kan ik hiervoor de 98 euro spec uitlijngegevens laten gebruiken?
Alvast bedankt.

Delta_lima wrote:Een KW schroefset staat op mijn verlanglijstje, maar de komende tijd heb ik er geen financien voor ivm andere prioriteiten.
Ik kan een setje verlagingsveren krijgen, maar ben er nog over aan het twijfelen. Uitlijnen moet zowiezo want hij trekt lichtjes naar rechts, en het stuur staat niet 100% recht.
Verder is het onderstel van een ITR al erg goed, dus ik begijp jouwn reactie niet helemaal donkeykong.
Ik vroeg alleen of ik de 98spec uitlijnwaardes kan/mag gebruiken, aangezien de 96spec gegevens niet in de computers zullen staan, en er toch lichte verschillen zijn in de onderstellen.
@Frank bedanktmocht er iemand anders over denken, dan hoor ik het graag
donkeykong wrote:Ik begrijp dat je mijn reactie niet begrijpt
Omdat je nog nooit gevoeld hebt, goed is goed beter is beter.
Ik weet niet wat de cijfers van itr dc2 is, maar ik weet wel dat mijn dc5 veel lekkerder rijdt nadat ik camber en sporing heb afgesteld en niet echt op fabriekswaarde maar ervaringen van anderen, en als TGM en UNIT8 dit soort dingen doen is het goed.
En die waardes van fabriek zijn vaak ook tolerantiewaardes, als het maar ergens binnen valt. Zoals ik al zeg verdiep je er maar eens in en lees
Hoe oud zijn je banden??, misschien kan je die ook beter vervangen als ze al minder zijn. kan iemand mij vertellen wat die standaard gegevens zijn van dc2?? ben wel benieuwd....dan kunnen we pas oordelen he
donkeykong wrote:Dat zou ik niet weten, wel weet ik dat je nu zeker een camber kit voor en achter nodig hebt om alles te kunnen afstellen.
want met verlaging moet je zeker de geometrie veranderen.
Voor een setup waar bandenslijtage niet erg veel meer is en nog comfortable mee kan rijden.
voor -1 / -1,5 negative camber
achter -.5/ -1 negative camber
sporing, tja ik zou voor toe out doen, dus de willen iets naarbuiten
en achter iets naar binnen.
Culasse heeft er ook verstand van.
good luck
Gaskleppie wrote:Voor op straat is er eigenlijk niks beter dan stock als het om de ITR gaat. Zeker als je de bussen vervangt voor wat stevigers komt de kwaliteit van het ITR onderstel nog meer tot zn recht.
Ik zou dan eerder een stuggere set sway bars aanbevelen dan het wisselen van de dempers/veren.