Uitlijnen 96spec jdm ITR

Hier staan alle technische onderwerpen van het oude forum.

Deze moeten nog worden verdeeld in de nieuwe sub-categorien
User avatar
Gaskleppie
Posts: 4532
Joined: Fri Feb 20, 2004 8:11 pm

Post by Gaskleppie »

Ligt aan de verhouding. En die is bij de ITR gewoon goed dus kan je beide evenredig zwaarder maken zonder onderstuur te creëren.
Delta_lima
Posts: 695
Joined: Tue Sep 04, 2007 8:33 pm

Post by Delta_lima »

Oke ik blijf voorlopig even stock rijden :)
Zal hem volgende week laten uitlijnen.

Wil wel graag omlaag, dus sparen maar...
Setje stuggere swaybars zouden inderdaad wel een goede investering zijn!
ee8
Posts: 626
Joined: Fri May 19, 2006 9:48 pm

Post by ee8 »

Jan Visser wrote:Ik zou alleen achter een dikkere sway bar monteren, want een dikkere sway bar op de voorzijde betekend eigenlijks altijd meer onderstuur, of heb ik het mis?


hangt sowieso af of je met standaard veren rijdt of stuggere.

bij een civic doet dikkere sway's rondom icm schroefset en andere rubbers wonderen.....

8)
User avatar
Arno
Posts: 1069
Joined: Thu Mar 01, 2007 10:40 pm
Contact:

Post by Arno »

Hoe groot zijn de OEM swaybars van een EUDM ITR? 24,22?
Delta_lima
Posts: 695
Joined: Tue Sep 04, 2007 8:33 pm

Post by Delta_lima »

Sry dat durf ik niet zo te zeggen.

Maar om dit topic even mooi af te sluiten, met een antwoord:

Ik ben de ITR wezen uitlijnen met de 98specs.
Er zat geen verschil tussen 96 of 98spec.

In de computer liep ik samen met de beste monteur door het menu heen

Honda - Integra - 94/01 - type R/Geen typeR

Dus het zijn dezelfde uitlijnwaardes.
Locked