-Xenon op 2003 EP2 * Nooit last gehad van flikken
Wat hierboven gezegd klopt niet helemaal. Ik heb dus de Bi-Xenon, en bij grootlicht verschuift er ook een klepje zodat ik direct groot licht heb. Er moet nooit iets opnieuw opstarten :wink: [/quote]
* Pilot 6000k Bi-Xenon op 2003 EP2 * Nooit last gehad van flikken
Wat hierboven gezegd klopt niet helemaal. Ik heb dus de Bi-Xenon, en bij grootlicht verschuift er ook een klepje zodat ik direct groot licht heb. Er moet nooit iets opnieuw opstarten :wink:
[/quote]
Omdat je geen 'echte' bi xenon hebt, die bestaat namelijk uit 2 xenon lampen en niet 1 waar een reflector over heen schuift om zo het lichtbeeld te veranderen.
Dus wat hier boven staat klopt wel, is gewoon afhankelijk van wat je hebt.
* Pilot 6000k Bi-Xenon op 2003 EP2 * Nooit last gehad van flikken
Wat hierboven gezegd klopt niet helemaal. Ik heb dus de Bi-Xenon, en bij grootlicht verschuift er ook een klepje zodat ik direct groot licht heb. Er moet nooit iets opnieuw opstarten :wink:
Omdat je geen 'echte' bi xenon hebt, die bestaat namelijk uit 2 xenon lampen en niet 1 waar een reflector over heen schuift om zo het lichtbeeld te veranderen. Dus wat hier boven staat klopt wel, is gewoon afhankelijk van wat je hebt.[/quote]